Στο πλαίσιο τού διαθεματικού τους προγράμματος με θέμα "Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα", οι μαθητές τής Δ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού παρουσίασαν, στις 19 Απριλίου 2019 στο θέατρο τού Σχολείου, την παράσταση "Η γοργόνα ταξιδεύει τον μικρό Αλέξανδρο" τής Μαρίζας Κωχ.
Την Πέμπτη 4 Απριλίου 2019 οι μαθητές τής Δ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, στο πλαίσιο τού διαθεματικού τους προγράμματος με θέμα «Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα», παρακολούθησαν στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας τής Φ.Ε. παρουσίαση με θέμα «Ο ορυκτός πλούτος τής Ελλάδας» από την κ. Αριάδνη Αργυράκη, αναπλητώτρια καθηγήτρια Γεωχημείας τού Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος τού ΕΚΠΑ.
Τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2019 οι μαθητές τής Α΄ τάξης τού Α΄Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού επισκέφθηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών στο Θησείο, όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Το παιχνίδι στην Αρχαία Ελλάδα» και έμαθαν με τι παιχνίδια έπαιζαν τα παιδιά στην Αρχαία Ελλάδα, πώς ήταν κατασκευασμένα αυτά και πόσο διαφέρουν από τα σημερινά.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου την πρώτη εβδομάδα τού Απριλίου 2019 οι μαθητές τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού στο μάθημα των Αγγλικών διάβασαν, επεξεργάστηκαν και δραματοποίησαν τα βιβλία «A Shark in the park” (Α΄ τάξη), “Benny and the biscuits” (Β΄ τάξη), “Winnie the witch” (Γ΄ τάξη), "Gruffalo” (Δ΄ τάξη), “The wrinklecrinkle man” (Ε΄ τάξη), “The zooby Eduard” και “Colors of the Rainbow” (Στ΄τάξη).
Την Τετάρτη 17 Απριλίου 2019 οι μαθητές τής Β΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού επισκέφθηκαν το Μουσείο Οίνου, όπου παρακολούθησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Οι τέσσερεις σκουπιδοφύλακες».
Μια ξεχωριστή ευκαιρία είχαν οι μαθητές τής Στ΄ τάξης τού Α΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού στο πλαίσιο τού μαθήματος των Θρησκευτικών.
Στις 9 Απριλίου 2019 συνάντησαν, στον ναό τής Αγίας Αναστασίας, τον ιερέα των Σχολείων.
Ο π. Αναστάσιο ανέλυσε θέματα που σχετίζονται με τους ναούς και τη Θεία Λειτουργία. Ξεκινώντας από ιστορικά στοιχεία σχετικά με τον τόπο όπου τελείτο η θεία λειτουργία τα πρώτα χρόνια τού Χριστιανισμού, έφθασε στους σύγχρονους ναό και τους ρυθμούς τους.
Στη συνέχεια εξήγησε στα παιδιά τη χρήση των σκευών και τα τελούμενα από τον ιερέα καθώς προετοιμάζει τα τίμια δώρα (το πρόσφορο και το κρασί).
Τέλος δέχτηκε ερωτήσεις μαθητών και απάντησε λύνοντας απορίες τους.