Μία ημερίδα για τις σχέσεις δασκάλων και εφήβων, που θα υλοποιηθεί στο Α΄ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού, την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025.
Για να δείτε την πρόσκληση πατήστε εδώ.
Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε εδώ.
Για να δείτε την πρόσκληση πατήστε εδώ.
Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε εδώ.
Οι σχέσεις εκπαιδευτικών και εφήβων στο σύγχρονο σχολείο, αποτελούν μία συναρπαστική διαδρομή, που αποδεικνύει καθημερινά ότι η παιδαγωγική γεννιέται μέσα από το σθένος, την επιμονή, την επίγνωση και την ενσυναίσθηση. Η επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών δοκιμάζεται διαρκώς, ειδικά όταν οι μαθητές βρίσκονται στην κρίσιμη φάση της εφηβείας, η οποία χαρακτηρίζεται από συναισθηματική φόρτιση, εσωτερικές εντάσεις και αναζητήσεις ταυτότητας. Η ημερίδα «Μετατρέποντας την αναταραχή σε ευκαιρία», απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, αλλά και σε κάθε έναν που επιθυμεί να ανακαλύψει μερικά από τη σύνθετη αλληλεπίδραση μεταξύ μαθητών και δασκάλων. Ενδεικτικά θα εξετασθούν τα εξής:
• Πώς η εφηβεία ως βιολογικό γεγονός και ψυχολογική εμπειρία επηρεάζει τη μαθησιακή διαδικασία.
• Πώς ο εμπνευσμένος δάσκαλος φωτίζει τις συνειδήσεις και μεταμορφώνει τις στιγμές σε ευκαιρίες και τα στίγματα σε πυγολαμπίδες.
• Πώς τα όρια στη σχολική ζωή καλλιεργούν την υπευθυνότητα, τον σεβασμό, τη συνεργασία και την ασφάλεια.
• Η σημασία της ενσυναίσθησης και της ενεργητικής ακρόασης
• Στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων και ενίσχυσης της θετικής επικοινωνίας.
• Παραδείγματα καλών πρακτικών και δημιουργικές προσεγγίσεις μέσα στην τάξη.
• Πώς η εφηβεία ως βιολογικό γεγονός και ψυχολογική εμπειρία επηρεάζει τη μαθησιακή διαδικασία.
• Πώς ο εμπνευσμένος δάσκαλος φωτίζει τις συνειδήσεις και μεταμορφώνει τις στιγμές σε ευκαιρίες και τα στίγματα σε πυγολαμπίδες.
• Πώς τα όρια στη σχολική ζωή καλλιεργούν την υπευθυνότητα, τον σεβασμό, τη συνεργασία και την ασφάλεια.
• Η σημασία της ενσυναίσθησης και της ενεργητικής ακρόασης
• Στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων και ενίσχυσης της θετικής επικοινωνίας.
• Παραδείγματα καλών πρακτικών και δημιουργικές προσεγγίσεις μέσα στην τάξη.