Με αφορμή την ενότητα 2 (Module 2) τής μεθόδου Adosphère 3, οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης που διδάσκονται Γαλλικά ως β΄ ξένη γλώσσα πραγματοποίησαν πρωτότυπες εργασίες (γραπτή σύνθεση – power point).
Συγκεκριμένα, αφού διδάχθηκαν το σχετικό λεξιλόγιο για να περιγράφουν μια συνταγή, να μιλούν για διατροφικές συνήθειες, για τη διατροφή και τη μαγειρική τέχνη, χωρίστηκαν σε 4 ομάδες με σκοπό να ερευνήσουν και κατόπιν να συνθέσουν μια πραγματική και μια φανταστική ιστορία για την προέλευση ενός διάσημου γαλλικού πιάτου.
Στη συνέχεια οι μαθητές κάθε ομάδας παρουσίασαν την εργασία τους στην τάξη και οι υπόλοιποι ψήφισαν ποια είναι η πραγματική ιστορία. Τέλος, κάποιες ομάδες κέρασαν τις υπόλοιπες με το προϊόν που οι ίδιες παρασκεύασαν!
Οι μαθητές παρουσίασαν τα παρακάτω εδέσματα ως εξής:
Αθανασοπούλου Ευαγγελία, Βλαχοπούλου Μαρία, Πολιτίδη Αλίκη, Τσουκαλά Μυρσίνη: le croissant
Αγιακλόγλου Κυριάκος, Ευστρατιάδου Σοφία, Ζαμποπούλου Αριάδνη, Καστρησίου Σταυρίτα: la madeleine
Αναστοπούλου Έφη, Γκέρτσου Χριστίνα, Λάμπρου Ιωάννα, Μπρη Μυρτώ: le carambar
Σοβατζόγλου Βαλένα, Σταθακοπούλου Χριστίνα, Στεφανάκη Έφη, Τρανούδης Γιώργος: le Paris-Brest.
Διηγήσου την ιστορία ενός ιδιοσκευάσματος (spécialité)
admin-itdept2023-03-02T14:22:27+02:0020 Ιανουαρίου 2015|Categories: Γαλλικά|Tags: Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης, γαλλικά, γαλλικό πιάτο, διατροφικές συνήθειες, μαγειρική, συνταγή|