Οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων στο μάθημα των Αγγλικών προσέγγισαν βιωματικά τη γραμματική.
Συζήτησαν για την καθημερινότητά τους πριν την εμφάνιση τού κορωνοϊού στη χώρα μας.
Έπειτα κατέγραψαν τις ιδέες τους σε μάσκες μετατρέποντάς τες από απλό μέσο προστασίας σε μέσο έκφρασης.
Στόχος τής δραστηριότητας ήταν η εκμάθηση τού γραμματικού χρόνου Past Perfect, μέσα από μια διαδικασία προσαρμοσμένη στις τρέχουσες συνθήκες, που ενέπνευσε τους μαθητές να εξωτερικεύσουν τις σκέψεις τους μέσω τής χρήσης τής αγγλικής γλώσσας.