Αρχικά οι μαθητές παρουσίασαν την περιοχή τους (προφορικά και γραπτά), μιλώντας για τα αξιοθέατα που διαθέτει, τα καταστήματα και τους χώρους αναψυχής και διασκέδασης. Στη συνέχεια, μέσα από βιωματική δράση στον προφορικό λόγο, διαπίστωσαν ότι γνωρίζοντας και χρησιμοποιώντας σωστά τη γαλλική γλώσσα, ακόμα κι αν κανείς έχει χαθεί, ζητώντας πληροφορίες από κάποιον περαστικό στους δρόμους τής πόλης, μπορεί να φτάσει εύκολα στον προορισμό του.
Οι μαθητές, αφού δούλεψαν προφορικά μέσα στην τάξη παίζοντας πάνω στο πλάνο της πόλης, στη συνέχεια έφτιαξαν το δικό τους πλάνο πάνω στο οποίο έκτισαν και τη δραστηριότητα. Η εργασία ήταν ατομική και είχε στόχο αρχικά την εμπέδωση τόσο τού λεξιλογίου όσο και τής σωστής σύνταξης τής πρότασης, κυρίως όμως τη χρήση τής γλώσσας ως επικοινωνιακού μέσου. Οι μαθητές με διαδραστικό τρόπο εξοικειώθηκαν όχι μόνο με το να ζητούν μια πληροφορία αλλά και να μάθουν να καταλαβαίνουν τις οδηγίες που τους δίνει ένας περαστικός.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/20927-perigrafo-poli-3#sigProId0855d60377
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/20927-perigrafo-poli-3#sigProId0855d60377