Ημερολόγιο Εκδηλώσεων ΦΕ

Νοέμβριος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 44 1 2
week 45 3 4 5 6 7 8 9
week 46 10 11 12 13 14 15 16
week 47 17 18 19 20 21 22 23
week 48 24 25 26 27 28 29 30

•   Συνεχίστηκε και εφέτος η παράδοση των αποφοίτων των Αρσακείων Σχολείων να εισάγονται στα ΑΕΙ σε ποσοστά πάνω από το 95%

•  593 υποψήφιοι από τους 624, δηλαδή ποσοστό 95,03% των αποφοίτων των Αρσακείων, εισάγονται και εφέτος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

•   548 απόφοιτοι των Αρσακείων εισάγονται σε ΑΕΙ, ενώ 45 σε ΤΕΙ

•   Ειδικότερα:

Αρσάκεια Αθηνών:
διαγωνίσθηκαν 502 μαθητές, πέτυχαν 481
Αρσάκειο Θεσσαλονίκης: διαγωνίσθηκαν 71 μαθητές, πέτυχαν 63
Αρσάκειο Πατρών: διαγωνίσθηκαν 51 μαθητές, πέτυχαν 49

•   Συγκεκριμένα εισάγονται:

Πολυτεχνείο 144
Ιατρική 29
Νομική 42
Φυσική – Χημεία 32
Βιολογία 18
Οικονομικά 30
Πολιτική Επιστήμη – Διοίκηση Επιχειρήσεων 66
Εκπαιδευτικές Σχολές 43
Πληροφορική 17
άλλες Σχολές 135

• 102
απόφοιτοι των Αρσακείων Σχολείων συμπεριλαμβάνονται στις 15 πρώτες θέσεις επιτυχόντων στα Πανεπιστήμια

Ενδεικτική μνεία ονομάτων αποφοίτων των Αρσακείων Σχολείων που πρώτευσαν:

Πουλάκη   Αικατερίνη 3η στην Ιατρική Αθήνας
Κωνσταντίνου Ελένη   3η στην Ιατρική Πάτρας
Γιαμούρη   Στυλιανή   4η στην Ιατρική Αθήνας
Ρες   Γεώργιος               7ος στην Ιατρική Πάτρας
Κόλλιας   Μελέτιος     9ος στην Ιατρική Αθήνας
Σεμένογλου   Ιωάννα     1η Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ
Χατζημανωλάκης   Μιχαήλ 1ος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ
Χρόνη   Ευσταθία              3η Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών ΕΜΠ
Λεντζάρης   Δημήτριος       4ος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΜΠ
Καβάκου   Μυρτώ                 4η Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πάτρας
Καζάκης   Απόστολος         4ος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλονίκης
Τσιλιγιάννης   Άνθιμος       4ος Μηχανολόγων Μηχανικών Θεσσαλονίκης
Μπλέτσος   Γεώργιος         6ος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ
Kαλοϊδάς   Σοφοκλής           6ος Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ
Σχοινάς   Χρήστος               6ος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Βόλου
Ευθυμίου   Δημήτριος        7ος Μηχανολόγων Μηχανικών Δυτικής Μακεδονίας
Μεταξόπουλος   Γεώργιος 8ος Εφαρμ. Μαθηματικών κ΄ Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ
Μπρης   Θεόδωρος               8ος Χημικών Μηχανικών Πάτρας
Ταραντίλης   Κύριλλος         8ος Μηχανολόγων Μηχανικών Πάτρας
Καρδαράκος   Γρηγόριος   8ος Μηχανολ. και Αεροναυπηγών Μηχανικών Πάτρας
Ψημμένου   Ζωή                   9η Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πάτρας
Μαμάης   Στέφανος           9ος Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ
Ξηνταροπούλου   Ιωάννα   9η Χημικών Μηχανικών Πάτρας
Χονδρογιώργης   Χριστόδ. 9ος Χημικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης
Βαζελάκης   Μάριος         10ος Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας
Γιατρά   Έφη-Ειρήνη                   4η στη Νομική Θεσσαλονίκης
Λεντάκης   Ανδρέας                   6ος στη Νομική Αθήνας
Παπαναστασίου   Αλίκη-Αθηνά 8η στη Νομική Αθήνας
Νικολάου   Κατερίνα   7η στη Φαρμακευτική Αθήνας
Γάνος   Χρήστος           9ος στη Φαρμακευτική Αθήνας
Φωτοπούλου   Αναστασία   1η Χρηματοοικον. κ' Τραπεζικής Διοικητικής Πειραιά
Λαγουβάρδος-Κοτρώνης   Ορ. 2ος Οικονομικών Επιστημών Αθήνας
Λάττας   Αλέξανδρος             3ος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Αθήνας
Αθανασιάδης   Αλέξανδρος     5ος Πληροφορικής Οικονομικό Αθηνών
Κουτσουράδης   Γεώργιος       7ος Οικονομικών Επιστημών Πάτρας
Μάργαρη   Παρασκευή       8η Χρηματοοικον. και Τραπεζικής Διοικητικής Πειραιά
Λαζαρίδη   Ελένη                   10η Διεθν. και Ευρωπ. Οικονομικών Σπουδών Αθήνας
Χαραλάμπους   Μελίνα   3η Δημόσια Διοίκηση Αθήνας
Φλέσσα   Μαρία-Ελπίδα 7η Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Αθήνας
Λάμπρου   Ιωάννης         7ος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας Αθήνας
Δασκαρόλη   Λυδία       10η Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Αθήνας
Βρασίδα   Αικατερίνη   10η Διοίκηση Επιχειρήσεων Πάτρας
Σταυροπούλου   Νικολ. 6η Πολιτικής Επιστήμης και Διεθν. Σχέσεων Πελοποννήσου
Θεοδωρίκου   Δάφνη         5η Χημεία Αθήνας
Σπηλιωτοπούλου   Αγγελική       4η Γεωλογία Πάτρας
Παπαγιαβή   Αλεξάνδρα               6η Γεωλογία Πάτρας
Μητροπούλου   Χριστίνα-Ουρανία 8η Γεωλογία Πάτρας
Απέργης   Λέανδρος     1ος Γεωπονική   Θεσσαλονίκης
Μυλωνά   Χρυσάνθη     3η Φιλολογία Θεσσαλονίκης
Κουπέγκου   Άννα     4η Ιστορίας και Αρχαιολογίας Θεσσαλονίκης
Κεκάτου   Μαριάννα   9η Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας
Λαϊνά   Σάρα             9η Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας
Μπράιτ   Κλεοπάτρα   5η Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πελοποννήσου
Σπηλιωτοπούλου   Γεωργία-Ηώ   9η Θεωρίας και Ιστορίας τής Τέχνης ΑΣΚΤ
Σταυράκης   Ανδρέας 1ος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών τής Τέχνης Ιωαννίνων
Μπουλαμάτσης   Δημήτριος 3ος Βιοτεχνολογίας Αθήνας
Γιαχπάι   Αρίων     6ος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Θεσσαλονίκης
Χαλκιά   Ιωάννα       1η Θεατρικών Σπουδών Θεσσαλονίκης
Κατσίγερα   Άννα     6η Γεωγραφίας Χαροκόπειο
Δοβλέτογλου   Ευαγγελία   1η Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης Αιγαίου


