Γερμανικά

Meine Schultüte

Ακολουθώντας το έθιμο "Schultüte" (σχολικό χωνί), οι καθηγήτριες των Γερμανικών κ. Χριστίνα Ζαχμάνογλου και Πελαγία Λάβδα, στις 16 Σεπτεμβρίου 2016, καλωσόρισαν με ελκυστικό τρόπο τους μαθητές τής Γ΄ τάξης των Α΄, Β΄ και Γ΄ Αρσακείων-Τοσιτσείων Δημοτικών Εκάλης

Berliner Mauer (Β΄Αρσάκειο-Τοσίτσειο Δημοτικό Εκάλης, Στ΄ τάξη))

Με αφορμή την πτώση τού τείχους τού Βερολίνου (9 Νοεμβρίου 1989), οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται Γερμναικά ενημερώθηκαν, την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014 από τις καθηγήτριές τους κ. Χριστίνα Ζαχμάνογλου και Τάνια Σιδηροπούλου, για τη δημιουργία και την πτώση τού τείχους.

Meine Lieblingsperson – Δράσεις Γερμανικών (Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Δημοτικό Εκάλης, Ε΄ τάξη)

Οι μαθητές τής Ε΄ ταξης τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης στο μάθημα των Γερμανικών, με αφορμή το κεφάλαιο 5 τού βιβλίου τους Paul, Lisa und Co, παρουσίασαν στις 5 Νοεμβρίου 2014  τα αγαπημένα τους πρόσωπα στην καθηγήτριά τους κ. Χριστίνα Ζαχμάνογλου. Άλλοι μίλησαν για τα είδωλά τους, ενώ άλλοι για τον καλύτερο τους φίλο.

Ευρωπαϊκή Ημέρα Ξένων Γλωσσών

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Ξένων Γλωσσών, αλλά κυρίως επειδή οι γλώσσες αποτελούν το συνδετικό ιστό τής Ευρώπης, οι μαθητές τού Γερμανικού και τού Γαλλικού τμήματος των Αρσακείων-Τοσιτσείων Δημοτικών Εκάλης τίμησαν την ημέρα αυτή συμμετέχοντας, στις 26 Σεπτεμβρίου 2014, σε διάφορες εκδηλώσεις.

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων – Γερμανικό τμήμα

Στο πλαίσιο τής Παγκόσμιας Ημέρας των Ζώων, στις 4 Οκτωβρίου 2014 οι μαθητές τής Α´ τάξης τού Γερμανικού τμήματος τού Β´ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριάς τους κ. Α. Κεφαλά, συμμετείχαν στη δράση  «Liebe zu den Tieren» ("Αγάπη για τα ζώα").

Βιωματικό μάθημα στα Γαλλικά “Το βιβλίο μου”

Με αφορμή τη βιωματική δραστηριότητα “Το βιβλίο μου : Μ΄αρέσει…/ Δεν μ΄αρέσει…”  τής μεθόδου που διδάσκονται (“ZIG ZAG 1”, unité 3, p. 33), oι μαθητές  τής Γ΄ τάξης τού Δ΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ξένη γλώσσα, κατασκεύασαν το δικό τους βιβλίο με τις προτιμήσεις τους συντάσσοντας μικρές, απλές φρασούλες και πλαισιώνοντάς τες με σκίτσα και ζωγραφιές.

Go to Top