Στο πλαίσιο τής διδασκαλίας τής μεθόδου VITAMINE 2-UNITE 2, οι μαθητές τής Στ΄4 τάξης τού Γ΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Εκάλης διάβασαν και κατανόησαν μικρά κειμενάκια για το τι φοράμε για να πάμε στη δουλειά, στο γραφείο, στο πανεπιστήμιο, στο σχολείο, στο πάρτι ή στην παραλία, απήντησαν σε απλές ερωτήσεις (vrai ou faux) και αντιστοίχισαν εικόνες ρούχων και αξεσουάρ με το κατάλληλο κείμενο.

Η αφορμή δόθηκε από τις λέξεις original, identique, καθώς και από το προτεινόμενο projet τής μεθόδου Μa personnalité imaginaire.
Στόχος τής δράσης ήταν οι μαθητές να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν το λεξιλόγιο τής ενότητας, να το εμπλουτίσουν και να εκφραστούν με άνεση στον προφορικό λόγο.
Στην συνέχεια έκαναν ατομικές εργασίες ή powerpoint, τις παρουσίασαν στην τάξη και διακόσμησαν το ταμπλό τού Σχολείου.
Τους μαθητές καθοδήγησε η καθηγήτριά τους κ. Αγγελική Γεωργακοπούλου.