Χωρίστηκαν σε ομάδες των τριών: ένας ήταν ο «τυφλός», ένας ήταν ο οδηγός και ο τρίτος μαθητής έδινε τις κατευθύνσεις στη γαλλική γλώσσα. Σκοπός αυτής τής θεατρικής τεχνικής ήταν να κατανοήσει ο «τυφλός» τις οδηγίες και να κινηθεί στον χώρο με τη βοήθεια τού οδηγού. Ο γλωσσικός στόχος τού παιχνιδιού ήταν να εμπεδώσουν οι μαθητές τη γνώση τού γραμματικού φαινομένου τής Προστακτικής και τού λεξιλογίου που διδάχθηκαν. Ο παιδαγωγικός στόχος ήταν να δημιουργήσουν τα μέλη τής ομάδας σχέσεις εμπιστοσύνης και να αναπτύξουν το αίσθημα ευθύνης τού ενός για τον άλλο. Τους μαθητές καθοδήγησε η καθηγήτρια Γαλλικών κ. Σ. Καρασάββα.
Παιχνίδι τού τυφλού (Β΄ τάξη Αρσακείου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης)
Την Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013, οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Αρσακείου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης που διδάσκονται τη γαλλική γλώσσα έπαιξαν το «παιχνίδι τού τυφλού», στο γήπεδο τού Γυμνασίου.