Αρσάκεια Ιωαννίνων
001

Χαιρετισμός από τη Διευθύντρια: λίγα λόγια για τη φυσιογνωμία τού σχολείου μας

Ο ρόλος του σχολείου


Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ένα όμορφο,  ασφαλές  και χαρούμενο περιβάλλον,  όπου  ο μαθητής, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης και αγάπης, αναπτύσσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του, διευρύνει τις γνώσεις του και ανακαλύπτει τον κόσμο, καλλιεργεί τις δεξιότητές του, μαθαίνει τον εαυτό του και τους άλλους μέσα από τη συνύπαρξη και ωριμάζει συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις, ευαισθητοποιούμενος  για ποικίλα θέματα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και  ευθύνες,  συνεργαζόμενος και δημιουργώντας. 

Ποιοτική διδακτική διαδικασία

Το σχολείο δεν μπορεί παρά να επιδιώκει την όλο και πιο ποιοτική διδακτική διαδικασία στο καθημερινό σχολικό πρόγραμμα, να ενθαρρύνει πειραματικές μεθόδους διδασκαλίας, να προσφέρει δυνατότητες για βιωματική μάθηση, να δημιουργεί συνθήκες κατάλληλες για καινοτόμες δραστηριότητες με σκοπό τη βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας.

Ευκαιρίες για ενασχόληση με τον αθλητισμό και τον πολιτισμό

Το σχολείο δεν μπορεί παρά να δίνει ευκαιρίες για ενασχόληση με τον αθλητισμό και τον πολιτισμό, να αναζητά τις ιδιαίτερες κλίσεις και να αναπτύσσει τις ιδιαίτερες ικανότητες των μαθητών, να σχεδιάζει δραστηριότητες που προσφέρουν γνώσεις, εμπειρίες και ψυχαγωγία.

Νέες δυνατότητες και τεχνολογία

Το σχολείο δεν μπορεί παρά να εκσυγχρονίζεται και να αξιοποιεί τις  νέες  δυνατότητες που θέτει στην υπηρεσία της μάθησης η τεχνολογία.

Συνεργασίες με άλλα σχολεία και φορείς

Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ανοιχτό στην κοινωνία, να επηρεάζει θετικά με τις δράσεις του τον κόσμο που το περιβάλλει, να είναι πρόθυμο για συνεργασίες με άλλα σχολεία και φορείς, εκπαιδευτικούς, επιστημονικούς, πολιτιστικούς, κοινωνικούς.

Το σχολείο προβάλλει πρότυπα

Το σχολείο δεν μπορεί παρά να εμπνέει υψηλές αξίες και να προβάλλει ως  πρότυπα ανθρώπους,  οι οποίοι με τη ζωή και το έργο τους συνέβαλαν στη βελτίωση του ανθρώπου και στην εξέλιξη του πολιτισμού του.

Χώρος ελεύθερης έκφρασης

Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι χώρος ελεύθερης έκφρασης, μέσα στον οποίο  καλλιεργείται ο σεβασμός, η συνεργασία και οι καλές σχέσεις ανάμεσα σε όλη την εκπαιδευτική οικογένεια, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Χώρος έμπνευσης, δημιουργίας, επικοινωνίας και χαράς

Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι χώρος έμπνευσης, δημιουργίας, επικοινωνίας και χαράς για τους εκπαιδευτικούς και για τους μαθητές.

Σας καλωσορίζουμε στο Β΄ Αρσάκειο–Τοσίτσειο  Γυμνάσιο Εκάλης και σας καλούμε να  μας γνωρίσετε μέσα από την ιστοσελίδα μας.  

Καλή περιήγηση!

Καλοτάξιδη η νέα σχολική χρονιά, με υγεία, δύναμη, χαρά και δημιουργία!

