Έχοντας κατακτήσει το λεξιλόγιο το σχετικό με τα φρούτα και τα λαχανικά (ενότητα 3 τής μεθόδου Ζιg Ζαg 1), οι μαθητές τής Γ΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού που διδάσκοντα Γαλλικά συμμετείχαν, στις 11 Μαρτίου 2014, σε δράσεις που τους βοηθούν να κατανοήσουν ευκολότερα τη γλώσσα και να εποικοινωνήσουν με άνεση μέσα από το παιχνίδι.
Οι καθηγήτριες Γαλλικών κ. Όλγα Δασκαλοπούλου και Δέσποινα Χαζηιωάννου κάλεσαν τους μαθητές να δραστηριοποιοιθούν στον προφορικό λόγο παίζοντας σκηνές τής καθημερινής ζωής (ψωνίζω φρούτα και λαχανικά στον μανάβη), αλλά και χρησιμοποιώντας τη μνήμη τους, ακολουθώντας συγκεκριμένη σειρά φρούτων με τη βοήθεια μιας μπάλας. Στη συνέχεια τα παιδιά έπαιξαν το διασκεδαστικό ομαδικό παιχνίδι «φρουτοσαλάτα», σε ανοικτό χώρο τού Σχολείου, συμμετέχοντας ο καθένας με το όνομα ενός φρούτου (δραστηριότητα κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου).
Στόχος των βιωματικών δράσεων είναι η ανάπτυξη επικοινωνιακών ικανοτήτων και δεξιοτήτων μέσα σε καταστάσεις τής καθημερινής ζωής και ομαδικού και συνεργατικού πνεύματος εκμάθησης. Οι δραστηριότητες αυτές ενεργοποιούν όλες τις αισθήσεις, επιτρέπουν διαφορετική προσέγγιση τής γλώσσας σε φωνητικό αλλά και γλωσσικό επίπεδο και βοηθούν στην πιο άνετη και εύκολη παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.
Την επιμέλεια των βιωματικών δραστηριοτήτων έχει η καθηγήτρια κ. Όλγα Δασκαλοπούλου.
«Au marché j’achète . . .»
admin-itdept2023-03-02T14:28:37+02:005 Μαΐου 2014|Categories: Γαλλικά|Tags: Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, λεξιλόγιο για τα φρούτα και τα λαχανικά, ομαδικό παιχνίδι «φρουτοσαλάτα», παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, σκηνές τής καθημερινής ζωής(ψωνίζω φρούτα και λαχανικά στον μανάβη)|