Αρσάκεια Ιωαννίνων

Οι μαθητές και μαθήτριες τού Ομίλου τής Ζώνης Πολιτισμού τής Β΄ τάξης τού Β΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού «Ταξιδεύοντας με το eTwinning: “Gods and Myths”», με υπεύθυνη την καθηγήτρια Γερμανικών κ. Αγγ. Μεταλληνού, εκπόνησαν κατά τη διάρκεια τής φετινής σχολικής χρονιάς, 2023-2024, έργο που αφορά στην παρουσίαση και σύγκριση των μυθολογιών των κρατών τής Ευρώπης.

Μαθητές και μαθήτριες ευρωπαϊκών εταιρικών σχολείων από την Ισπανία, τη Σλοβακία, την Τουρκία, την Κροατία, την Ελλάδα, το Βέλγιο, τη Ρουμανία και τη Γεωργία μελέτησαν, σε μικρότερες ομάδες, μέσα από διάφορες διαδικτυακές δράσεις τις μυθολογίες των χωρών των συνεργατών τους, ενώ δημιούργησαν και ψηφιακά έργα σε μορφή παρουσιάσεων, κόμικ, ψηφιακών βιβλίων και παιχνιδιών.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές και μαθήτριές μας μελέτησαν το πνεύμα "Kikimora" τής σλοβακικής μυθολογίας και το συνέκριναν με τις "Τρεις Μοίρες" τής ελληνικής μυθολογίας: την Κλωθώ (πατήστε εδώ), τη Λάχεση (πατήστε εδώ) και την  Άτροπο (πατήστε εδώ), παραθέτοντας τα ευρήματά τους σε ψηφιακό βιβλίο. Έφτιαξαν, επίσης, ψηφιακές αξιολογήσεις παιγνιώδους δράσης με το διαδικτυακό εργαλείο Quizziz. 

Τη Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024, μέσω τηλεδιάσκεψης στην Αίθουσα Υπολογιστών τού Σχολείου, ήρθαν σε επαφή με τους Σλοβάκους εταίρους τής ομάδας τους και συναποφάσισαν τα επόμενα δημιουργικά βήματά τους. Τέλος, για την ολοκλήρωση τού έργου σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη και πειραματίστηκαν με τις εφαρμογές:

• TOKKINGHEADS (πατήστε εδώ), ανεβάζοντας τις ομιλούσες εικόνες στον ψηφιακό τοίχο Digipad (πατήστε εδώ) για να τις χρησιμοποιήσουν σε επόμενα βήματα τού έργου.

 

• School.AI (πατήστε εδώ), δημιουργώντας chatbot για τις Τρείς Μοίρες. Κατόπιν οι μαθητές συνομίλησαν μέσω τής τεχνητής νοημοσύνης στα Αγγλικά... με την Κλωθώ, την Άτροπο και τη Λάχεση, ενώ η εκπαιδευτικός μέσα από την πλατφόρμα τού ιστότοπου παρακολουθούσε τις συνομιλίες των μαθητών και, μάλιστα, με θαυμασμό διέκρινε ότι αυτές διέθεταν υψηλό επίπεδο στη γλώσσα-στόχο, όπως και εξαιρετική κριτική σκέψη και ωριμότητα στη συζήτηση. 

Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες για την επιτυχή συμμετοχή τους!

image001