Oι καθηγήτριες Γαλλικών των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων κ. Αγγελική Γεωργακοπούλου, Όλγα Δασκαλοπούλου και Δέσποινα Χατζηιωάννου συμμετείχαν στο Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Ελλάδας (APF) με θέμα “Le comment et le pourquoi de l'acte didactique efficace dans un contexte éducatif et professionnel en mutation perpétuelle” (“Το πώς και το γιατί τής αποτελεσματικής διδακτικής πράξης μέσα σε ένα μεταβαλλόμενο εκπαιδευτικό και επαγγελματικό περιβάλλον”).
Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 7 και το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014 στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας
Κύριο άξονες ήταν: α) Πηγές διδακτικού υλικού και πρακτικές για μια ψυχοπαιδαγωγική εποικοδομητική διδασκαλία και β) Στάσεις και δράσεις με στόχο μια γόνιμη βιωματική προσέγγιση τής μαθησιακής διαδικασίας.
Συγκεκριμένα οι καθηγήτριες παρακολούθησαν και συμμετείχαν στα εξής σεμινάρια και εργαστήρια:
α) Comment didactiser un document authentique et préparer une fiche pédagogique: de la théorie à la pratique – Μετατροπή ενός αυθεντικού εγγράφου σε διδακτικό υλικό και προετοιμασία φύλλου εργασίας: από τη θεωρία στην πράξη. Από την καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας κ. Χρυσούλα Ρούγα.
β) La création des jeux de société, moyen d' apprentissage au sécondaire (FLE + project) – Η δημιουργία επιτραπέζιων παιχνιδιών, μέσο εκμάθησης στη δευτεροβάθμια (τάξη Γαλλικών και πρότζεκτ). Από την καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας κ. Πολυξένη Ρεντζεποπούλου.
γ) Concevoir une séquence didactique et organiser son enseignement: des ressources didactiques et des tecnhiques à privilégier pour réussir sa classe de FLE – Δημιουργία μιας διδακτικής ενότητας και οργάνωση τής διδασκαλίας: διδακτικές πηγές και τεχνικές προτιμώμενες για την επιτυχία τής τάξης τής Γαλλικής ως ξένης γλώσσας. Από τη σχολική σύμβουλο ΠΕ 05 κ. Χάιδω Νάτση.
δ) L' exploitation des outils Google Apps en classe de FLE – Η αξιοποίηση των εφαρμογών Google στην τάξη τής Γαλλικής ως ξένης γλώσσας. Από τον σχολικό σύμβουλο ΠΕ 05 κ. Στέλιο Μαρκαντωνάκη.