Με αφορμή την ενότητα 3 τής μεθόδου “Vitamine 2”, οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Β΄Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού, που διδάσκονται τη Γαλλική ως β΄ξένη γλώσσα, με καθηγήτρια την κ.’Ολγα Δασκαλοπούλου, δραστηριοποιήθηκαν τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό λόγο με βιωματικό τρόπο.
Έχοντας μάθει πως να κάνουν την περιγραφή ενός ανθρώπου (εξωτερική εμφάνιση και χαρακτήρα) έφτιαξαν το πορτρέτο ενός φανταστικού προσώπου που θα ήθελαν να είναι στην πραγματικότητα.
Η δράση στον προφορικό λόγο έγινε μέσα από το ομαδικό παιχνίδι “Μάντεψε ποιος”, που έπαιξαν στην τάξη. Όσον αφορά στον γραπτό λόγο, οι μαθητές αφού έφτιαξαν ένα κολλάζ, συνδυάζοντας το σώμα τής αγαπημένης τους προσωπικότητας και προσθέτοντας το κεφάλι τής δικής τους φωτογραφίας, έγραψαν μία παράγραφο κάνοντας την περιγραφή αυτού του φανταστικού προσώπου και παρουσίασαν τη δουλειά τους στους συμμαθητές τους. Οι εργασίες των μαθητών στόλισαν το ταμπλό τής τάξης.