Την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022, οι μαθητές της Γ΄ τάξης του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού που θα εκπροσωπήσουν την Ιταλία στο 8ο ATSMUN (Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών των Αρσακείων -Τοσιτσείων Σχολείων στην Πάτρα) επισκέφθηκαν την Ιταλική Πρεσβεία στην Αθήνα.
Η πρέσβης της Ιταλίας στην Αθήνα κυρία Patrizia Falcinelli υποδέχθηκε τους μαθητές και την καθηγήτριά τους κυρία Μαρία Μαρίν στην πρεσβευτική κατοικία, ένα νεοκλασικό κτίριο που σχεδιάστηκε το 1870-1875 από τον αρχιτέκτονα Ερνέστο Τσίλλερ. Οι μαθητές της Γ΄ τάξης Νικόλαος Μήτρακας, Αγγελική Ναΐδη, Ελένη Τσόχου, Αθανάσιος Λημναίος, Χριστόφορος Λυμπερόπουλος και Φρειδερίκη Γεροντοπούλου, που εκπροσωπούν την Ιταλία στο Συνέδριο σε 7 επιτροπές του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ), είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν θέματα της ατζέντας τού Συνεδρίου όπως είναι «η ενέργεια και η κλιματική αλλαγή», «η ανθρωπιστική βοήθεια και η καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων. Ο κύριος Alessandro Tuttino, Προϊστάμενος Πολιτικού, Τύπου και Προξενικού Τμήματος απάντησε σε ερωτήσεις των μαθητών σχετικά με τις ιταλικές προτεραιότητες σε διεθνές επίπεδο και για ορισμένους ακρογωνιαίους λίθους της ιταλικής εξωτερικής πολιτικής, όπως η προώθηση μιας αποτελεσματικής πολυμερούς συνεργασίας με επίκεντρο τον ρόλο των Ηνωμένων Εθνών, την προώθηση της ειρήνης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τον ευρωπαϊκό και ατλαντικό προσανατολισμό και τη συμμετοχή στις αξίες τους, το διάλογο και την ένταξη, και τέλος τη διεθνή βοήθεια για την υποστήριξη της δυναμικής της βιώσιμης ανάπτυξης.
Εκ μέρους του Α΄ Αρσακείου Γυμνασίου Ψυχικού η κυρία Μαρία Μαρίν προσέφερε στην κυρία Falcinelli τον τόμο με την ανάπτυξη των Αρσακείων Σχολείων τα 35 τελευταία χρόνια, ενώ η κυρία πρέσβης προσέφερε στο σχολείο μας, εκ μέρους τής Ιταλικής Πρεσβείας, μια συλλεκτική έκδοση για τη ιστορία και την αρχιτεκτονική του κτηρίου. Επίσης έγινε πρόταση προς το σχολείο μας για συνεργασία με την Ιταλική Σχολή Αθηνών.
Οι μαθητές δέχθηκαν συγχαρητήρια για την άψογη προετοιμασία τους, τον ενθουσιασμό και το ενδιαφέρον τους και έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις.