Εκτύπωση

Η καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων κ. ΕυφροσύνηΓεώργα παρουσίασε σχέδιο δράσεων για την ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα παιδικού τραύματος, καθώς και εργασία για τη συμβολή τους στην ανάπτυξη τής ψυχικής ανθεκτικότητας στα παιδιά στο καινοτόμο επιμορφωτικό πρόγραμμα«Ανάπτυξη αυτοεκτίμησης και ψυχικής ανθεκτικότητας στα παιδιά» τής Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση τής Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.). 


Το πρόγραμμα, διάρκειας 50 ωρών, πραγματοποιήθηκε το διάστημα από 5 Απριλίου μέχρι 2 Μαΐου 2021. Περιλάμβανε αξιολόγηση μέσω δραστηριοτήτων κλειστού τύπου μετά τη μελέτη επιμορφωτικού υλικού χωρισμένου σε εβδομαδιαίες ενότητες, κατανόηση τού εννοιολογικού οπλοστασίου των βασικών αρχών και αξιών τής ψυχολογίας τού παιδιού και τής προαγωγής τής ψυχικής υγείας, συγγραφή τελικής εργασίας και ανάρτησή της στο σχετικό forum, τεκμηριωμένο και εμπεριστατωμένο σχολιασμό τελικών εργασιών συν-εκπαιδευομένων με βάση τους άξονες περιεχόμενο, δομή, πρωτοτυπία και σαφήνεια, καθώς και ενεργό παρουσία, εμπλοκή και συνεργασία στη μαθησιακή κοινότητα για την ανάπτυξη κριτικής σκέψης και αναστοχασμού.
Το επιμορφωτικό υλικό κατανεμήθηκε στις εξής θεματικές ενότητες:
• 1η ενότητα: Τι είναι η ψυχική ανθεκτικότητα. Στρεσογόνοι παράγοντες και μετατραυματικό στρες στα παιδιά.
• 2η ενότητα: Παιδική κακοποίηση, σχολικός εκφοβισμός, απώλεια, πολλαπλό τραύμα.
• 3η ενότητα: Η αυτοεκτίμηση και οι αξίες ως προστατευτικοί παράγοντες ψυχικής ανθεκτικότητας στη νεολαία τού 21ου αιώνα.