Πιο συγκεκριμένα, με την καθογήγηση των καθηγητριών τους κ. Έλενας Βιολάρη και Έφης Γεώργα, κλήθηκαν να δημιουργήσουν μία πρόσκληση για γιορτή γενεθλίων και στη συνέχεια να ανταλλάξουν τυχαία μέσα στην τάξη τις προσκλήσεις με τους συμμαθητές τους, να τις αποδεχθούν ή να τις απορρίψουν, καθώς και να τις παρουσιάσουν.
Έτσι, είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν τους επικοινωνιακούς στόχους τού μαθήματος με αλληλεπιδραστικό τρόπο (παρουσιάζομαι, προσκαλώ κάποιον σε μια γιορτή, δέχομαι ή αρνούμαι μια πρόσκληση, δίνω τη διεύθυνσή μου και τον αριθμό τού τηλεφώνου μου, αποχαιρετώ) χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο λεξιλόγιο και τις εκφράσεις που είχαν διδαχθεί στην τάξη (μετρώ από το 0-100, ξέρω τις ημέρες, τους μήνες, τη χρονολογία και την ηλικία, γνωρίζω τα βασικά ρήματα και τις ρηματικές δομές (όπως v. Être, v. Avoir, v. Aller ή tu peux, tu viens).
Βιωματικό μάθημα στα Γαλλικά
Στο πλαίσιο τής προσέγγισης τής Γαλλικής Γλώσσας και τής εκμάθησής της με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές των δύο τμημάτων τής Ε΄τάξης τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα πραγματοποίησαν από κοινού μια γραπτή και προφορική εκπαιδευτική δράση. Στις 12 Φεβρουαρίου 2014, σε χρονικό διάστημα μίας διδακτικής ώρας, συμμετείχαν σε διαδραστική δραστηριότητα που είχε στόχο την ανταλλαγή μικρών κειμένων, την ανάπτυξη τής δημιουργικότητάς τους και τη χρήση των γλωσσικών και επικοινωνιακών δομών που κατέκτησαν από τη διδασκαλία τής Unité 2 – Leçon 2 τής μεθόδου “Pixel 1”, την οποία διδάσκονται.