20240909 100601

 

 

 

Χαιρετισμός από τη Διευθύντρια: λίγα λόγια για τη φυσιογνωμία τού σχολείου μας

Ο ρόλος του σχολείου


Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ένα όμορφο,  ασφαλές  και χαρούμενο περιβάλλον,  όπου  ο μαθητής, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης και αγάπης, αναπτύσσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του, διευρύνει τις γνώσεις του και ανακαλύπτει τον κόσμο, καλλιεργεί τις δεξιότητές του, μαθαίνει τον εαυτό του και τους άλλους μέσα από τη συνύπαρξη και ωριμάζει συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις, ευαισθητοποιούμενος  για ποικίλα θέματα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και  ευθύνες,  συνεργαζόμενος και δημιουργώντας. 

prosklisi bgymek

Δείτε το πρόγραμμα, εδώ.

Ο ρόλος του σχολείου


Το σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι ένα όμορφο,  ασφαλές  και χαρούμενο περιβάλλον,  όπου  ο μαθητής, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης και αγάπης, αναπτύσσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του, διευρύνει τις γνώσεις του και ανακαλύπτει τον κόσμο, καλλιεργεί τις δεξιότητές του, μαθαίνει τον εαυτό του και τους άλλους μέσα από τη συνύπαρξη και ωριμάζει συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις, ευαισθητοποιούμενος  για ποικίλα θέματα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και  ευθύνες,  συνεργαζόμενος και δημιουργώντας. 

002

001

Στις 8 Νοεμβρίου, με αφορμή την εορτή των Ταξιαρχών, πραγματοποιήθηκε στο θέατρο των Τοσιτσείων Σχολείων εκδήλωση μνήμης για τους ευεργέτες, Μιχαήλ και Ελένη Τοσίτσα, Απόστολο και Αναστασία Αρσάκη. Αφού τελέστηκε θρησκευτικό μνημόσυνο και Αρτοκλασία από τον Αιδεσιμολογιώτατο πατέρα Ελισσαίο, ακολούθησε προβολή παρουσίασης για τους Αρχαγγέλους Μιχαήλ και Γαβριήλ, που δημιούργησε ο κ. Λάσκαρης Ιατρόπουλος, θεολόγος του Β΄Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης.
Για τη ζωή και το έργο των ευεργετών μάς μίλησαν αμέσως μετά οι μαθητές του Β΄Γυμνασίου, Γιάννης Γουργουράκης και Νικολέττα Παναρίτη. Όπως αναδείχθηκε και από την ομιλία των παιδιών, οι μεγάλοι ευεργέτες υπήρξαν οι φύλακες άγγελοι του έθνους μας, αφού σε μια δύσκολη περίοδο της ελληνικής ιστορίας, διατήρησαν άσβεστη την ελπίδα για την αναγέννηση ενός ολόκληρου λαού και έπραξαν με αυτοθυσία προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ευχαριστούμε το Β’ Γυμνάσιο και ιδιαιτέρως την κ. Ηρώ Νικολοπούλου, θεολόγο του Β' Γυμνασίου, που είχε την επιμέλεια της εκδήλωσης.

blykek sxolikos vios

  • Αποτίμηση σχολικής μονάδας 2020-2021-Συνοπτική Έκθεση, εδώ
  • Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022), εδώ
  • Συνοπτική έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης, 2022-2023, εδώ.
  • Εξωτερική αξιολόγηση 2022-2023, εδώ.
  • Συλλογικός Προγραμματισμός της σχολικής μας μονάδας για το σχολικό έτος 2023-2024,έτσι όπως εξήχθη από την πλατφόρμα του ΙΕΠ, εδώ.
  • Συνοπτική ετήσια έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης 2023-2024, εδώ.
  • Εξωτερική Αξιολόγηση σχολικής μονάδας 2023-2024, εδώ.
  • Συλλογικός προγραμματισμός σχολικής μονάδας, εδώ.

000

Η μάχη των Βασιλικών, Σκέψις Μακρυγιάννη – Έργο του Παναγή Ζωγράφου, Εθνικό Ιστορικό Μουσείο (αριστερά)
Ευαγγελισμός της Θεοτόκου (αρχές 14ου αι.), Παναγία Περίβλεπτος, Αχρίδα (δεξιά)

Η πατρίδα του κάθε ανθρώπου και η θρησκεία είναι το παν και πρέπει να θυσιάζη και πατριωτισμόν και να ζη αυτός και οι συγγενείς του ως τίμιοι άνθρωποι εις την κοινωνία. Και τότε λέγονται έθνη, όταν είναι στολισμένα με πατριωτικά αιστήματα˙ το αναντίον λέγονται παλιόψαθες των εθνών και βάρος της γης.