Τι λένε για το Σχολείο τους οι απόφοιτοι:


Πρωτιά στους Μηχανολόγους Μηχανικούς ΕΜΠ


Μιχάλης Χατζημανωλάκης, Β΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,70)

Είμαι στο Αρσάκειο από το Νηπιαγωγείο. Ο χώρος στην Εκάλη, όπου είμαι από το δημοτικό, είναι σαν δεύτερο σπίτι μου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γι’ αυτά τα 13 χρόνια που πέρασα εκεί και βέβαια για τις γνώσεις που αποκόμισα. Στο δημοτικό, για παράδειγμα, δεν χρειάστηκε να κάνω ιδιαίτερο μάθημα ξένης γλώσσας, αρκούσε η διδασκαλία στο Σχολείο και μάλιστα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Το ίδιο συνέβη ακόμα και εφέτος: σε δύο μαθήματα των Πανελληνίων δεν χρειάστηκε να ενισχυθώ με φροντιστήριο ή ιδιαίτερα μαθήματα.  


3 μαθητές μας στην 1η δεκάδα τής Ιατρικής Σχολής Αθήνας


Κατερίνα Πουλάκη: 3η, Α΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,57)
Στέλλα Γιαμούρη: 4η, Α΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,58)
Μελέτης Κόλλιας: 9ος, Α΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,42)


Κατερίνα: Το Αρσάκειο, στο οποίο φοιτώ από το νηπιαγωγείο, έχει παίξει σημαντικό ρόλο στη συγκρότησή μου ως μαθήτριας αλλά και στη διαμόρφωση τού χαρακτήρα μου. Το Αρσάκειο προσφέρει ΠΑΙΔΕΙΑ μέσα σε ένα κλίμα ευχάριστο και φιλικό. Οι καθηγητές είναι πολύ καλοί και σε υποστηρίζουν. Βέβαια είναι και τα φροντιστήρια απαραίτητα, αλλά οι καθηγητές μας στο Σχολείο ήταν πολύ κοντά μας και μας εμψύχωναν.

Στέλλα: Στο Αρσάκειο είμαι από το νηπιαγωγείο στο Ψυχικό, μετά συνέχισα στην Εκάλη, στο Γ΄ Τοσίτσειο Δημοτικό, στο Α΄ Γυμνάσιο και στο Α΄ Λύκειο. Είναι ένας πολύ αγαπημένος χώρος. Ειδικά τα τελευταία χρόνια έχω πάρει και πολλή αγάπη. Είμαι, νομίζω, από τους τυχερούς ανθρώπους που έχω ζήσει τόσο καλά σχολικά χρόνια. Οπωσδήποτε θλίβομαι που αφήνω το Σχολείο, κρατάω όμως πολύ καλή ανάμνηση. Οι αναμνήσεις μου βέβαια από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό είναι θετικές αλλά πολύ αμυδρές, στο γυμνάσιο είναι που έμαθα να υπάρχω μαζί με τους άλλους και, για μένα, η κύρια προσφορά τού Σχολείου ήταν στο λύκειο. Το πιο καθοριστικό ήταν η συμμετοχή μου στον Όμιλο Ρητορικής. Συμμετείχα για τρία χρόνια στη Ρητορική Ομάδα τού Σχολείου και πιστεύω ότι μέσα σ’ αυτά τα τρία χρόνια έγινα αυτό που είμαι σήμερα. Το Σχολείο με έμαθε να είμαι διαφορετική, ξεχωριστή, αναγνωρίσιμη. Στο Αρσάκειο γνώρισα την αναγνώριση και αυτό μου έδωσε πολλή δύναμη.

Μελέτης: Ήρθα στο Αρσάκειο στο λύκειο από την Ιόνιο. Είμαι ευχαριστημένος από τη μετάβασή μου αυτή. Στο λύκειο, λοιπόν, θα ξεχώριζα τους καθηγητές που, ειδικά στην Γ΄ τάξη, είναι πολύ κοντά στους μαθητές και στα κρίσιμα μαθήματα των Πανελλαδικών προσέφεραν ουσιαστική βοήθεια. Το σημαντικό σε έναν καθηγητή είναι να ψάχνει αρκετά τη δουλειά του, να μη μένει στο σχολικό εγχειρίδιο και αυτό ήταν η καθημερινότητα στο Αρσάκειο.


