Την Τετάρτη 21 Απριλίου 2021 οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Α΄Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται Γερμανικά παρακολούθησαν, μαζί με τις καθηγήτριες τους κ. Χρ. Ζαχμάνογλου και Ε. Κλεφτάκη, το διαδικτυακό πρόγραμμα “GLOSSOMOBIL” τού Ινστιτούτου Γκαίτε.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία μέσα από διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια και παρουσιάσεις να εξασκήσουν τη Γερμανική γλώσσα και να γνωρίσουν στοιχεία τού γερμανικού πολιτισμού, καθώς και πασχαλινά έθιμα των γερμανόφωνων χωρών.

Ακολουθούν οι εντυπώσεις των μαθητών  από το πρόγραμμα “GLOSSOMOBIL“ τού Goethe Institut:

“Την Τετάρτη 21Απριλίου 2021 συνδεθήκαμε με το Ινστιτούτο Γκαίτε και συμμετείχαμε σε ένα εργαστήριο που λέγεται «Glossomobil». Στην αρχή η υπεύθυνη μας έδειξε το χώρο τού Ινστιτούτου Γκαίτε στη Θεσσαλονίκη. Μου έκανε εντύπωση στον εξωτερικό χώρο τού Ινστιτούτου ένα ιδιαίτερο σημείο που έχουν κρατήσει ένα κομμάτι από το τείχος τού Βερολίνου, το οποίο χώριζε την πόλη στα δύο για 28 χρόνια.
Το εργαστήριο μου άρεσε πολύ. Στην αρχή μάς έδειξαν κάποιες εικόνες (τραγουδιστές, αυτοκίνητα, σοκολάτες κ.ά.) και εμείς έπρεπε να βρούμε εάν αυτά είναι γερμανικά ή όχι. Μετά όλη η τάξη έκανε κουίζ στη γραμματική και στο λεξιλόγιο. Οι εικόνες ήταν ωραίες και με έντονα χρώματα. Ήταν ωραίο, εκπαιδευτικό και έξυπνο, αν και δεν ήμουν πολύ γρήγορος σε όλες τις ερωτήσεις!”


Γιάννης Γρύλλος

“Το πρόγραμμα Glossomobil τού Goethe Institut, που παρακολουθήσαμε αλλά και συμμετείχαμε, ήταν πολύ ενδιαφέρον και ευχάριστο. Πέρασε η ώρα όμορφα και διασκεδάζοντας με τα παιχνίδια που παίξαμε, όπως το Kahoot και άλλα. Μου άρεσε πολύ που παρόλο που είμασταν μακριά ο ένας από τον άλλο και διαδικτυακά βρήκαν τον τρόπο να μας κεντρίσουν το ενδιαφέρον.”

Μαριάννα Δεμενεοπούλου

“Το πρόγραμμα τού Glossomobil μού άρεσε πάρα πολύ. Τα παιχνίδια που παίξαμε και οι ερωτήσεις που μας έκαναν ήταν πολύ διασκεδαστικές. Το μόνο πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν λίγο στην αρχή που μίλαγαν όλοι.
Θα το βαθμολογούσα με ένα 9/10″.


Αλέξανδρος Γαρταγάνης

“Την προηγούμενη εβδομάδα παρακολουθήσαμε ένα πρόγραμμα την ώρα των Γερμανικών, το “Glossomobil”. Οφείλω να παραδεχτώ ότι μου άρεσε πολύ, καθώς παίξαμε διάφορα παιχνίδια, όπως το kαhoot, και οι ερωτήσεις που μας έκαναν ήταν ενδιαφέρουσες .Ένα πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν ότι στην αρχή τού μαθήματος που κάναμε πολλή ώρα να ξεκινήσουμε και κάπως βαρέθηκα. Θα το βαθμολογούσα με ένα 9/10″.

Θωμάς Βασιλόπουλος

“Το πρόγραμμα “Glossomobil” που παρακολουθήσαμε την προηγούμενη εβδομάδα ήταν πολύ ενδιαφέρον. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν τα παιχνίδια που παίξαμε στο Kahoot. Αν και δεν απάντησα σε όλα σωστά, αυτό δεν εμπόδισε το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να προσπαθώ. Μου άρεσε επίσης και το παιχνίδι που ξεχωρίζαμε τι ήταν γερμανικό (τραγουδιστές, προϊόντα, παπούτσια, τρόφιμα κ.ά.) και τι ελληνικό. Μέσα από αυτό το παιχνίδι μάθαμε μερικές πληροφορίες που δεν γνωρίζαμε πριν. Ήταν λοιπόν ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα, στο οποίο μάθαμε πράγματα μέσα από παιχνίδια”.

Πολίνα Ζαρμακούπη