Στο Β΄ Αρσάκειο - Τοσίτσειο Γυμνάσιο Εκάλης έχουν δημιουργηθεί με διάφορμες αφορμές τα παρακάτω ιστολόγια.
Κάντε κλικ στα εικονίδια για να τα επισκεφθείτε.


e logeio1


kavafis


poihtes


dhmiourgies
Για την Α' τάξη πατήστε εδώ

Για τη Β' τάξη πατήστε εδώ

Για τη Γ' τάξη πατήστε εδώ

Δευτέρα 9/11/2015

Α΄ Γυμνασίου

Ø    
Οι  μαθητές που διδάσκονται τις θεματικές ενότητες «Επικοινωνώ, αισθάνομαι ... είμαι ο εαυτός μου» και «Ζούμε μαζί» θα επισκεφθούν το Μουσείο Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας, όπου θα παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Γεια σου κύριε Φόβε!». Στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίσουν, να επεξεργαστούν και να  αντιμετωπίσουν το συναίσθημα του φόβου μέσα από το παιχνίδι με τα εκθέματα.

Ø     Οι μαθητές που διδάσκονται τις θεματικές ενότητες ««Μαθητές εν δράσει: Το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία» και «Το σχολείο ως κοινότητα: Ζούμε μαζί και στηρίζουμε ο ένας τον άλλο» θα επισκεφθούν τα γραφεία της Μ.Κ.Ο. «Γιατροί χωρίς σύνορα», όπου θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη δράση της οργάνωσης και να ακούσουν εμπειρίες εθελοντών. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών ως προς την εθελοντική δράση και η καλλιέργεια εθελοντικής συνείδησης.

Ø     Οι  μαθητές που διδάσκονται τη θεματική ενότητα «Φροντίζω τον εαυτό μου» θα παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εταιρείας «Δρω» με τίτλο «Πρόληψη και αντιμετώπιση». Στόχος είναι, μέσα από δραστηριότητες προγραμματισμένης περιπέτειας, οι  μαθητές να μάθουν να αναγνωρίζουν και να προλαμβάνουν περιστατικά που θα μπορούσαν να τους θέσουν σε κίνδυνο.

B΄ Γυμνασίου

Ø     Τμήματα Πετοσφαίρισης και Στίβου

Στο πλαίσιο των βιωματικών δράσεων το σχολείο μας θα επισκεφθεί το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (Ο.Α.Κ.Α.). Οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου θα έχουν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο Ολυμπιακό Στάδιο και να παρακολουθήσουν μία παρουσίαση σχετικά με  την κατασκευή του, αλλά και τις δράσεις του έως σήμερα. Επιπλέον, θα τους δοθεί η δυνατότητα να αθληθούν και να ψυχαγωγηθούν στις εγκαταστάσεις του Σταδίου. 

Ø     Τμήματα Λογοτεχνικής Συντροφιάς  και Keep calm and learn English

Στο πλαίσιο των βιωματικών δράσεων τα τμήματα αυτά  θα επισκεφτούν το Κέντρο Εκπαιδευτικών Δράσεων και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας  «Καρπός» και θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα Λογοτεχνία και κινηματογράφος: «Όλιβερ Τουίστ: Ένα βιβλίο, τρεις σκηνοθέτες».

Πώς λέμε ιστορίες με την κάμερα; Πώς γίνεται και τρεις διαφορετικοί σκηνοθέτες αφηγούνται διαφορετικά την ίδια ιστορία; Παρακολουθώντας αποσπάσματα από τρεις ταινίες, οι μαθητές αναλύουν τις διαφορετικές προσεγγίσεις στη σκηνοθεσία και την αφήγηση.