3 μαθητές μας στην πρώτη δεκάδα τής Νομικής Σχολής

Έφη Γιατρά, 4η, Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης (19,52)
Ανδρέας Λεντάκης, 6ος, Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού (19,42)
Αλίνα Παπαναστασίου, 8η, Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού (19,43)


Έφη:
Η πορεία μου στο Αρσάκειο ξεκινάει από το δημοτικό. Πέρα από τις γνώσεις που μου έδωσε, απέκτησα πλούσιες εμπειρίες, γιατί εκμεταλλεύτηκα τις πάμπολλες ευκαιρίες που προσφέρει για συμμετοχή σε εξωσχολικά προγράμματα: Ρητορικούς Αγώνες, θεατρικά δρώμενα, επιστημονικά συνέδρια, διεθνείς διαγωνισμούς. Κάτι άλλο που έζησα στα σχολικά μου χρόνια ήταν αυτό το πνεύμα τής ομαδικότητας που μας κάνει να μιλάμε για «αρσακειακή οικογένεια».

Ανδρέας: Από το νηπιαγωγείο μέχρι την Γ΄ λυκείου βρέθηκα σε ένα πολύ καλό περιβάλλον, με πολύ καλούς δασκάλους και καθηγητές. Θέλω να τους ευχαριστήσω και για τις γνώσεις που μου προσέφεραν και για τη γενικότερη στάση τους που μου υποδείκνυε τρόπους για να προσπαθώ. Η επιρροή τους ήταν πολύ σημαντική και βρίσκονταν κοντά μου σε ό,τι χρειαζόμουν. Το ίδιο θέλω να πω και για τους συμμαθητές μου, που με την παρέα τους αποφορτιζόμουν σε δύσκολες στιγμές, όπως αυτή των Πανελλαδικών, που συζητούσαμε όλα μας τα προβλήματα. Το Σχολείο ως εξωτερικό περιβάλλον, ως χώρος βοηθάει και τη μελέτη και παράλληλα και τη χαλάρωση. Είχα λοιπόν, θεωρώ, πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους υποψηφίους.

Αλίνα: Είμαι στο Αρσάκειο από το νηπιαγωγείο. Όλες οι παιδικές αναμνήσεις μου είναι συνδεδεμένες με αυτό το Σχολείο. Αγάπησα το Αρσάκειο χάρη στις δραστηριότητες που προσέφερε και φυσικά λόγω των γνώσεων που μου έδωσε, αλλά κυρίως για τον τρόπο που με μύησε στη γνώση. Συνάντησα αξιόλογους καθηγητές που με βοήθησαν πολύ με τον τρόπο που έκαναν το μάθημα, με τον τρόπο που στάθηκαν δίπλα μου σε κάθε μου δυσκολία. Μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχω σε διάφορες δραστηριότητες, όπως οι ρητορικοί αγώνες, οι θεατρικές παραστάσεις, οι Αγώνες Λόγου και Τέχνης, δραστηριότητες που μου προσέφεραν πολύτιμες εμπειρίες και γνώση, που πιστεύω ότι ένα παιδί μπορεί να αξιοποιήσει πολύ καλύτερα από τα βιβλία που διαβάζει.


Πρωτιά στους Χημικούς Μηχανικούς ΕΜΠ

Ιωάννα Σεμένογλου, Α΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης (19,03)

Ξεκίνησα τη σχολική μου ζωή στο Αρσάκειο από το νηπιαγωγείο. Ήταν η πρώτη ομάδα στην οποία εντάχθηκα, μια μικρή κοινωνία. Από εκεί βγήκαν αρχικά οι παρέες, οι φίλοι. Αλλά εκτός από το κοινωνικό πλαίσιο, το Αρσάκειο, με τις αρχές και την ευρύτερη παιδεία που προσφέρει, με βοήθησε να διαμορφώσω την προσωπικότητά μου και ένα πλαίσιο αξιών, παράλληλα με τις ποικίλες άλλες επιδράσεις που δέχτηκα μέχρι σήμερα. Νιώθω ευνοημένη που φοίτησα στο Αρσάκειο σε σχέση με άλλους συνομηλίκους μου, και για τις παραπάνω ώρες μαθήματος που έχει εντάξει στο καθημερινό του πρόγραμμα και για την όρεξη που είχαν οι καθηγητές να μας βοηθήσουν.


Αργυρό μετάλλιο στον Διεθνή Διαγωνισμό Αστρονομίας

Περικλής Οκαλίδης, Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης (19,25)
30ός στην Ιατρική Θεσσαλονίκης, έγινε δεκτός στο Τμήμα Φυσικής και Αστρονομίας τού Πανεπιστημίου τού Εδιμβούργου

Είμαι στο Αρσάκειο από την Α΄ Γυμνασίου. Κάτι που κάνει το Σχολείο να ξεχωρίζει είναι ότι προσφέρει πολλές ευκαιρίες στους μαθητές να συμμετέχουν σε δραστηριότητες ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους. Επίσης το κλίμα δεν είναι τόσο «αυστηρό», όπως σε άλλα ιδιωτικά. Η ατμόσφαιρα είναι πιο ζεστή, πιο ανθρώπινη. Οι καθηγητές ήταν εξαιρετικοί, οπότε και από πλευράς παιδείας ξεχωρίζει.


Πρωτιά στο Τμήμα Θεάτρου Θεσσαλονίκης


Ιωάννα-Μαρκέλλα Χαλκιά, Αρσάκειο Θεσσαλονίκης (17,92)

Η πολύτιμη υποστήριξη στις προσπάθειές μας από το Σχολείο ήταν καθοριστική. Προσωπικά, χωρίς φροντιστηριακή υποστήριξη, αλλά με μεθοδική δουλειά στο πλαίσιο τού σχολείου έφθασα στο επιθυμητό αποτέλεσμα και οφείλω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» ιδιαίτερα στους καθηγητές τής κατεύθυνσης που επέλεξα, καθώς, πέρα από τις γνώσεις που μου προσέφεραν, με βοήθησαν να καταλάβω πως σε τέτοιους καιρούς ένας είναι ο δρόμος: αυτός τής βαθιάς επιθυμίας. Μονάχα αυτός χαρίζει τη δύναμη που απαιτεί η ζωή.


