FRONTIÈRES !" )έγινε στη γαλλική και στην ελληνική γλώσσα και είχε την παρακάτω διάρθρωση:
α) Ενημέρωση των μαθητών (μέσω βίντεο και έντυπου ενημερωτικού υλικού τής Ε.Ε.) για τη δημιουργία τής Ε.Ε., τους στόχους της, τη διεύρυνσή της, τα σύμβολά της (σημαία, ύμνος, νόμισμα, σύνθημα, Ημέρα τής Ευρώπης), καθώς και για τις ομιλούμενες επίσημες γλώσσες σε αυτή.
β) Αναφορά στις 28 χώρες τής Ε.Ε., στα ονόματά τους και στις σημαίες τους καθώς και σε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
γ) Οδοιπορικό μέσα από όλες τις χώρες που ανήκουν στην Ε.Ε. και γεωγραφικός εντοπισμός τους.
δ) Αναφορά στις αξίες που διέπουν την Ε.Ε. καθώς και στις προοπτικές που δίνει στους πολίτες της.
ε) Δημιουργία σχετικού βίντεο, πλαισιωμένου από μουσικά κομμάτια επιλεγμένα από τους μαθητές (“Et c’est l’ amitié qui gagne” - “Liberté, égalité, fraternité” - “L’ union fait la force” - “On est tous pareils”), με δημιουργικές συνθετικές εργασίες των παιδιών στη γαλλική και στην ελληνική γλώσσα, όπως χρωματισμός σημαιών, κατασκευές, κολλάζ κ.λπ. ( δημιουργία 107 διαφανειών Power Point )
Κύριος στόχος και μοχλός τού σχεδίου εργασίας είναι η ανάδειξη των εννοιών τής διαφορετικότητας, τής διαπολιτισμικότητας και τής πολυγλωσσίας.
Την επιμέλεια τής δράσης είχε η καθηγήτρια κ. Γεώργα Έφη.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/28366-evrwph-mia-agkalia#sigProId527d47081e
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/28366-evrwph-mia-agkalia#sigProId527d47081e