Ø     Θεατρική ομάδα της Β΄ τάξης  και Γ1-Γ2-Γ4

Οι μαθητές θα παρακολουθήσουν στο Θέατρο «Κιβωτός» την παράσταση  «Ο κουρέας της  Σεβίλλης» σε κείμενο και σκηνοθεσία Κάρμεν Ρουγγέρη. Το έργο διασκευασμένο με τη μεγαλύτερη δυνατή προσοχή , κρατάει τα πιο μελωδικά μέρη της όπερας και μετατρέπει τις άριες και τα φωνητικά σύνολα  σε τραγούδια δημιουργώντας μια όμορφη θεατρική εικόνα. Όλα αυτά ενώνονται μεταξύ τους με αφήγηση, θεατρικούς διαλόγους, σκηνικά που χορεύουν και πολύχρωμα κουστούμια με άρωμα εποχής κρατώντας αμείωτο  το ενδιαφέρον των θεατών.

Ø     Γ3 Γυμνασίου

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Χημείας και του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού οι μαθητές του Γ3 θα πραγματοποιήσουν επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Βιομηχανίας Τυποποιημένων Τροφίμων TastyFoods-PepsiCo. Στόχος είναι οι μαθητές να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας μιας επιχείρησης και τις επαγγελματικές εξειδικεύσεις που υπάρχουν στον χώρο της σύγχρονης βιομηχανίας. 

Τετάρτη 2/12/2015


Α΄ Γυμνασίου

Ø     Α1 και Α3: Οι μαθητές θα επισκεφθούν το νέο «Μουσείο τής Ακρόπολης», όπου θα ξεναγηθούν στην αίθουσα των κλιτύων της Ακρόπολης και στην αίθουσα των αρχαϊκών έργων, ενώ θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν βιντεοπαρουσίαση με θέμα τον Παρθενώνα και τον γλυπτό του διάκοσμο, αλλά και να θαυμάσουν την ενσωμάτωση τής ζωφόρου τού Παρθενώνα στον ορθογώνιο τσιμέντινο πυρήνα τού Μουσείου.

Ø     Α2 και Α4: Οι μαθητές θα επισκεφθούν το «Ίδρυμα Ευγενίδου», όπου θα παρακολουθήσουν την ψηφιακή προβολή «Το Μυστήριο της Ζωής», στο πλαίσιο της οποίας επιχειρείται να απαντηθούν ερωτήματα σχετικά με το ξεκίνημα της ζωής στη γη και την εξέλιξη των ειδών, αλλά και τη «Διαδραστική Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας», στο πλαίσιο της οποίας περιλαμβάνονται πειράματα για το φως και τις οπτικές ψευδαισθήσεις και σχετικές διαδραστικές δραστηριότητες.  

Β΄ Γυμνασίου

Ø     Β1: Οι μαθητές θα επισκεφθούν το Μουσείο Ελληνικής Γαστρονομίας, όπου θα παρακολουθήσουν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με στόχο τη γνωριμία με την παραδοσιακή ελληνική διατροφή και τα βασικά προϊόντα της ελληνικής γης. Στη συνέχεια, θα επισκεφθούν τη γειτονική Βαρβάκειο Αγορά, όπου θα ανακαλύψουν τις ιστορίες πίσω από την παλιότερη αγορά της Αθήνας και θα εξοικειωθούν με τα είδη, την εποχικότητα και τη διατροφική αξία των τροφών.

Ø     Β2 και Β3: Οι μαθητές θα επισκεφθούν το Μουσείο «Atelier Σπύρου Βασιλείου», όπου θα παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η αγαπημένη Αθήνα του μπάρμπα Σπύρου». Στόχος είναι, μέσα από την εικαστική μαρτυρία του Σπύρου Βασιλείου, οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν τη μεταμόρφωση του αστικού τοπίου της Αθήνας και του τρόπου ζωής από το 1930 έως την εποχή της ραγδαίας αστικοποίησης.

