Εκτύπωση
Ο καθηγητής τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών κ. Ν. Γιαννακόπουλος (χημικός, ΜSc, MEd) δημοσίευσε, σε συνεργασία με τον κ. Μ. Σκουμιό, επίκουρο καθηγητή τού τμήματος Π.Τ.Δ.Ε. τού Πανεπιστημίου Αιγαίου, την επιστημονική εργασία με τίτλο «Developing Middle School Students’ Conceptions of the Particulate Nature of Matter», στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό The International Journal of Interdisciplinary Educational Studies, 12 (1), 13-25.
Η επιστημονική εργασία αποσκοπούσε στη διερεύνηση τής συμβολής μιας διδακτικής παρέμβασης που βασίζεται στην εποικοδομητική προσέγγιση τής διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών για την εννοιολογική περιοχή τής σωματιδιακής φύσης τής ύλης στην εξέλιξη των αντιλήψεων των μαθητών.
Επιπρόσθετα, επιχειρήθηκε η σύγκριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων αυτής της διδακτικής παρέμβασης και τής διδασκαλίας που βασίζεται στο διδακτικό υλικό τού σχολικού εγχειριδίου.
Για τις ανάγκες τής επιστημονικής εργασίας συγκροτήθηκε εκπαιδευτικό υλικό για την εννοιολογική περιοχή τής σωματιδιακής φύσης της ύλης, το οποίο βασίστηκε στην εποικοδομητική προσέγγιση για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών με χρήση τού μαθησιακού μοντέλου 5Ε του Bybee (1997, 2006) και με χρήση Νέων Τεχνολογιών.
H πλήρης αναφορά τής εργασίας είναι:
Skoumios, M. & Gianakopoulos, N. (2017). Developing Middle School Students’ Conceptions of the Particulate Nature of Matter. The International Journal of Interdisciplinary Educational Studies, 12 (1), 13-25.