Συγκεκριμένα, το τμήμα τής κ. Βιολάρη Έλενας άκουσε ένα πολύ ωραίο σχετικό τραγούδι στο Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=fO5z9RzFZF0) και ονομάτισαν τα ζώα που είδαν στο βίντεο.
Στη συνέχεια κάθε μαθητής ανέλαβε να συμπληρώσει τα στοιχεία τής ταυτότητας ενός ζώου: πού ζει, με τι τρέφεται, ποιοι είναι οι έχθροι του, ποιο είναι το χρώμα του κ.λπ.
Οι μαθητές τής κ. Γεωργακοπούλου Αγγελικής είδαν βίντεο σχετικό με τα ζώα και μπήκαν στην ιστοσελίδα décrire un animal-lino, διάβασαν περιγραφές για το αγαπημένο τους ζώο και περιέγραψαν ο καθένας το δικό του δίνοντάς του όνομα, ηλικία και χρώμα.
Επίσης, έβαλαν στη σειρά εικόνες, λέξεις και ρήματα για να συνθέσουν γαλλικές παροιμίες, δημιούργησαν κολλάζ και, τέλος, προσπάθησαν να βρουν τις αντίστοιχες παροιμίες στα Ελληνικά.
Τα παιδιά δραστηριοποιήθηκαν τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο.
Με τις εργασίες τους διακόσμησαν το ταμπλό τού Σχολείου.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/37315-pagkosmia-hmera-zwwn-draseis-gallikwn-2#sigProId0c34fdb5e6
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/37315-pagkosmia-hmera-zwwn-draseis-gallikwn-2#sigProId0c34fdb5e6