Ø     Β4: Οι μαθητές θα επισκεφθούν τη Μ.Κ.Ο. «ActionAid», όπου θα παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κάνω το δίκαιο δικαίωμα». Στόχος είναι, μέσα από μια σειρά βιωματικών δραστηριοτήτων, οι μαθητές να διεκδικήσουν, να αντιπαρατεθούν και να  προβληματιστούν σχετικά με την κατανομή των φυσικών πόρων, την ανισότητα και τη δικαιοσύνη.

Γ΄ Γυμνασίου

Ø     Γ1 και Γ3: Οι μαθητές θα επισκεφθούν το Κέντρο εκπαιδευτικών δράσεων και διαπολιτισμικής επικοινωνίας «Καρπός», όπου θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα «Αnimation: Tα υλικά ζωντανεύουν». Στόχος είναι, μέσα από τη χρήση διαφορετικών υλικών, να πειραματιστούν με την τεχνική του stop motion και να φτιάξουν ένα μικρό ταινιάκι animation.

Ø     Γ2: Οι μαθητές θα επισκεφθούν την Εστία Γνώσης και Επιστημών Χαλκίδας, όπου θα παρακολουθήσουν επιστημονικές και διδακτικές δραστηριότητες και θα εξοικειωθούν με σχετικές έννοιες και θεωρίες  στον χώρο, κυρίως της Αστρονομίας – Αστροφυσικής, των  Μαθηματικών, της Φυσικής και της Πληροφορικής.

Συγκεκριμένα θα έχουν τη δυνατότητα:

Ø     Να γνωρίσουν έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των εννοιών και των νόμων που διέπουν το Σύμπαν. Η ανάγκη για τη γνώση αυτή καθίσταται πλέον επιτακτική μετά την, δυστυχώς, πλήρη κατάργηση του μαθήματος της Αστρονομίας από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας μας.

Ø    
Με διαδραστικό τρόπο να εισχωρήσουν στον χώρο των Μαθηματικών, της Φυσικής  και της Πληροφορικής.

Ø     Γ4: Οι μαθητές θα επισκεφθούν το «Κτήριο Πινακοθήκης Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα», όπου θα παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μεσοπόλεμος και μεταπολεμικά χρόνια-Πνευματική ζωή και τέχνη». Στόχος είναι να πραγματοποιηθεί μια διαδρομή στη νεότερη ιστορία, από τη Μικρασιατική Καταστροφή έως την Κατοχή, την Ανασυγκρότηση και την Επταετία, μέσα από την κοινή αφήγηση της λογοτεχνικής παραγωγής και της παράλληλης καλλιτεχνικής δημιουργίας της λεγόμενης μεσοπολεμικής γενιάς.

Πέμπτη 4/2/2016

Ø    
Α1-Α2: Οι μαθητές θα επισκεφθούν το Μουσείο «Atelier Σπύρου Βασιλείου», όπου θα παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η αγαπημένη Αθήνα του μπάρμπα Σπύρου». Στόχος είναι, μέσα από την εικαστική μαρτυρία του Σπύρου Βασιλείου, οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν τη μεταμόρφωση του αστικού τοπίου της Αθήνας και του τρόπου ζωής από το 1930 έως την εποχή της ραγδαίας αστικοποίησης.

Ø     Α3-Α4: Οι μαθητές θα επισκεφτούν το «Λαογραφικό Μουσείο Βαρνάβα» και θα παρακολουθήσουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα:

α) Βότανα και ιδιότητες αυτών. Γνωριμία με τα βότανα και τη χρησιμοποίησή τους (κάθε μαθητής παίρνει μαζί του φεύγοντας δείγματα βοτάνων).

β) Παρασκευή φυτικών καλλυντικών.Οι μαθητές μαθαίνουν να παρασκευάζουν καλλυντικά από φρούτα, λαχανικά και βότανα, με οδηγό παραδοσιακές συνταγές.

