Συγκεκριμένα, αφού διδάχθηκαν το σχετικό λεξιλόγιο για να περιγράφουν μια συνταγή, να μιλούν για διατροφικές συνήθειες, για τη διατροφή και τη μαγειρική τέχνη, χωρίστηκαν σε 4 ομάδες με σκοπό να ερευνήσουν και κατόπιν να συνθέσουν μια πραγματική και μια φανταστική ιστορία για την προέλευση ενός διάσημου γαλλικού πιάτου.
Στη συνέχεια οι μαθητές κάθε ομάδας παρουσίασαν την εργασία τους στην τάξη και οι υπόλοιποι ψήφισαν ποια είναι η πραγματική ιστορία. Τέλος, κάποιες ομάδες κέρασαν τις υπόλοιπες με το προϊόν που οι ίδιες παρασκεύασαν!
Οι μαθητές παρουσίασαν τα παρακάτω εδέσματα ως εξής:
Αθανασοπούλου Ευαγγελία, Βλαχοπούλου Μαρία, Πολιτίδη Αλίκη, Τσουκαλά Μυρσίνη: le croissant
Αγιακλόγλου Κυριάκος, Ευστρατιάδου Σοφία, Ζαμποπούλου Αριάδνη, Καστρησίου Σταυρίτα: la madeleine
Αναστοπούλου Έφη, Γκέρτσου Χριστίνα, Λάμπρου Ιωάννα, Μπρη Μυρτώ: le carambar
Σοβατζόγλου Βαλένα, Σταθακοπούλου Χριστίνα, Στεφανάκη Έφη, Τρανούδης Γιώργος: le Paris-Brest.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/21947-dihghsou-thn-istoria-enos-idioskevasmatos#sigProId4c1f93df49
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/21947-dihghsou-thn-istoria-enos-idioskevasmatos#sigProId4c1f93df49