Στο πλαίσιο τής εκπόνησης τού διαθεματικού τους προγράμματος οι μαθητές τής Ε΄ τάξης τού Γ΄Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, που διδάσκονται τα Γαλλικά ως Β΄ ξένη γλώσσα, συμμετείχαν σε διάφορες δράσεις, τις οποίες επιμελήθηκε η καθηγήτρια κ. Δέσποινα Χατζηιωάννου.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές μελέτησαν τους φάρους τής Γαλλίας ανά περιοχή και κατέγραψαν βασικά στοιχεία τους από το www.pharesdefrance.fr. (είδος φάρου, έτος κατασκευής, χρονολογία ηλεκτροδότησης κ.ά.)
Στη συνέχεια κάθε παιδί έφτιαξε τη μακέτα τού δικού του φάρου.
Επίσης, μέσα από σχετικό φυλλάδιο, το οποίο ετοίμασε η καθηγήτρια κ. Δέσποινα Χατζηιωάννου, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους ωραιότερους φάρους τής Γαλλίας και την ιστορία τους.
Ήρθαν, όμως, και για πρώτη φορά σε επαφή με τους φιλόσοφους "φάρους" τού Γαλλικού Διαφωτισμού και τις ιδέες τους.
Η έννοια τής Λογικής ("la Raison") των Βολταίρου, Ρουσσώ, Ντιντερό και Μοντεσκιέ εμπλούτισε τις γνώσεις των μαθητών.
Τους μαθητές καθοδήγησαν οι καθηγήτριες κ. Δασκαλοπούλου, Δούβλου και Χατζηιωάννου.
Δείτε την εργασία εδώ.
https://arsakeio.gr/gr/foreign-languages-new/french/student-activities/39644-les-phares-source-de-civilisation-source-de-lumiere#sigProId28273bef7a