e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Σε μια προσπάθεια προσέγγισης τής γαλλικής γλώσσας με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης των Αρσακείων Δημοτικών Ψυχικού συμμετείχαν σε δράσεις οι οποίες τους βοηθούν να κατανοήσουν ευκολότερα τη γλώσσα και να εποικοινωνούν με άνεση μέσα από το παιχνίδι.
Οι μαθητές έχοντας κατακτήσει το λεξιλόγιο που αφορά στα ζώα τής φάρμας (ενότητα 2 της μεθόδου Ζιg Ζαg 1), στις 10 Δεκεμβρίου 2014 έπαιξαν διασκεδαστικά παιχνίδια.
Οι καθηγήτριες Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου και Δέσποινα Χατζηιωάννου κάλεσαν τα παιδιά να μπουν σε δύο σειρές μπροστά στον πίνακα. Έτσι οι μαθητές έφτιαξαν δύο ομάδες. Κάθε παιδί έπαιξε με τη σειρά του. Μετά από την προτροπή των καθηγητριών «Μίλα τη γλώσσα των ζώων!» κάθε μαθητής τής ομάδας Α μιμήθηκε τους ήχους τής γλώσσας ενός ζώου τής φάρμας και οι παίκτες τής ομάδας Β μάντεψαν ποιο ζώο είναι αυτό φτιάχνοντας μια ολοκληρωμένη και σωστή φράση. Στη συνέχεια οι μαθητές τής ομάδας Β μίλησαν τη γλώσσα των ζώων και το παιχνίδι συνεχίστηκε με αυτό τον τρόπο. Στο τέλος τού παιχνιδιού, κάθε ομάδα μέτρησε τους βαθμούς της. Η ομάδα που συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς κέρδισε.
Στόχος των βιωματικών δράσεων είναι η ανάπτυξη επικοινωνιακών ικανοτήτων και δεξιοτήτων μέσα σε καταστάσεις τής καθημερινής ζωής και η καλλιέργεια ομαδικού και συνεργατικού πνεύματος εκμάθησης. Οι δραστηριότητες αυτές ενεργοποιούν όλες τις αισθήσεις, επιτρέπουν διαφορετική προσέγγιση τής γλώσσας σε φωνητικό αλλά και γλωσσικό επίπεδο και βοηθούν στην πιο άνετη και εύκολη παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.