Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων Σχεδίων (B΄Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, Ε΄τάξη)

Στο πλαίσιο τής συνεργασίας των Αρσακείων Σχολείων με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και τής συμμετοχής των μαθητών στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «if-cinéma» και με αφορμή τον εορτασμό τής Παγκόσμιας Ημέρας Κινηματογράφου Κινουμένων Σχεδίων (28 Οκτωβρίου), στις 30 Οκτωβρίου 2014 οι μαθητές τού Γαλλικού τμήματος τής Ε΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού παρακολούθησαν το έργο τού Jacques-Rémy Girer "La prophétie des grenouilles".

Γαλλικός Κινηματογράφος Κινουμένων Σχεδίων (Α΄Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού, Α΄ τάξη)

Στο πλαίσιο τής συνεργασίας των Αρσακείων Σχολείων με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και τής συμμετοχής των μαθητών στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «if-cinéma» και με αφορμή τον εορτασμό τής Παγκόσμιας Ημέρας Κινηματογράφου Κινουμένων Σχεδίων (28 Οκτωβρίου), στις 30 Οκτωβρίου 2014 οι μαθητές τού Γαλλικού τμήματος τής Α΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού παρακολούθησαν το έργο τού Jacques-Rémy Girer "La prophétie des grenouilles", στο θέατρο των Σχολείων.

Παγκόσμια Ημέρα Κινηματογράφου και Κινουμένων Σχεδίων (Αρσάκειο Δημοτικό Πάτρας, Δ΄τάξη)

Στο πλαίσιο τής συνεργασίας των Αρσακείων Σχολείων με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και τής συμμετοχής των μαθητών στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «if-cinéma» και με αφορμή τον εορτασμό τής Παγκόσμιας Ημέρας Κινηματογράφου και Κινουμένων Σχεδίων (28 Οκτωβρίου), στις 27 Οκτωβρίου 2014 οι μαθητές τού Γαλλικού τμήματος τής Δ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Πατρών παρακολούθησαν το έργο τού Jacques-Rémy Girer "La prophétie des grenouilles".

Tα Γαλλικά επισκέπτονται το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας τής Φ.Ε.

Στο πλαίσιο τού εορτασμού τής Παγκόσμιας Ημέρας των Ζώων, στις 3 Οκτωβρίου 2014 οι μαθητές τής Δ΄ τάξης και των τριών Αρσακείων Δημοτικών Ψυχικού που διδάσκονται Γαλλικά επισκέφθηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας.

Παγκόσμια Ημέρα Σοκολάτας (Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Δημοτικό Εκάλης)

Με αφορμή τη Journée Nationale du chocolat (le 1er octobre) οι μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος, την 1η Οκτωβρίου 2014, σε ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα ξενάγησης στον κόσμο των διαφόρων ειδών, τύπων και μορφών σοκολάτας.

Βιωματικό μάθημα στα Γαλλικά – Παγκόσμια Ημέρα Σοκολάτας (A΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Δημοτικό Εκάλης, Γ΄ και Δ΄ τάξεις))

Με αφορμή τη Journée Nationale du chocolat (le 1er octobre) οι μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος, την 1η Οκτωβρίου 2014, σε ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα ξενάγησης στον κόσμο των διαφόρων ειδών, τύπων και μορφών σοκολάτας.

Παγκόσμια Ημέρα Σοκολάτας (Β΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Δημοτικό Εκάλης, Γ΄ και Δ΄ τάξεις)

Με αφορμή τη Journée Nationale du chocolat (le 1er octobre) οι μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος, την 1η Οκτωβρίου 2014, σε ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα ξενάγησης στον κόσμο των διαφόρων ειδών, τύπων και μορφών σοκολάτας.

Περιγράφω την πόλη μου. Ζητώ και παίρνω πληροφορίες στους δρόμους τής Αθήνας

Οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού που διδάσκονται Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, με την καθηγήτριά τους κ. Όλγα Δασκαλοπούλου, συμμετείχαν σε εργασία-projet με τίτλο «Ma ville».

2023-03-02T14:24:18+02:0011 Νοεμβρίου 2014|Categories: Γαλλικά|Tags: , , |

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής – Journée Mondiale de l’Alimentation

Με την ευκαιρία τού εορτασμού τής Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής, στις 16 Οκτωβρίου 2014 οι μαθητές τού Δημοτικού Αρσακείου Ιωαννίνων που διδάσκονται Γαλλικά συμμετείχαν σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με σκοπό την επικοινωνία στη γαλλική γλώσσα χρησιμοποιώντας λεξιλόγιο σχετικό με τη διατροφή.

Dénombrer en jouant (Μαθαίνω να μετρώ παίζοντας)

Σε μια προσπάθεια προσέγγισης τής γαλλικής γλώσσας με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης των Α΄, Β΄ και Γ΄ Αρσακείων Δημοτικών Ψυχικού, δραστηριοποιήθηκαν συμμετέχοντας σε σειρά από δράσεις οι οποίες τους βοήθησαν να κατανοήσουν ευκολότερα τη γλώσσα και να εποικοινωνήσουν με άνεση μέσα από το παιχνίδι, τη μουσική, την κίνηση και το θέατρο.

2023-03-02T14:24:19+02:0011 Νοεμβρίου 2014|Categories: Γαλλικά|
Go to Top