Συγκεκριμένα, η καθηγήτρια ευαισθητοποίησε τις μαθήτριες με ένα βίντεο με έργα ζωγραφικής από την περίοδο τού ιμπρεσιονισμού στη Γαλλία (Musée d’Orsay στο Παρίσι) αλλά και μουσική από την ίδια περίοδο (Claude Debussy). Αναλύοντας τα χαρακτηριστικά τού καλλιτεχνικού ρεύματος που εμφανίστηκε στη Γαλλία στο τέλος τού 19ου αι. και θαυμάζοντας τα έργα τέχνης των εκπροσώπων του, οι μαθήτριες εκδήλωσαν το ενδιαφέρον να εργαστούν και να μάθουν περισσότερα πράγματα για τον ιμπρεσιονισμό, ο οποίος τους εντυπωσίασε.
Έτσι τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο τού 2014 εργάστηκαν ομαδικά χωρισμένες σε τρεις ομάδες. Κάθε ομάδα ασχολήθηκε με το δικό της θέμα: 1) "Τα χαρακτηριστικά του ιμπρεσιονισμού", 2) "Ιμπρεσιονισμός και ζωγραφική", 3) "Ιμπρεσιονισμός και μουσική". Όταν ολοκλήρωσαν τις εργασίες τους, αρχές Μαρτίου, τις παρουσίασαν στην τάξη με μορφή power point. Επίσης έφτιαξαν ένα θαυμάσιο κολλάζ με πληροφορίες και έργα τέχνης, το οποίο αναρτήθηκε σε ταμπλό τού Σχολείου. Τέλος, οι ομαδικές εργασίες αναρτήθηκαν στην εφημερίδα τού Σχολείου στο blog français.
Στόχος τής δράσης ήταν η εκμάθηση χαρακτηριστικών ρευμάτων τέχνης και πολιτισμού που αναπτύχθηκαν στη Γαλλία και η απόδοσή τους στη γαλλική γλώσσα με διαδραστικό και βιωματικό τρόπο.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/19090-l-impressionnisme-et-ses-caracteristiques#sigProIdd59e67173c
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/19090-l-impressionnisme-et-ses-caracteristiques#sigProIdd59e67173c