Αρσάκεια Ιωαννίνων
Μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων τού Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ψυχικού συμμετείχαν στο 2ο Διεθνές Μαθητικό Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών (2nd ATSMUN- Model United Nations Conference) που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις των Αρσακείων Σχολείων Πατρών από 27 έως 30 Απριλίου 2017 .
Την προετοιμασία και τη διδασκαλία τής μαθητικής ομάδας είχαν αναλάβει οι καθηγήτριες Αγγλικής Γλώσσας κ. Ειρήνη Αντωνίου και Χριστίνα Αλεβίζου.
Οι μαθητές που εκπροσώπησαν το Σχολείο ήταν: Αλβέρτου-Χαμμάντ Μαριάνθη,Αμπελακιώτη Ελένη-Θεοφανία, Βαγενά Μαρία, Γρίβα Πλουμιστή-Αντωνία, Γεωργουλέα Μαρία-Ελένη, Καζάζη Αλεξία, Μουλά Μαρία-Ιωάννα, Παπαπέτρου Αναστασία, Παυλοπούλου Νικολέττα-Φραντζέσκα, Σαραντόπουλος Νικόλαος-Αλέξανδρος, Τσιπλαντώνη Καλλιόπη-Νεφέλη (Α΄ τάξη), Κωνσταντίνος Βερβεσός, Στέφανος Κερκουλάς, Άννα Πανδή, Μαρινάκη Αΐντα (Β΄ τάξη)
Τους μαθητές συνόδευσαν η κ. Μ. Θεοδωρέλου, φιλόλογος - Διευθύντρια τού Σχολείου, και η κ. Φ. Κατσαμπάνη, θεολόγος.

Ο μαθητής τής Α΄2 τάξης Νικόλας Σαραντόπουλος έγραψε για την εμπειρία του:
“A unique experience
It was only a week ago that I was lucky enough to participate in an MUN Conference, which took place at the Arsakeia Schools of Patra in April 27-30, 2017. It was an unforgettable experience that I would like to share with you. I was given the opportunity to express my thoughts concerning on certain issues and discuss with other people that I didn΄t know gaining not only self-confidence but personal experience as well.
I must admit that I had my hesitations before going to the conference. However, as soon as we arrived at the Arsakeia Schools of Patra, I took a deep breath and all my fears disappeared, because chances like that one come once in a lifetime, and I was blessed to be there. As far as both opening and closing ceremonies are concerned, they were perfectly organized and exciting to watch. The whole procedure of the debate, I must admit, was a bit tiring, but the chairs of each committee tried to do it as fun and enjoyable as they could. In the end of course, they achieved their goal. They made the whole procedure run so smoothly that we, the delegates, didn’ t want it to end.
To sum up, what I really gained from this model of the United Nations Conference, is the positive feedback. In this MUN conference, I had the chance to discuss subjects such as politics and economy with people of my age, in another language. Exchanging ideas, solving problems and expressing our thoughts, is what really matters in conferences such as that”.


Η Διευθύντρια τού Αρσακείου Κλασικού Λυκείου κ. Θεοδωρέλου διατύπωσε τις σκέψεις της:
"Πάτρα, 30 Απριλίου 2017
2 -30 Απριλίου 2017… Τα Σχολεία μας στην Πάτρα διοργανώνουν το 2ο Διεθνές Μαθητικό Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών (2nd ATSMUN-Model United Nations Conference). Για όλους όσοι είχαμε την τύχη και τη χαρά να παρευρεθούμε στη διοργάνωση η εμπειρία υπήρξε ανεκτίμητη. Μέσα σε ένα σύγχρονο ολοζώντανο σχολείο είδα τα παιδιά μας (και μάλιστα όχι αποκλειστικά από τα Αρσάκεια Σχολεία) να αλλάζουν, να αποκτούν ρόλους, ιδιότητες, να ενημερώνονται για την πραγματικότητα των καιρών σε διάσταση πολιτική, οικονομική, πνευματική, να συζητούν, να υπερασπίζονται, να γίνονται δημόσιοι κατήγοροι και επικριτές, να προβλέπουν εξελίξεις, να ευαισθητοποιούνται, να επιχειρηματολογούν, και όλα αυτά να τα κατακτούν χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα, τολμώντας, ξεπερνώντας σιγά-σιγά ενδοιασμούς και φόβους και αφήνοντας το πάθος τής νιότης και την ευαισθησία να πρυτανεύσουν.
Ανακαλώντας γεγονότα και εικόνες αυτών των ημερών στη μνήμη, συνειδητοποιώ για μιαν ακόμη φορά πόσο ελκυστικό και ιδιαίτερο μπορεί να γίνει το μάθημα όταν δραπετεύει για λίγο από τα στενά όρια τής αίθουσας διδασκαλίας, αυτό το… άλλο μάθημα καθώς:
- Μετατρέπει τον μαθητή σε σύνεδρο που λειτουργεί σύμφωνα με κανόνες, ακούει με σεβασμό και ευλαβική προσοχή τον συνομιλητή του ή τον ομιλητή, τον αντικρούει ή τον υποστηρίζει με επιχειρήματα διατυπωμένα σωστά, με ακρίβεια, τηρώντας χρόνους και αναγνωρίζοντας την αξία τής πειθαρχίας.
- Ωθεί τον μαθητή να καταλάβει τι σημαίνει να αντιπροσωπεύεις τον πολίτη ενός άλλου κράτους με δυσεπίλυτα προβλήματα και ανυπέρβλητες δυσκολίες και, καθώς ενημερώνεσαι πιο διεξοδικά και με μεγαλύτερη ακρίβεια για τη ζωή αυτών των συνανθρώπων σου, να εκτιμάς τη δική σου ζωή με τις χαρές και τις πιθανές κακές στιγμές και να συνειδητοποιείς τι πραγματικά σημαίνει κίνδυνος, ζωή και θάνατος σε εναλλασσόμενους ρόλους, στέρηση τού αυτονόητου…"