Οι μαθητές τής Δ΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού που διδάσκονται τη γαλλική γλώσσα εμπέδωσαν με βιωματικό τρόπο το θεματικό λεξιλόγιο και τα γραμματικά φαινόμενα τής δεύτερης ενότητας τής μεθόδου εκμάθησης γαλλικών ABC JUNIOR B.
Ο τίτλος τής ενότητας είναι «Vive le pique-nique» και οι μικροί μαθητές, αφού διδάχθηκαν το λεξιλόγιο και ζωγράφισαν τα δικά τους αγαπημένα φρούτα, έκαναν το δικό τους pique-nique στην τάξη. Το παιχνίδι με τα φρούτα, τα λαχανικά, τα γλυκά, τα σνακς αλλά και ό,τι είναι απαραίτητο σε ένα pique-nique (ποτήρια, πιάτα, τραπεζομάντηλο, πηρούνια, κουτάλια), τα οποία έφερε στην τάξη η καθηγήτρια κ. Δέσποινα Χατζηιωάννου, έγιναν το μέσο εμπέδωσης γραμματικών φαινομένων (Il y a – il n’ y a pas de/ Qu’est-ce que c’est? C’est…/ Ce sont…) και λεξιλογίου. Οι μαθητές συμμετείχαν με ιδιαίτερη χαρά στο pique-nique και συνειδητοποίησαν τον πρωταρχικό ρόλο των βιωματικών δράσεων στην εκμάθηση τής γαλλικής γλώσσας.
Το μάθημα παρακολούθησε η Συντονίστρια τής Γαλλικής Γλώσσας των Σχολείων τής Φ.Ε κ. Χρύσα Παπουτσάκη, η οποία συνεχάρη τους μαθητές για τη συμμετοχή τους και την καθηγήτρια για τη δράση της.
Le pique-nique de la 4e
admin-itdept2023-03-02T14:48:16+02:0010 Φεβρουαρίου 2014|Categories: Γαλλικά|Tags: «Vive le pique-nique», pique-nique στην τάξη, Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, πρωταρχικόs ρόλοs των βιωματικών δράσεων στην εκμάθηση τής γαλλικής γλώσσας, φρούτα|