Απόστολος Καζάκης
, 4ος στους Αρχιτέκτονες Μηχανικούς Θεσσαλονίκης (18,95)

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Μια δύσκολη και απαιτητική χρονιά, καθοριστική για τη μελλοντική πορεία μου, έφθασε αισίως στο τέλος της. Βλέποντας τα αποτελέσματα αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά και ανακούφιση. Παράλληλα θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου προς το Σχολείο και τους καθηγητές μου, που με την εξαιρετική δουλειά τους και τη συνεχή υποστήριξή τους συνέβαλαν καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων μου.


Άννα-Μαρία Πεκρίδου,
32η στη Νομική Θεσσαλονίκης (19,12)

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία δεν μπορεί να χτιστεί μέσα σε μια μέρα. Ο μόχθος, η αφοσίωση και η ενεργητικότητα είναι τα στοιχεία αυτά που από τη μια καθυστερούν την καταξίωση, αλλά από την άλλη δίνουν την απαιτούμενη ποιότητα στην επιτυχία. Την εισαγωγή μου δηλαδή στη Νομική Σχολή τού ΑΠΘ τη βλέπω ως σκαλοπάτι που με πηγαίνει πιο κοντά στον στόχο μου. Το ότι είμαι φοιτήτρια Νομικής δεν σημαίνει ότι έχω κατοχυρώσει το μέλλον μου. Από εδώ και πέρα αρχίζει ένας άλλος αγώνας, ο οποίος όμως έχει ως αρωγό έναν αέρα αυτοπεποίθησης.
Το Αρσάκειο φρόντισε για το επαγγελματικό μέλλον, προτρέποντάς μας να συμμετέχουμε σε διάφορα προγράμματα. Προσωπικά κουβαλάω στις αναμνήσεις μου την επίσκεψη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μέσω τού διαγωνισμού Euroscola το 2012. Η παραμονή μου για μία ολόκληρη μέρα στα έδρανα τού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο μού έδειξε όχι μόνο πώς λειτουργεί ο θεσμός «Ευρωπαϊκή Ένωση» αλλά και την απαιτούμενη συνέπεια για τη συμμετοχή στο πολιτικό γίγνεσθαι. Όλα τα παιδιά τού προγράμματος νιώσαμε ιδιαίτερη ζωντάνια όταν γνωρίσαμε αλλόγλωσσους συνομηλίκους, όταν καταθέσαμε δικό μας «νομοσχέδιο», όταν ακούστηκε η φωνή μας στη μεγάλη αίθουσα. Και φυσικά αυτή η ζωντάνια εξελίχθηκε σε ελπίδα, αισιοδοξία και προσμονή για ένα ουσιαστικά καλύτερο μέλλον.
Ακόμη, η παρακολούθηση μαθημάτων στον Ρητορικό Όμιλο τού Σχολείου με βοήθησε να επιλύω με επιχειρήματα και διάλογο τις όποιες διάφορες μου, αλλά και να γευτώ το γλυκό συναίσθημα τής νίκης στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό ως μέλος τής ομάδας τού Αρσακείου.
Τελικά, ως Αρσακειάδα κατάλαβα ότι η επιτυχία δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα σύνολο πολλών μικρών προσπαθειών που επαναλαμβάνονται κάθε μέρα, είναι η επιβράβευση για την πίστη στις δυνάμεις μας. Εξάλλου, το μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους.


 Άνθιμος Τσιλιγιάννης, 4ος στους Μηχανολόγους Μηχανικούς Θεσσαλονίκης (18,80)

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Το Αρσάκειο συνέβαλε στην επιτυχία μου, γιατί έκτισε τις βάσεις πάνω στις οποίες στηρίχτηκε η προσπάθειά μου. Μέσα στο Σχολείο υπήρχε μια σφύζουσα κοινότητα με πλούσια ερεθίσματα, μακριά από ανόητους ανταγωνισμούς και κακοπροαίρετες ζηλοτυπίες. Οι περισσότεροι καθηγητές ενδιαφέρονταν πραγματικά να μας μεταδώσουν τις γνώσεις τους και όχι απλώς να διεκπεραιώσουν τυπικά το ωράριό τους. Κάποιοι από αυτούς ήταν καλά παραδείγματα για το πώς μπορεί κάποιος να μετατρέψει την εργασία του σε λειτούργημα. Με ζήλο και χιούμορ στις δύσκολες στιγμές μάς στήριζαν στην προσπάθειά μας και μας βοηθούσαν να ξεπερνάμε το άγχος και τις δυσκολίες.


 Χριστόδουλος Χονδρογιώργης, 9ος στους Χημικούς Μηχανικούς Θεσσαλονίκης (17,80)

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Το να περιγράψει κανείς τα συναισθήματά του καθώς επιτυγχάνει κάποιον στόχο ύστερα από μεγάλη προσπάθεια είναι ίσως τελικά πιο σύνθετο απ’ ό,τι θα περίμενε με μια πρώτη σκέψη. Η χαρά και η ικανοποίηση είναι μάλλον τα πρώτα που έρχονται στο μυαλό. Ταυτόχρονα, κυριαρχεί η ανακούφιση, καθώς η ανησυχία και η αγωνία τού χθες δίνουν τη θέση τους στην ηρεμία και τη σιγουριά τού σήμερα. Σιγουριά και αυτοπεποίθηση για το παρόν αλλά και για το μέλλον, το οποίο βρίσκεται μπροστά μας με όλες τις προκλήσεις και τα διλήμματά του. Αυτοπεποίθηση, η οποία πηγάζει όχι μόνο από την ικανοποίηση τής επίτευξης τού στόχου και την άγνοια των νεανικών μας χρόνων αλλά και από την αίσθηση ότι το σχολείο και η οικογένεια μάς έχουν εφοδιάσει κατάλληλα για το μέλλον. Προσωπικά, θα ήθελα να εκφράσω ακόμη την ευγνωμοσύνη για το Σχολείο μου, χάρη στη βοήθεια τού οποίου η χρονιά, αν και σαφώς δύσκολη, αποδείχθηκε τελικά λιγότερο απαιτητική και πιεστική απ’ ό,τι θα περίμενα στην αρχή της.