Ø    Β1: Οι μαθητές θα επισκεφτούν το «Μουσείο Ισλαμικής τέχνης» και θα έρθουν σε γνωριμία με τον ισλαμικό πολιτισμό μέσα από την παρουσίαση της συλλογής του. Η περιήγηση στους χώρους του μουσείου που διαρθρώνονται χρονολογικά, γίνεται αφορμή για ανακάλυψη των βασικών πτυχών της ισλαμικής τέχνης και του πολιτισμού. Τα εκθέματα ,αλλά και το τμήμα του αρχαίου τείχους της Αθήνας στο υπόγειο δίνουν την ευκαιρία να συζητηθούν το θέμα της συντήρησης και της προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Ø     Β2-Β3-Β4 : Οι μαθητές θα επισκεφτούν το «Μουσείο Ηρακλειδών» και θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα «Επιστήμη, Τέχνη και Μαθηματικά», το οποίο αποτελεί συμπλήρωμα της σχολικής διδασκόμενης ύλης στην κατεύθυνση της διδακτικής διαθεματικότητας, συνδέοντας τα μαθηματικά με την ιστορία της επιστήμης και της τέχνης, τη φιλοσοφία και τα κλασικά γράμματα.

Πρόκειται για μια εκπαιδευτική πορεία αναζήτησης της διασύνδεσης επιστήμης, τέχνης και μαθηματικών, μέσα από δραστηριότητες που προκύπτουν από την αλληλεπίδραση με διαδραστικά και παραστατικά εκθέματα εκλαΐκευσης και κατανόησης της επιστημονικής σκέψης, καθώς κι επιλεγμένα έργα τέχνης από τα σημαντικότερα εικαστικά ρεύματα, έτσι όπως παρουσιάζονται στη μόνιμη Διαδραστική Έκθεση «Παίζω και καταλαβαίνω» στο Κεντρικό Κτήριο του Μουσείου Ηρακλειδών (Α΄ και Β΄ όροφος).

Ø     Γ1: Στα πλαίσια του Μήνα Εφηβείας που διοργανώνουν οι εκδόσεις Πατάκη οι μαθητές θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα “Από τη γιαγιά στο χωριό στις αγορές του κόσμου» στα γραφεία της εταιρείας Apivita.Το μέλι, ο βασιλικός πολτός, το θυμάρι, η ελιά, η τσουκνίδα και πολλά άλλα δώρα της ελληνικής φύσης χρησιμοποιήθηκαν για πολλά χρόνια στο παρελθόν ως αυτοσχέδια ιάματα ή ως εξαιρετικά ήδη καλλωπισμού για το ανθρώπινο σώμα και αποτέλεσαν συστατικά υψηλής θρεπτικής αξίας για την τοπική κουζίνα. Σήμερα, αυτή η μαγεία της φύσης χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με την επιστημονική γνώση για να δημιουργηθούν προϊόντα υψηλών προδιαγραφών, τα οποία ταξιδεύουν στις αγορές του κόσμου καθώς και γαστρονομικές προτάσεις που ξεχωρίζουν διεθνώς.

Οι μαθητές θα γνωρίσουν τον πλούτο αυτό, θα συζητήσουν για την επιχειρηματικότητα που δημιουργεί ισχυρά ελληνικά brand names και μέσα από ένα ομαδικό παιχνίδι θα ανακαλύψουν μυστικά της παραγωγής και προώθησης προϊόντων φτιαγμένων με συστατικά από την ελληνική γη.

Ø     Γ2-Γ3:Οι μαθητές θα επισκεφτούν τη Μ.Κ.Ο. ActionAidκαι θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα «Τροφή για Σκέψη». Μία μπανάνα, ένα ποτήρι ζεστός καφές ή τσάι, ένα κομμάτι σοκολάτα θα μπορούσε να είναι η αρχή ενός νοστιμότατου πρωινού για κάποιον κάτοικο του αναπτυγμένου κόσμου! Τι είναι όμως για ένα κάτοικο του αναπτυσσόμενου; Μέσα από παιχνίδια ρόλων, οι έφηβοι βιώνουν την πολυπλοκότητα, και όχι μόνο, των παραγωγικών διαδικασιών της τροφής, που φτάνει στο πιάτο μας. Είναι όντως τόσο απλό όσο το φαντάζονται; 

Γ4:Οι μαθητές θα επισκεφθούν την «Εστία Γνώσης και Επιστημών Χαλκίδας», όπου θα παρακολουθήσουν επιστημονικές και διδακτικές δραστηριότητες και θα εξοικειωθούν με σχετικές έννοιες και θεωρίες  στον χώρο, κυρίως της Αστρονομίας – Αστροφυσικής, των  Μαθηματικών, της Φυσικής και της Πληροφορικής.

