Με αφορμή τη δεύτερη ενότητα τού βιβλίου με τίτλο «Vive le pique-nique» και αφού διδάχτηκαν το λεξιλόγιο που αφορά ένα καλό pique-nique στην εξοχή ή στην παραλία, έμαθαν πώς λέγονται τα διάφορα φρούτα στα γαλλικά μέσα από τραγούδια (pomme, pêche, poire, abricot...), τα ζωγράφισαν σε χαρτόνι ή τα έφτιαξαν τρισδιάστατα και τα χρησιμοποίησαν για την εκμάθηση των γραμματικών φαινομένων τής ενότητας με τον εξής τρόπο: γέμισαν ένα καλάθι με τα φρούτα τους και έπαιξαν στον κήπο τού Σχολείου, παρουσιάζοντας ο καθένας το δικό του φρούτο και λέγοντας ποιο φρούτο υπάρχει μέσα στο καλάθι και ποιο είναι αυτό που λείπει. Έτσι, με το τραγούδι και το παιχνίδι, έμαθαν με ευχάριστο τρόπο πώς δημιουργούνται καταφατικές και αρνητικές προτάσεις χρησιμοποιώντας σωστά τα αόριστα άρθρα στην κατάφαση (Il y a un/une/des...) και στην άρνηση (Il n’y a pas de...).
Στόχος των βιωματικών αυτών δράσεων είναι η εξάσκηση με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο και η σωστή χρήση τής γαλλικής γλώσσας σε σκηνές τής καθημερινής ζωής.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/17550-jouons-avec-les-fruits-2#sigProId719e49529e
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/17550-jouons-avec-les-fruits-2#sigProId719e49529e