e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Με στόχο τη συστηματοποίηση, την εμπέδωση και την κατάκτηση των δομικών γλωσσικών αλλά, κυρίως, των επικοινωνιακών δομών τής Unité 1 τής μεθόδου «ABC Junior B», οι μαθητές τής Δ΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου- Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται τη Γαλλική ως B΄ ξένη γλώσσα πραγματοποίησαν δραστηριότητες βασισμένες στη διαδραστική μέθοδο. Τους μαθητές καθοδήγησε η καθηγήτριά τους κ. Έφη Γεώργα.

Πιο συγκεκριμένα κάθε μαθητής παρουσίασε προφορικά τον εαυτό του, την ταυτότητά του, την εξωτερική του εμφάνιση και τον χαρακτήρα του μέσα από ένα μικρό κείμενο που συνέταξε γι’ αυτό τον σκοπό το οποίο πλαισίωσε από φωτογραφικό δημιουργικό υλικό. Στη συνέχεια, κλήθηκε να παρουσιάσει έναν συμμαθητή του, αλλάζοντας τα πρόσωπα των ρημάτων και μετατρέποντας τα επίθετα.
Τέλος, μοιράστηκαν τυχαία στους μαθητές, που ήταν χωρισμένοι σε ομάδες, διάφορες έγχρωμες κάρτες με αγαπημένους τους ήρωες εικονογραφημένων σχεδίων. Κάθε ομάδα, δείχνοντας τις κάρτες και δίνοντας τρία χαρακτηριστικά ενός ήρωα από αυτούς, προκάλεσε το ενδιαφέρον στις άλλες ομάδες στο να μαντέψουν και να βρουν τον εν λόγω ήρωα ρωτώντας τους: «C’ est qui? Devine!».
Έτσι, τα παιδιά, μέσα στο χρονικό διάστημα μίας διδακτικής ώρας, αξιοποίησαν με ευχάριστο και παιδαγωγικό τρόπο τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει, ενισχύοντας, παράλληλα, την αυτοπεποίθησή τους και την ικανότητά τους στο να εκφραστούν στα Γαλλικά, αναπτύσσοντας την δημιουργικότητά τους και την φαντασία τους και δείχνοντας αμεσότητα, θεατρικότητα και πρωτοτυπία.