Αφού παρακολούθησαν τη γαλλική ταινία κινουμένων σχεδίων τού Jacques-Remy Girerd «La prophétie des grenouilles», η οποία έγινε στα Σχολεία στο πλαίσιο τού εκπαιδευτικού προγράμματος «if-cinéma» και σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριάς τους κ. Έρης Λιάκου, από τις 12 μέχρι τις 15 Νοεμβρίου 2014 συμμετείχαν σε σειρά δραστηριοτήτων με τις οποίες αξιοποίησαν το περιεχόμενο τής ταινίας, το συνδύασαν με το πρόγραμμα σπουδών τους, ανέπτυξαν τεχνική αφήγησης και έπλασαν τη δική τους ιστορία.
Ύστερα από σειρά προκαταρκτικών ασκήσεων, που είχαν στόχο τον εμπλουτισμό τού λεξιλογίου και των τρόπων έκφρασης στην ξένη γλώσσα, οι μαθητές παρουσίασαν γραπτώς τους τέσσερεις βασικούς ήρωες τής ταινίας. Περιέγραψαν την εξωτερική τους εμφάνιση, διευκρίνισαν τη σχέση που τους συνέδεε, αποσαφήνισαν τον ρόλο τους στην υπόθεση τής ταινίας και σκιαγράφησαν τον χαρακτήρα τους με βάση τη στάση, τις επιλογές και τις πράξεις τους καθ’ όλη τη διάρκεια τού έργου. Έπειτα, μέσα από σχετικές δραστηριότητες, εντόπισαν τα πέντε στάδια τής διήγησης μιας ιστορίας, από την αρχική κατάσταση η οποία ανατρέπεται όταν παρουσιάζεται ένα πρόβλημα ώς την επαναφορά στην ηρεμία και την αποκατάσταση τής τάξης. Στη συνέχεια, το αφηγηματικό αυτό σχήμα παρουσιάστηκε με απόσπασμα βίντεο στη γαλλικη γλώσσα το οποίο προβλήθηκε στην τάξη. Τέλος, βασιζόμενοι στο σχήμα αυτό, οι μαθητές έπλασαν τη δική τους χριστουγεννιάτικη ιστορία, την οποία και παρουσίασαν στην τάξη. Οι εργασίες τους αναρτήθηκαν σε ταμπλό τού Σχολείου.
Οι γαλλόφωνοι μαθητές αφηγούνται
admin-itdept2023-03-02T14:22:22+02:0029 Ιανουαρίου 2015|Categories: Γαλλικά|Tags: «if-cinéma», La prophétie des grenouilles, αφήγηση, Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, γαλλικά, ταινία κινουμένων σχεδίων|