Αρσάκεια Ιωαννίνων
1155
1147small

Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
Αγαπητοί Γονείς,

Την Παρασκευή 3 Απριλίου 2015 τα μαθήματα του Σχολείου διακόπτονται και όλοι μαζί, μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, θα γιορτάσουμε τις Άγιες Μέρες που έρχονται.

Η αγαλλίαση και η χαρά του αναστάσιμου φωτός ας πλημμυρίσει την ψυχή μας μεταφέροντας παντού το μήνυμα της αγάπης, της αισιοδοξίας, της ελπίδας.

Ευχόμαστε σε όλους, γονείς και μαθητές: Καλή Ανάσταση! 
1138

Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
Το Διδακτικό Προσωπικό
και
η Διευθύντρια του Σχολείου
Αικατερίνη Κούλη
 
1131a
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
 

Υποκατηγορίες

Η τέχνη, ως μορφή έκφρασης και δημιουργίας, είναι μέρος τής ανθρώπινης φύσης και προσδιορίζεται από την ανάγκη τού ανθρώπου να αντιληφθεί τον κόσμο γύρω του και να τον αποδώσει μέσα από ένα εικαστικό έργο.
Η παιδευτική αξία της αναδεικνύεται μέσα στη σχολική πραγματικότητα και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο τής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Άλλωστε η καλλιέργεια τής αισθητικής αγωγής των μαθητών συνιστά έναν από τους πρωταρχικούς σκοπούς τής εκπαίδευσης.
Ειδικότερα η ζωγραφική, ως μορφή τέχνης, είναι αυτή που δίνει σχήμα και χρώμα στη ζωή μας. Ζωγραφίζοντας, η «μαγική σκέψη» τού παιδιού καταφέρνει να συνδυάσει με μοναδικό τρόπο το πραγματικό με το φανταστικό.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν αποτυπώνοντας τα συναισθήματά τους, τις αντιλήψεις τους και τις σκέψεις για τον κόσμο γύρω τους, προσπαθώντας είτε απλά να εκφραστούν είτε να επικοινωνήσουν, ενώ παράλληλα αυτή η δημιουργική διαδικασία τα βοηθάει σιγά σιγά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να αποδεχθούν τις διάφορες πτυχές τής προσωπικότητάς τους. Με εργαλείο τη ζωγραφική μαθαίνουν να παρατηρούν, να ξεχωρίζουν, να ερευνούν, να ανακαλύπτουν, να οραματίζονται και να δημιουργούν.
Στο πλαίσιο τής αξιοποίησης τής παιδευτικής αυτής διαδικασίας και τής ανάδειξης τής καλλιτεχνικής έκφρασης των παιδιών, οι μαθητές όλων των τάξεων τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριας Καλλιτεχνικών κ. Μυρτώς Ψυχάκη, φιλοτέχνησαν ομαδικά έργα και κολλάζ με ποικίλη θεματολογία.