Je dessine mon corps – Σχεδιάζω το σώμα μου
Με αφορμή την ενότητα 4 τής μεθόδου Zig Zag 1, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσα διασκέδασαν μαθαίνοντας.
Με αφορμή την ενότητα 4 τής μεθόδου Zig Zag 1, οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσα διασκέδασαν μαθαίνοντας.
Οι μαθητές τής Γ΄ τάξης, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ξένη γλώσσα, δημιούργησαν και παρουσίασαν το πρώτο τους βιβλίο με θέμα «Τα αγαπημένα μου φρούτα και λαχανικά».
Οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Β΄Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης, με την καθοδήγηση των καθηγητριών τους κ. Βιολάρη Έλενας και Γεωργακοπούλου Αγγελικής, είχαν την ευκαιρία να έχουν μια πρώτη επαφή με τη γαλλική ποίηση, στις 21 Mαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης, οι μαθητές τής Δ΄τάξης, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ξένη γλώσσα, επεξεργάστηκαν το ποίημα «Dans Paris». H αφορμή δόθηκε μέσα από τη μέθοδο που διδάσκονται "Zig Zag 2",unité 2,leçon 3, όπου παρουσιάζεται το ποίημα.
Οι μαθητές τής Στ΄τάξης των Αρσακείων-Τoσιτσείων Δημοτικών Σχολείων, μέσα από την ενότητα 2 τής μεθόδου "Vitamine 2", έκαναν εργασία με τίτλο "Portrait collage".
Οι μαθητές τής Στ΄ τάξης των Αρσακείων-Τoσιτσείων Δημοτικών Σχολείων, μέσα από την ενότητα 1 τής μεθόδου "Vitamine 2", έκαναν εργασία με τίτλο "Ma chemise de français perso".
Οι μαθητές τής Γ΄ τάξης, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, έφτιαξαν φρουτοσαλάτα μέσα στην τάξη. Με αφορμή το διαθεματικό με τίτλο «Δημιουργώντας συνταγές ρεαλιστικές και …φανταστικές » και βασιζόμενοι στην ενότητα 3 τής μεθόδου τους «Zig Zag 1», ασχολήθηκαν με τα φρούτα και τα λαχανικά και είδαν τους ήρωες τού βιβλίου τους να παρασκευάζουν φρουτοσαλάτα και τουρλού λαχανικών.
Με αφορμή τη Journée Internationale des câlins (21 janvier), οι μαθητές τής Ε΄ τάξης τού Γ΄Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης είχαν την ευκαιρία να μάθουν ότι μικροί και μεγάλοι έχουν ανάγκη από μια ζεστή αγκαλιά, ιδιαίτερα στις μέρες μας που ο ένας απομακρύνεται από τον άλλο.
Οι μαθητές τής Ε΄τάξης, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, στο πλαίσιο τής ενότητας 4 τής μεθόδου "Vitamine 1", σχεδιάσαν δύο καρδιές, μια μαύρη και μια κόκκινη. Στη μαύρη απεικόνισαν, είτε με ζωγραφική είτε με κολλάζ, ό,τι δεν τους αρέσει, ενώ στην κόκκινη παρουσίασαν ό,τι τους αρέσει.
Αντλώντας πληροφορίες από το διαφημιστικό φυλλάδιο και τη διαφημιστική αφίσα του καρναβαλιού της Νίκαιας 2015, τα οποία αναρτήθηκαν σε ταμπλό στο σχολείο από την καθηγήτριά τους κ.Έρη Λιάκου, οι μαθητές της Α´ τάξης του Α´ και Β´ Γυμνασίου Ψυχικού συμπλήρωσαν σε ένα φανταστικό γράμμα-προσκλητήριο τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την πολιτιστική αυτή διοργάνωση της Γαλλίας.