Οι μαθητές των τμημάτων Αγγλικών τής Γ΄ τάξης τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης,  στο πλαίσιο συμμετοχής τους στο eTwinning έργο “Tell Tale Land”, και με σκοπό την προώθηση τής Φιλαναγνωσίας στις μικρές ηλικίες, ασχολήθηκαν με το διάσημο και πολύ αγαπητό σε όλα τα σχολεία-εταίρους παραμύθι “Cinderella” (Η Σταχτοπούτα).

Αρχικά οι μαθητές μας μελέτησαν, από την ενότητα Literacy τού course book που διδάσκονται, χρήσιμο λεξιλόγιο σχετικά με το παραμύθι και συζήτησαν για το σενάριο τού παραμυθιού, εστιάζοντας σε κάποιες συγκεκριμένες σκηνές και παίζοντας ένα παιχνίδι ρόλων (role play).

Έπειτα ανέλαβαν να οργανώσουν με καταιγισμό ιδεών (brainstorming) το πάρτι τού πρίγκιπα, στο οποίο ήταν καλεσμένες η Σταχτοπούτα και οι αδερφές της, καταγράφοντας τις ιδέες τους για το μενού, για τους τρόπους διασκέδασης και για το είδος τής ενδυμασίας που θα έπρεπε να έχουν οι καλεσμένοι στον χορό.

Στη συνέχεια ανέλαβαν τη διακόσμηση τής πρόσκλησης για το πάρτι τού πρίγκιπα, δίνοντας χρήσιμες πληροφορίες αναφορικά με τον τόπο και χρόνο που επρόκειτο να πραγματοποιηθεί, καθώς και πρόσθετες λεπτομέρειες για τον εν λόγω εορτασμό.

Η δραστηριότητα, όμως, που ενθουσίασε τους μαθητές περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ήταν η δραματοποίηση τού παραμυθιού με στατικές εικόνες (still images).
Οι μαθητές κλήθηκαν να αποφασίσουν ποιες σκηνές από το γνωστό παραμύθι θα ήθελαν να παρουσιάσουν με στατικές εικόνες, αλλά και να υποδυθούν τους ρόλους που αντιστοιχούσαν σε αυτές.

Μετά από συζήτηση επέλεξαν να δημιουργήσουν 7 συνολικά σκηνές με στατικές εικόνες και έγραψαν σύντομους διαλόγους των ηρώων που θα συνόδευαν την κάθε εικόνα. Το αποτέλεσμα ήταν μαγικό…

Μπορείτε να δείτε το έργο των μαθητών εδώ.

Θερμά συγχαρητήρια στους μικρούς μαθητές μας!