Άννυ Κουπέγκου, 4η Ιστορίας και Αρχαιολογίας Θεσσαλονίκης (18,62)

Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης

Αξίζει να αναφέρω ότι οι καθηγητές τη χρονιά που πέρασε έδειχναν μεγάλη κατανόηση απέναντι στις προσπάθειες όλων μας, δεν μας πίεσαν καθόλου. Αντίθετα, έκαναν τα πάντα για να μας διευκολύνουν και να μας βοηθήσουν. Για τον λόγο αυτό αξίζουν ένα μεγάλο «ευχαριστώ!».


Γιάννης Ζαρκάδας,
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ (19,27)

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Το Αρσάκειο έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην πορεία και στην εξέλιξή μου. Πολύ σημαντικό. Ιδιαίτερα στην Γ’ λυκείου η ομάδα των καθηγητών που είχε η τάξη μου ήταν πάρα πολύ δυνατή.


Γιώργος Μπλέτσος,
6ος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (19,25)

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Το κλίμα στο Αρσάκειο ήταν πολύ ευχάριστο. Από την πρώτη στιγμή έκανα παρέες και εξαιρετικούς φίλους. Επίσης υπήρχαν καθηγητές πολύ καλοί, που με επηρέασαν θετικά. Επειδή μου άρεσαν τα μαθηματικά, οι καθηγητές μού μετέδωσαν την αγάπη για το διάβασμα πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο, το οποίο θεωρώ περισσότερο ως χόμπι. Παράλληλα, οι εκδηλώσεις πολιτιστικού χαρακτήρα τού Σχολείου με βοήθησαν να δώσω έμφαση και σε άλλους τομείς, πέρα από τα άμεσα ενδιαφέροντά μου. Έτσι, πλησίασα αντικείμενα όπως η λογοτεχνία, συμμετέχοντας σε κάποιες εκδηλώσεις.


Δημήτρης Κρόκος,
Νομική Αθηνών (19,18)

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Το Σχολείο, μέσα από τις δραστηριότητές του (Όμιλος Ρητορικής Τέχνης, ευρωπαϊκά προγράμματα), με βοήθησε να προσανατολιστώ πιο σωστά στην επιλογή των σπουδών μου. Μέχρι και τη Β΄ λυκείου ήμουν σίγουρος ότι θα γίνω γιατρός, αλλά η ενασχόλησή μου με δραστηριότητες που προσέφερε το Αρσάκειο έστρεψαν το ενδιαφέρον μου σε πιο ανθρωπιστική κατεύθυνση και επέλεξα τελικά τη Νομική. Για τη Ρητορική ενδιαφέρθηκα στο λύκειο και ήμουν μέλος τής ομάδας Διττών Λόγων που συμμετείχε στους Πανελλήνιους Αγώνες που οργανώνει το υπουργείο, ενώ αργότερα ασχολήθηκα με τον Προτρεπτικό Λόγο στους Διαρσακειακούς Αγώνες. Για μένα λοιπόν έπαιξαν πολύ σημαντικό ρόλο οι ευκαιρίες που μου προσέφερε το Αρσάκειο, όπως το να έρθω σε επαφή με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, γιατί έτσι ανακάλυψα τα πραγματικά μου ενδιαφέροντα που κινούνται γύρω από το διεθνές δίκαιο, τις ευρωπαϊκές υποθέσεις. Το Αρσάκειο μου έμαθε επίσης να είμαι ενεργός πολίτης, που καθήκον του έχει την ενημέρωση και στη συνέχεια τη δράση. Βλέπω τον εαυτό μου στο μέλλον ως άτομο που θα βοηθήσει σε όποιον τομέα και να δραστηριοποιηθεί.


Σύλβια Μάνκα,
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών – Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ (19,17)

Β΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Το Αρσάκειο προσφέρει ευκαιρίες στους μαθητές, ανεξαρτήτως προσωπικών κλίσεων και ενδιαφερόντων. Αυτό που ξεχωρίζω είναι η συμμετοχή μου στους Ρητορικούς Ομίλους, ακόμα και αν, όταν στο γυμνάσιο έλαβα μέρος στους Αγώνες, δεν μπόρεσα να μιλήσω μπροστά στους κριτές. Όμως παρέμεινα στον Όμιλο, διότι κέρδισα το ότι έμαθα να σκέφτομαι με επιχειρήματα και να λειτουργώ μέσα στην ομάδα. Η ιδέα για το Πολυτεχνείο πέρασε για πρώτη φορά από το μυαλό μου στην Γ΄ γυμνασίου, όταν ασχολήθηκα με τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας, επειδή είχα έντονη οικολογική συνείδηση, την οποία μου εμφύσησε μια δασκάλα μου στο δημοτικό.


Βασιλική Βλάχου,
15η Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ (19,38)

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Είμαι στο Αρσάκειο από το νηπιαγωγείο. 13 ουσιαστικά χρόνια. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και τα δύο Σχολεία, αφού έβγαλα το δημοτικό στην Εκάλη, στο Τοσίτσειο, και μετά στο γυμνάσιο ήρθα στο Ψυχικό. Το περιβάλλον και στα δύο Σχολεία ήταν πολύ ευχάριστο, οι άνθρωποι ζεστοί –όλα τα προβλήματα μπορούσαμε να τα συζητήσουμε– και οι καθηγητές μάς συμπαραστέκονταν. Ειδικά εφέτος είχαμε πάρα πολύ καλούς καθηγητές, που μας βοήθησαν σε όλη την πορεία μας.

