Οι μαθητές, έχοντας διδαχθεί το λεξιλόγιο που αφορά στην περιγραφή ενός ατόμου (όνομα, ηλικία, καταγωγή, εθνικότητα) και στη χρήση των επιθέτων για την εξωτερική εμφάνιση και τον χαρακτήρα, έφτιαξαν το πορτρέτο τού καλύτερού τους φίλου και το παρουσίασαν στους συμμαθητές τους μέσα στην τάξη, στις 22 Νοεμβρίου 2013, με μεγάλη χαρά και με αρκετή άνεση στον λόγο.
Στόχος τής δραστηριότητας ήταν να μπορέσουν οι μαθητές να δραστηριοποιηθούν και να αρχίσουν να χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους, τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο, και να αισθανθούν ότι μπορούν σιγά-σιγά να εκφράσουν την άποψή τους χρησιμοποιώντας τη γαλλική γλώσσα. Μετά την παρουσίαση οι εργασίες τους αναρτήθηκαν σε ταμπλό στην τάξη.