Αρχικά περιέγραψαν σειρά διάσημων προσώπων (εξωτερική εμφάνιση και χαρακτήρα), χρησιμοποιώντας φωτογραφίες από πλούσια συλλογή των μαθητών (δραστηριότητα παραγωγής προφορικού λόγου). Στη συνέχεια έπαιξαν θεατρικό παιχνίδι αναλαμβάνοντας τους ρόλους τού δημοσιογράφου και ενός περαστικού: ο δημοσιογράφος κάνει γκάλοπ για την αγαπημένη προσωπικότητα τού κόσμου θέτοντας διαφορετικές ερωτήσεις (ηλικία, καταγωγή, επάγγελμα, εξωτερική εμφάνιση, χαρακτήρας). Ακολούθησε βιωματική δραστηριότητα κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου παίζοντας το ομαδικό παιχνίδι «βρες τη διασημότητα».
Τέλος, οι μαθητές περνώντας σε ατομική δραστηριότητα παραγωγής γραπτού λόγου (κείμενο με κολλάζ φωτογραφιών ή power point), παρουσίασαν την αγαπημένη τους διασημότητα στους συμμαθητές τους. Οι εργασίες των μαθητών αναρτήθηκαν σε ταμπλό στον χώρο τού Σχολείου.
Τα παιδιά συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό σε όλες τις βιωματικές δράσεις και συνεργάστηκαν άψογα σε ομαδικό επίπεδο.
Στόχος των βιωματικών δράσεων είναι η ανάπτυξη επικοινωνιακών ικανοτήτων και δεξιοτήτων μέσα σε καταστάσεις τής καθημερινής ζωής, όπως επίσης και η ανάπτυξη ομαδικού και συνεργατικού πνεύματος εκμάθησης. Οι δραστηριότητες αυτές ενεργοποιούν όλες τις αισθήσεις, επιτρέπουν διαφορετική προσέγγιση τής γλώσσας σε φωνητικό αλλά και γλωσσικό επίπεδο και βοηθούν στην πιο άνετη και εύκολη παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.
Την επιμέλεια των βιωματικών δραστηριοτήτων έχει η καθηγήτρια Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/19093-jeu-de-celebrites-3#sigProId2286527d1e
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/19093-jeu-de-celebrites-3#sigProId2286527d1e