 
Σωτήρης Αναγνωστίδης, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ (19,37)

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ήρθα στο Αρσάκειο στην Α΄ γυμνασίου με τις εξετάσεις και η εμπειρία αυτή τής αλλαγής ήταν πραγματικά μοναδική, γιατί μικρότερος πήγαινα σε δημόσιο σχολείο. Η μετάβαση στο Αρσάκειο από το δημόσιο σχολείο ήταν για μένα η ιδανική επιλογήαλλά και σε σύγκριση με άλλα ιδιωτικά, απ’ ό,τι ακούω από φίλους μου. Το Αρσάκειο προσφέρει στους μαθητές του ολοκληρωμένη παιδεία, πολυδιάστατη και διαμορφώνει έτσι ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Παράλληλα παρέχει πολλές επιλογές που τους βοηθούν να αναπτύξουν διάφορες πλευρές τού εαυτού σους, είτε επιδιδόμενοι σε αθλητικές δραστηριότητες είτε σε ρητορικές ασκήσεις είτε συμμετέχοντας σε διάφορα πολιτιστικά προγράμματα κ.λπ.


Ελισσάβετ Σουσούνη,
Νομική Αθήνας (19,35)

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Στο Αρσάκειο είμαι από το Γυμνάσιο, αφού πέρασα στις εξετάσεις για την Α’ γυμνασίου. Η αλλαγή ήταν μεγάλη, γιατί στο δημοτικό ήμουν σε δημόσιο σχολείο αλλά, κάνοντας τη σύγκριση, ήμουν πολύ χαρούμενη. Τα παιδιά και οι δάσκαλοι με βοήθησαν να προσαρμοστώ γρήγορα. Η μετάβαση λοιπόν δεν ήταν καθόλου δύσκολη. Στο Αρσάκειο το επίπεδο τής εκπαίδευσης είναι πολύ υψηλό, αλλά δεν είναι μόνο αυτό που το ξεχωρίζει. Συμμετείχα και είχα διακριθεί τόσο σε αγώνες Στίβου όσο και στους Αγώνες Λόγου και Τέχνης, όπου στο γυμνάσιο πήρα το Α΄ βραβείο διηγήματος, ενώ στη Β΄ λυκείου τιμήθηκα με διάκριση στην ποίηση. Επίσης συμμετείχα στους Αγώνες ΑΣΙΣ παραδοσιακών χορών με την ομάδα τού Αρσακείου και έτσι είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή και με μαθητές άλλων σχολείων.

 
Νεφέλη Μπέλλου, Νομική Αθήνας (19,07)

Α΄ Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού

Ήρθα στο Αρσάκειο από δημόσιο σχολείο, δίνοντας εξετάσεις για την Α΄ γυμνασίου. Η διαφορά ήταν εντυπωσιακή από την πρώτη στιγμή. Ήταν φανερή πρώτα-πρώτα στα παιδιά: είχαν άλλη κουλτούρα και απέπνεαν σιγουριά. Ήμουν πολύ χαρούμενη που άλλαξα σχολείο και επειδή μου άρεσε να διαβάζω, ήμουν συστηματική και οργανωμένη το Αρσάκειο με βοήθησε να καλλιεργήσω ακόμη περισσότερο αυτή τη φυσική μου έφεση. Έτσι δεν κουράστηκα στις Πανελλήνιες, αφού είχα συνηθίσει σε κάθε διαγώνισμα να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Σ’ αυτό συνετέλεσαν και οι καθηγητές μου που μας έδωσαν γερές βάσεις και ειδικά στην Γ΄ λυκείου ήταν πολύ καλοί.


Αθηνά Πολίτου,
Νομική Αθήνας (19,25)

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Στο Αρσάκειο μπήκα με εξετάσεις στην Α΄ γυμνασίου. Η αλλαγή ήταν μεγάλη, γιατί μέχρι τότε πήγαινα σε δημόσιο σχολείο. Παρ’ όλα αυτά προσαρμόστηκα εύκολα και γρήγορα και χάρη στα παιδιά και χάρη στους καθηγητές. Τόσο από το γυμνάσιο όσο και από το λύκειο έχω θετικές εμπειρίες. Τις γνώσεις μου τις στήριξα ιδιαίτερα στο σχολείο, αφού δεν αισθάνθηκα την ανάγκη ενίσχυσης ούτε στις ξένες γλώσσες, όπου βοηθήθηκα με εξωσχολικά μαθήματα μόνο στο επίπεδο των πτυχίων, αλλά ούτε και στο λύκειο, αφού φροντιστήριο έκανα μόνο στην τελευταία τάξη. Το Αρσάκειο με βοήθησε να στηριχτώ στις δυνάμεις μου, μιας και ήμουν οργανωμένη από μόνη μου και από την οικογένειά μου είχα την ελευθερία να προγραμματίζω μόνη μου τη μελέτη μου και να αξιολογώ μόνη μου πότε χρειάζομαι κάποια ενίσχυση.


Γιώργος Παπαμιχαήλ,
Νομική Αθήνας (19,20)

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Ήρθα στο Αρσάκειο στη Β΄ λυκείου ειδικά για να φοιτήσω στο Κλασικό Λύκειο. Είχα λίγο άγχος στην αρχή, όπως είναι φυσικό, αλλά συνάντησα καλά παιδιά και, ιδιαίτερα, πολύ καλούς καθηγητές. Η οργάνωση τού Σχολείου επίσης ήταν καλή και όλα αυτά βοήθησαν στην προσαρμογή μου. Η επιλογή μου ήταν σαφώς προσανατολισμένη στο να έχω καλή υποστήριξη στα μαθήματα που θα έδινα στις Πανελλήνιες, αλλά εκτός από το μαθησιακό κομμάτι είναι η φιλοσοφία τού Σχολείου που το κάνει να ξεχωρίζει. Είχε κάποιες αρχές που βοηθούσαν στην οργάνωση και την πειθαρχία, που είναι απαραίτητες για τις εξετάσεις.
Η Νομική είναι σχολή βάσης, που ανοίγει πολλά πεδία, δεν είναι μονοδιάστατη. Επίσης παίζει σημαντικό ρόλο για την κοινωνία, ιδιαίτερα στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα. Η σημερινή κρίση έχει πολλές πτυχές και πιστεύω ότι ο ρόλος των νέων δεν είναι να τα παρατούν και να φεύγουν. Αν και οι συνθήκες είναι σίγουρα καλύτερες στο εξωτερικό, είναι σημαντικό να μείνουμε εδώ για να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τα πράγματα και να ωφελήσουμε τη χώρα. Μπορούμε να αλλάξουμε νοοτροπία, στο χέρι μας είναι.


