Οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού που διδάσκονται Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα, έχοντας κατακτήσει το λεξιλόγιο που αφορά στη διατροφή (ενότητα 4 τού βιβλίου action.fr), παρουσίασαν στην τάξη προφορικά τις προσωπικές τους διατροφικές συνήθεις.
Στη συνέχεια εργάστηκαν ανακαλύπτοντας τις διατροφικές συνήθειες των Γάλλων τα τελευταία χρόνια. Αφορμή ήταν η διδασκαλία τής ενότητας “Petits problèmes, grands soucis” και το κείμενο «Bien manger quand on est pressé» (Jennifer Pokrovsky, ados.fr). Τα παιδιά άντλησαν το υλικό από γαλλικά περιοδικά, εφημερίδες και από τα sites momes.net και ados.fr. Εργάστηκαν ομαδικά και οι παρουσιάσεις των εργασιών-projets έγιναν στην τάξη, στις 20 Απριλίου 2015, από κάθε ομάδα εργασίας.
Στόχος τής δράσης είναι τόσο η χρήση τού λεξιλογίου που διδάχθηκε όσο και η εκμάθηση παρουσίασης πληροφοριών στον γραπτό λόγο (δομή παραγράφου, διάρθρωση λόγου). Επιπλέον οι μαθητές έμαθαν πολλά πράγματα για τον τρόπο διατροφής τού σύγχρονου Γάλλου που έχει άμεση σχέση με τον τρόπο ζωής του και τον σύγκριναν με τις διατροφικές συνήθειες τού σύγχρονου Ελληνα.
Την πρωτοβουλία και την ευθύνη τής δράσης είχε η καθηγήτρια Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου.
Les habitudes alimentaires en Grèce et en France
admin-itdept2023-03-02T14:20:04+02:0026 Μαΐου 2015|Categories: Γαλλικά|Tags: grands soucis”, Petits problèmes, Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού, γαλλικά, Γάλλοι, Διατροφή, διατροφικές συνήθεις|