Ύστερα από σειρά προκαταρκτικών ασκήσεων, που είχαν στόχο τον εμπλουτισμό τού λεξιλογίου και των τρόπων έκφρασης στην ξένη γλώσσα, οι μαθητές παρουσίασαν γραπτώς τους τέσσερεις βασικούς ήρωες τής ταινίας. Περιέγραψαν την εξωτερική τους εμφάνιση, διευκρίνισαν τη σχέση που τους συνέδεε, αποσαφήνισαν τον ρόλο τους στην υπόθεση τής ταινίας και σκιαγράφησαν τον χαρακτήρα τους με βάση τη στάση, τις επιλογές και τις πράξεις τους καθ’ όλη τη διάρκεια τού έργου. Έπειτα, μέσα από σχετικές δραστηριότητες, εντόπισαν τα πέντε στάδια τής διήγησης μιας ιστορίας, από την αρχική κατάσταση η οποία ανατρέπεται όταν παρουσιάζεται ένα πρόβλημα ώς την επαναφορά στην ηρεμία και την αποκατάσταση τής τάξης. Στη συνέχεια, το αφηγηματικό αυτό σχήμα παρουσιάστηκε με απόσπασμα βίντεο στη γαλλικη γλώσσα το οποίο προβλήθηκε στην τάξη. Τέλος, βασιζόμενοι στο σχήμα αυτό, οι μαθητές έπλασαν τη δική τους χριστουγεννιάτικη ιστορία, την οποία και παρουσίασαν στην τάξη. Οι εργασίες τους αναρτήθηκαν σε ταμπλό τού Σχολείου.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/22111-oi-gallofwnoi-mathhtes-afhgoundai#sigProId8a76b94cdd
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/22111-oi-gallofwnoi-mathhtes-afhgoundai#sigProId8a76b94cdd