Φρύντα Αρβανιτάκη,
Νομική Αθήνας (19,18)

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Στο Αρσάκειο είμαι από το νηπιαγωγείο. Από τα παιδικά μας χρόνια οι δάσκαλοι και αργότερα οι καθηγητές ήταν πάντα δίπλα μας, πρόθυμοι να μας βοηθήσουν, ειδικά στις τάξεις τού λυκείου που τα πράγματα δυσκόλεψαν και έγιναν πιο απαιτητικά. Ήταν εκεί και πέρα από τις ώρες τής διδασκαλίας, ανά πάσα στιγμή, ακόμα και στα διαλείμματα, όταν τους είχαμε ανάγκη.
Επέλεξα το Κλασικό Λύκειο επειδή ήμουν σίγουρη ότι θα ακολουθούσα τη θεωρητική κατεύθυνση και εκεί οι όλοι καθηγητές είναι αξιόλογοι και κατέχουν σε βάθος το αντικείμενο που διδάσκουν. Επίσης, το Σχολείο έπαιρνε πρωτοβουλίες και προσκαλούσε προσωπικότητες να συνομιλήσουν μαζί μας, όπως τον Στέλιο Ράμφο, πράγμα που εμπλούτιζε τη στείρα γνώση, ανοίγοντας ένα παράθυρο επικοινωνίας με τον έξω κόσμο που θα συναντήσουμε τώρα που τελειώσαμε το σχολείο.


Παναγιώτης Χατζηστρατής,
Νομική Αθήνας (19,05)

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Ήρθα στο Αρσάκειο στη Β΄ λυκείου για να παρακολουθήσω τα μαθήματα στο Κλασικό Λύκειο που, σε σύγκριση με το παλιό μου σχολείο, έδινε περισσότερη βαρύτητα στα θεωρητικά μαθήματα. Επίσης το Αρσάκειο μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχω σε πιο πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες που με ενδιέφεραν, όπως στο Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών και το Ευρωκοινοβούλιο Νέων. Κάτι άλλο που με έκανε να αισθανθώ καλά και να προσαρμοστώ εύκολα είναι ότι είναι μικρό σχολείο, στην Γ΄ λυκείου ήμαστε συνολικά σαράντα παιδιά περίπου, και οι καθηγητές ήταν πολύ κοντά μας, έδιναν την ψυχή τους στο μάθημα.

 
Μαρία Λεπίδα, Νομική Αθήνας (19,05)

Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού

Ήρθα στο Αρσάκειο Ψυχικού στο νηπιαγωγείο. Το δημοτικό και το γυμνάσιο το έβγαλα στο Τοσίτσειο τής Εκάλης και γύρισα στο Αρσάκειο Ψυχικού στο λύκειο για να πάω στο Κλασικό. Έχοντας λοιπόν μια γενική εικόνα ως μαθήτρια και των δύο σχολείων, αυτό που αποκόμισα είναι ότι το Αρσάκειο δεν ενδιαφέρεται μόνο για τα μαθήματα, κάτι πολύ ανιαρό, αλλά για την ευρύτερη παιδεία των μαθητών μέσα από τις γιορτές, τις εκδηλώσεις και τις παιδευτικού χαρακτήρα εκδρομές που διοργανώνει. Επίσης, βγάζει μαθητές πιο συγκροτημένους σε σχέση με άλλα ιδιωτικά σχολεία, συγκρίνοντας από φίλους που έχω.


Μιχάλης Καλογεράκης,
95ος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ (19.00)    

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Είμαι στο Αρσάκειο από την Α΄ δημοτικού, έτσι το αισθάνομαι σαν δεύτερο σπίτι μου. Εκεί περνούσα τον μισό χρόνο τής ημέρας μου, εκεί έκανα τις πρώτες μου φιλίες. Εκτός όμως από το συναισθηματικό κομμάτι, το Αρσάκειο ήταν για μένα πηγή γνώσεων και αξιών που θα με συνοδεύουν σε όλη μου τη ζωή. Τα τρία πρώτα χρόνια τα πέρασα στο κέντρο τής Πάτρας, στο παλιό κτήριο που νοίκιαζε το Αρσάκειο, αλλά από την Δ΄ δημοτικού, που μεταφέρθηκε το Σχολείο, τα πράγματα άλλαξαν προς το καλύτερο. Το περιβάλλον ήταν πιο ευχάριστο, μιας και βρισκόταν μέσα στη φύση, οι εγκαταστάσεις ήταν πιο σύγχρονες, με εργαστήρια πλήρως εξοπλισμένα για πειράματα, πράγμα που συνέβαλε στο να αγαπήσω τα μαθήματα Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, που είναι μέσα στο πλαίσιο των σπουδών μου.


Γεράσιμος Ματαράγκας,
13ος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΜΠ (18,98)

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Είμαι στο Αρσάκειο από την Α΄ δημοτικού. Από εκεί έχω τους φίλους μου και όλη μου η σχολική ζωή είναι συνδεδεμένη με αυτό το Σχολείο. Αυτό που κάνει το Αρσάκειο ξεχωριστό είναι η ατμόσφαιρα, οι σχέσεις των μαθητών μεταξύ μας αλλά και με τους καθηγητές μας. Ειδικά στην Γ΄ λυκείου υπήρχε σύμπνοια και ενδιαφέρον για τον κοινό στόχο, ενώ οι καθηγητές μάς εμψύχωναν καθημερινά.
Εκτός όμως από τον συναισθηματικό τομέα, που με κάλυπτε απόλυτα, στο Αρσάκειο αγάπησα τη γνώση και είχα την ευκαιρία να δοκιμαστώ στα μαθήματα που με ενδιέφεραν, λαμβάνοντας μέρος σε πανελλήνιους διαγωνισμούς τής Μαθηματικής Εταιρείας και τής Εταιρείας Ελλήνων Φυσικών. Επίσης πολύ θετική εμπειρία ήταν η έρευνα και η εργασία που εκπονήσαμε για να συμμετάσχουμε στα Παναρσακειακά Μαθητικά Συνέδρια.