Συγκεκριμένα θα έχουν τη δυνατότητα:

Ø     Να γνωρίσουν έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των εννοιών και των νόμων που διέπουν το Σύμπαν. Η ανάγκη για τη γνώση αυτή καθίσταται πλέον επιτακτική μετά την, δυστυχώς, πλήρη κατάργηση του μαθήματος της Αστρονομίας από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας μας.

Ø     Με διαδραστικό τρόπο να εισχωρήσουν στον χώρο των Μαθηματικών, της Φυσικής  και της Πληροφορικής.

Παρασκευή 11/3/2016

Ø     Α΄ και Β΄ Γυμνασίου :Οι μαθητές θα μεταβούν στο «Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης», όπου θα παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση «Ομήρου Ιλιάδα» σε παραγωγή Κάρμεν Ρουγγέρη.  Η διαφορετικότητα της παράστασης έγκειται στην εστίαση στις προσωπικότητες των ηρώων και στα αίτια του Τρωικού Πολέμου, αλλά και στην ολοκλήρωση του Τρωικού Πολέμου μιλώντας για το θάνατο του Αχιλλέα, τον Δούρειο Ίππο και την καταστροφή της Τροίας.

Ø     Γ΄ Γυμνασίου: Οι μαθητές θα μεταβούν στο Θέατρο «Θησείο», όπου θα παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση «Ρωμαίος και Ιουλιέτα για 2» του ομώνυμου έργου του William Shakespeare, σε διασκευή των Κώστα Γάκη, Αθηνάς Μουστάκα και Κωνσταντίνου Μπιμπή. Δύο νέοι ηθοποιοί παίζουν όλους τους ρόλους του έργου σε ένα τρελό παιχνίδι παρενδυσίας και μεταμορφώσεων, σε μια θεατρική περιπέτεια που ισορροπεί ανάμεσα στον εμφύλιο σπαραγμό και το ξύπνημα του έρωτα.
Β΄ Αρσάκειο – Τοσίτσειο Γυμνάσιο Εκάλης Σχολικό έτος: 2022-2023

Δείτε αναλυτικά τον ετήσιο προγραμματισμό εδώ

Ακολουθεί το πρόγραμμα των εκπαιδευτικών εξορμήσεων για τους μαθητές όλων των τάξεων τού Β΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης.

Για το πρόγραμμα πατήστε εδώ.
Για την Α' τάξη πατήστε εδώ.
Για την Β' τάξη πατήστε εδώ.
Για την Γ' τάξη πατηστε εδώ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΚΑΛΗΣ

Λ. Μαραθώνος 1, Άνοιξη, 145 69

Tηλ. κέντρο: 210 6218250-61 / Εσ. 306

b-gym-e@arsakeio.gr


Θἐση των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων Εκάλης στο Google Maps

Προβολή μεγαλύτερου χάρτη 
Κοινωνική Δράση
Εγκαταστάσεις
Ωρολόγια Προγράμματα Τμημάτων Β΄ Τοσιτσείου Γυμνασίου 2022-2023

Δείτε το ωρολόγιο πρόγραμμα των τριών τάξεων τού Β΄ Γυμνασίου Εκάλης.
Πατήστε στο τμήμα που σας ενδιαφέρει για άνοιγμα.

Α1 Α2 Α3  
Β1 Β2
Β3 Β4
Γ1
Γ2 Γ3
Γ4 









Πλαίσιο οργάνωσης σχολικής ζωής
Δείτε αναλυτικα εδώ



Διδάσκοντες εκπαιδευτικοί του Β΄ Αρσακείου Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης 2024-25, εδώ.
Υπεύθυνοι καθηγητές - Σύμβουλοι τμημάτων, εδώ.
Απουσιολόγοι καθηγητές, εδώ.