Print

Η σύνδεση τής "Οδύσσειας" τού Ομήρου με τα Εικαστικά προσφέρει μια ιδιαίτερα δημιουργική και διδακτική προσέγγιση στη μάθηση. Μέσα από την αναπαράσταση των σημαντικών σκηνών τού έπους, οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Αρσακείου Γυμνασίου Ιωαννίνων κλήθηκαν να συνδυάσουν τη λογοτεχνία με την τέχνη, δημιουργώντας έργα που απεικονίζουν την περιπέτεια τού Οδυσσέα και των συντρόφων του.

Η εμβάθυνση στις βασικές έννοιες τού κειμένου, όπως η γενναιότητα, η υπομονή, η εξυπνάδα και η επιστροφή στο σπίτι, ενισχύθηκε μέσω τής εικαστικής έκφρασης, επιτρέποντας στους μαθητές να αντιληφθούν καλύτερα τις αφηγήσεις και τα συναισθήματα των ηρώων.

Η κοινή δράση, επίσης, τής Λογοτεχνίας με τα Εικαστικά επέτρεψε την ανάπτυξη δεξιοτήτων, όπως η κριτική σκέψη, η φαντασία και η δημιουργικότητα, ενώ ενίσχυσε σημαντικά και τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών σε ομάδες. Αυτή η διαθεματική προσέγγιση, υπό την καθοδήγηση τής φιλολόγου κ. Παναγιώτας Τσαμέτη και τού καθηγητή Εικαστικών, κ. Κωνσταντίνου Παπαδιά, συνέβαλε σημαντικά στην κατανόηση τού έργου τού Ομήρου και, παράλληλα, ενθάρρυνε την προσωπική έκφραση των μαθητών.