Αναστασία Φωτοπούλου,
1η Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Επιστήμης Πειραιά (18,30)

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Στο Αρσάκειο ήρθα στην Α΄ γυμνασίου, στο καινούργιο δηλαδή κτήριο. Το Αρσάκειο είναι ένα σχολείο ανοιχτό. Προσφέρει πολλές ευκαιρίες για να έρθουμε σε επαφή με μαθητές τού εξωτερικού, μέσα από ευρωπαϊκά προγράμματα, και να γνωρίσουμε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα, να συμμετάσχουμε σε Ρητορικούς Αγώνες, πράγμα πολύ σημαντικό για το βιογραφικό μας σήμερα, παράλληλα βέβαια με την οργανωμένη και συστηματοποιημένη γνώση. Εκτός από ανοιχτό σχολείο αυτό καθαυτό, το Αρσάκειο ως κτήριο βρίσκεται και σε ανοιχτό περιβάλλον, μέσα στη φύση, μακριά από τους θορύβους τής πόλης, πράγμα που μας βοηθούσε να είμαστε πιο ήρεμοι παρακολουθώντας το μάθημα.


Γιώργος Ρες
,7ος Ιατρική Πάτρας (18,87)

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Είμαι στο Αρσάκειο από την Α΄ δημοτικού. Το Αρσάκειο είναι έτσι οργανωμένο ώστε να προετοιμάζει σταδιακά τους μαθητές του και έτσι να φτάνουν στο λύκειο ώριμοι και συνειδητοποιημένοι, έχοντας προσεγγίσει το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης που μπορούν για να είναι έτοιμοι για τις Πανελλήνιες. Εκτός όμως από τον διδακτικό τομέα, όπου όλοι είναι άψογοι, οι καθηγητές βοηθούν πολύ και ψυχολογικά τους μαθητές τους, με συμβουλές τόσο συναισθηματικές όσο και πρακτικές (πώς αντιμετωπίζουμε ένα δύσκολο θέμα κ.ά.). Αλλά και μεταξύ των μαθητών το κλίμα είναι ιδιαίτερα φιλικό και συνεργατικό. Ήμασταν πολύ ενωμένοι μεταξύ μας, βοηθούσαμε και στηρίζαμε όποιον αντιμετώπιζε δυσκολίες ή έχανε τις δυνάμεις του.


Γρηγόρης Καρδαράκος,
3ος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών Πάτρας (18,60)

Αρσάκειο Λύκειο Πατρών

Είμαι στο Αρσάκειο από το νηπιαγωγείο. Πέρασα πολύ ωραία, οι αναμνήσεις μου από τη σχολική ζωή και στα δύο κτήρια είναι πολύ καλές. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και από τους δασκάλους και από τους καθηγητές μου. Ειδικά στην Γ΄ λυκείου δεθήκαμε πολύ καθηγητές και μαθητές, αλλά και οι μαθητές μεταξύ μας σαν να γνωριστήκαμε σε βάθος. Ήμασταν εκεί και συμπαραστεκόμασταν ο ένας στον άλλον στις δύσκολες στιγμές κατά τη διάρκεια τής χρονιάς.


Λητώ-Δήμητρα Τζαμαλίκου,
Νομική Αθήνας (19,40)

Β΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Αγαπώ πολύ το Αρσάκειο. Τα σχολικά μου χρόνια, που τα πέρασα εκεί από το νηπιαγωγείο, θα μου μείνουν αξέχαστα. Οι καθηγητές, στην πλειοψηφία τους, ήταν άνθρωποι με μεράκι, με έμπνευση που, ειδικά στην τελευταία τάξη, συνδέθηκαν πολύ μαζί μας και μας στήριξαν ουσιαστικά. Βέβαια, είναι σίγουρο ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια δεν μπορεί να σε ευχαριστούν όλα! Η τελική αποτίμηση όμως είναι ότι έχω συγκινητικές αναμνήσεις από το Σχολείο.


Μαρία-Ελένη Αγοράνου, Ιατρική Αθήνας (19,25)

Β΄ Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης

Όλα μου τα σχολικά χρόνια τα πέρασα στο Αρσάκειο. Έκανα νηπιαγωγείο στο Ψυχικό και από το δημοτικό συνέχισα και τελείωσα στην Εκάλη. Το Αρσάκειο μου έδωσε ευκαιρίες. Ήταν ένα περιβάλλον το οποίο με βοήθησε να εξελιχθώ. Υπήρχαν βέβαια και προβλήματα, όπως παντού, αλλά υπήρχε ευνοϊκό περιβάλλον που με ώθησε να διαβάσω, να δουλέψω, οι καθηγητές με βοήθησαν και τελικά πέρασα στη σχολή που ήθελα. Εκτός από το μαθησιακό επίπεδο, οι καθηγητές με βοήθησαν και στον ψυχολογικό τομέα˙ γενικά το Σχολείο συνετέλεσε στη διαμόρφωση τής συμπεριφοράς μου. Από τους συμμαθητές μου επίσης έχω καλές αναμνήσεις, παρά τις όποιες διενέξεις παρουσιάζονταν.
Από δω και πέρα θέλω να καταρτιστώ επαρκώς στην Ιατρική και να πραγματοποιήσω το όνειρό μου να δουλέψω στους Γιατρούς χωρίς Σύνορα.