Το G-Guidance είναι ένα χρηματοδοτούμενο από το ERASMUS+ έργο που προτείνει μια καινοτόμο μεθοδολογία επαγγελματικού προσανατολισμού, η οποία θα χρησιμοποιηθεί από το Αρσάκειο Λύκειο Πάτρας στο πλαίσιο της παροχής ουσιαστικής γνώσης των δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από ένα ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο. Στο έργο αυτό συμμετέχουν πανεπιστήμια και σχολεία από πέντε ευρωπαϊκές χώρες, την Πορτογαλία (συντονιστής έργου), την Ελλάδα (Αρσάκειο Λύκειο Πάτρας και Πανεπιστήμιο Πάτρών - Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής), την Ιταλία, την Ισπανία και τη Βουλγαρία. Η παιδαγωγική ομάδα του Αρσακείου Λυκείου Πάτρας απαρτίζεται από τους: Ε. Πετράκης (Φυσικός), Ν. Γιαννακόπουλος (Χημικός), Γ. Θεοδωρόπουλος (Μαθηματικός), Χ. Ζώτος (Πληροφορικής), Ο. Σταυρουλοπούλου (Πληροφορικής) και Α. Λάσκαρης (Οικονομολόγος).
Στο πλαίσιο του προγράμματος έχει γίνει μια πρώτη παρουσίαση από το Διευθυντή του Σχολείου κ. Εμ. Πετράκη στους γονείς των μαθητών (Εrasmus Days 2021), τον κ. Χ. Ζώτο σε ορισμένους μαθητές της Α΄ Λυκείου στο μάθημα της Ζώνης (Εrasmus Days 2021) ενώ ο κ. Ν. Γιαννακόπουλος έχει παρακολουθήσει την πρώτη εξ αποστάσεως συνάντηση-επιμόρφωση.
Η μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί βασίζεται στον συνδυασμό τεκμηριωμένων μοντέλων και μεθόδων επαγγελματικού προσανατολισμού και μιας ψηφιακής πλατφόρμας (εδώ), η οποία θα καταστήσει τον επαγγελματικό προσανατολισμό πιο ελκυστικό και παρακινητικό για τους νέους (13 και 17 ετών). Αυτή η πλατφόρμα μπορεί να θεωρηθεί ως ένα χρήσιμο και ενημερωμένο μέσο αυτο-ανάπτυξης και διαχείρισης σταδιοδρομίας για τους μαθητές, καθώς και ένα σημαντικό επαγγελματικό εργαλείο για τους σχολικούς ψυχολόγους και εκπαιδευτικούς για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν, να διαχειριστούν και να επεκτείνουν τη σταδιοδρομία τους.
Δείτε περισσότερα στο link εδώ
https://arsakeio.gr/gr/epilogi-thematon/97-greek/schools/patra/patra-high-school/44598-erasmus-project-g-guidance#sigProId5c78aef734