Ημερολόγιο Εκδηλώσεων ΦΕ

Δεκέμβριος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 49 1 2 3 4 5 6 7
week 50 8 9 10 11 12 13 14
week 51 15 16 17 18 19 20 21
week 52 22 23 24 25 26 27 28
week 1 29 30 31

Ενθουσιασμένοι αποχώρησαν εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς που παρακολούθησαν τις εργασίες τής διημερίδας «Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+: Καινοτομία - Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση», που συνδιοργάνωσαν η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και το ΙΚΥ (Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών), η οποία έλαβε χώρα στις 24-25 Απριλίου 2023, και ώρες 09:00-15:00, στην Εστία Επιστημών των Αρσακείων Σχολείων Πατρών σε συνεργασία με τα Αρσάκεια Σχολεία και το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.).

Στη διημερίδα συνολικά 30 σχολικές μονάδες και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, με 82 εκπαιδευτικούς με ομάδες μαθητών τους, από τους τρεις νομούς τής Δυτικής Ελλάδας ανέδειξαν το εκπαιδευτικό τους έργο από  τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα Erasmus+.

Κοινοποιήθηκαν εκπαιδευτικά εργαλεία ερευνητικών προγραμμάτων Erasmus+ τού Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και τού Πανεπιστημίου Πατρών στους 300 εκπαιδευτικούς, που παρακολούθησαν διά ζώσης,  ενώ υπήρχε ταυτόχρονη διαδικτυακή μετάδοση για εξ αποστάσεως παρακολούθηση, σε τρεις παράλληλες συνεδρίες, 1 αμφιθέατρο και 2 αίθουσες διαλόγου.

Στις αίθουσες διαλόγου εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν στοχευμένα βιωματικά εργαστήρια γνωρίζοντας σε βάθος καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που έχουν παραχθεί στο πλαίσιο υλοποίησης σχεδίων Erasmus+ σε σχολικές μονάδες και φορείς τής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Το σύνολο των παρευρισκομένων είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ενημερωτική ενότητα για τις ευκαιρίες και τους τρόπους εμπλοκής σχολικών μονάδων από στελέχη τής Εθνικής Μονάδας Συντονισμού τού προγράμματος Erasmus+, τού ΙΚΥ, τα οποία τίμησαν τη διημερίδα με την παρουσία τους, αλλά και να γνωρίσουν τον ευρωπαϊκό χώρο εκπαίδευσης και τον προσανατολισμό για την ενίσχυση δεξιοτήτων από την προωθήτρια ευρωπαϊκών προγραμμάτων τής Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.  

Συγκεκριμένα:

Εκπαιδευτικοί που δεν είχαν προγενέστερη εμπειρία συμμετοχής στο πρόγραμμα γνώρισαν τις ευκαιρίες και τα οφέλη εμπλοκής στο Erasmus+ από συναδέλφους τους, οι οποίοι έχουν ήδη εφαρμόσει εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, που γνώρισαν μέσω του Erasmus+, στην καθημερινή σχολική πρακτική.

Εκπαιδευτικοί με πολυετή εμπειρία Erasmus+ είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν την, κατά κοινή ομολογία, εξαιρετική δουλειά τους, να αναδείξουν τα οφέλη Erasmus+ και να αλληλεπιδράσουν με συναδέλφους τους για νέες ευκαιρίες συνεργασίας.

Μαθητές που έχουν βιώσει την εμπειρία Erasmus+ δημιούργησαν και ανάρτησαν posters και περίπτερα σε διακριτό εκθεσιακό χώρο, επικοινωνώντας οι ίδιοι με το κοινό, ενώ κάποιοι από αυτούς έκαναν παρουσιάσεις των προγραμμάτων μέσω εισηγήσεων στους εκπαιδευτικούς.

Ομιλητές από το Πανεπιστήμιο Πατρών και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο μοιράστηκαν καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις ως απόρροια των έργων Erasmus+.

Μαθητές είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μαθησιακή δραστηριότητα που οργανώθηκε, ειδικά γι' αυτούς, από την Εστία Επιστημών Πάτρας και, μέσω τής ενασχόλησής τους με τα εκθέματα των αλληλεπιδραστικών εκθέσεων τής ΕΕΠ και τής ανάπτυξης διαλογικής συζήτησης, να αναζητήσουν τη γνώση πάνω σε έννοιες τής επιστήμης.
Τον διάλογο των μαθητών συντόνισε η δρ Χαρά Δημοπούλου, συντονίστρια των επιστημονικών και μαθησιακών δραστηριοτήτων τής ΕΕΠ.

Βιωματικά Εργαστήρια υλοποιήθηκαν από εκπαιδευτικούς-επιμορφωτές σε καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, απόρροια τής συμμετοχής τους στο Erasmus+: χρήση τρισδιάστατων εικονικών κόσμων για περιβαλλοντική επίγνωση, μάθηση outdoor learning activities, mindfulness στην τάξη, μάθηση μέσω παιχνιδιού με χρήση επιτραπέζιων εκπαιδευτικών παιχνιδιών με ενσωματωμένα ψηφιακά στοιχεία - technology enhanced board games.

Στελέχη τού ΙΚΥ και Προωθήτρια Erasmus+ για τις σχολικές μονάδες τής Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας υλοποίησαν διά ζώσης ενημέρωση σε διακριτή ενημερωτική ενότητα για τις ευκαιρίες και τους τρόπους εμπλοκής στο Erasmus+ και τον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης.

Τους συμμετέχοντες στην διημερίδα καλωσόρισαν, την πρώτη ημέρα ο Διευθυντής τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών και Συντονιστής των Φυσικών Επιστημών τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας κ. Μάνος Πετράκης και τη δεύτερη ημέρα ο Διευθυντής τού Αρσακείου Γυμνασίου Πατρών κ. Δημήτριος Βλαχοδημητρόπουλος.

Τη διημερίδα τίμησαν με την παρουσία τους απευθύνοντας σύντομο χαιρετισμό ο κ. Γιαννόπουλος Κωνσταντίνος, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, ο κ. Φίλιας Ανδρέας, Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, η κ. Σωτηροπούλου Σταυρούλα, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Τμήματος Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης ΙΚΥ, και ο κ. Παπαδάκης Σπυρίδων, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ86 Αχαΐας και Οργανωτικός Συντονιστής τού ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας.

Ωστόσο τις εντυπώσεις έκλεψαν εκπαιδευτικοί και μαθητές με τις παρουσιάσεις, τα δρώμενα και τις εμπειρίες που κατέθεσαν, ενώ ήταν κατά γενική ομολογία συγκινητική η κατάθεση ψυχής των μαθητών/-τριών που επικοινώνησαν με τον καλύτερο τρόπο τις εμπειρίες τους και τα συναισθήματά τους.

Η διημερίδα διοργανώθηκε και συντονίστηκε από τους κ. Σαρλή Έλενα, Προωθήτρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Π.Δ.Ε. Δυτικής Ελλάδας, Μπαλωμένου Αθανασία, Σύμβουλο Εκπαίδευσης, Πετράκη Εμμανουήλ,  Διευθυντή Αρσακείου Λυκείου Πάτρας, Βλαχοδημητρόπουλο Δημήτριο, Διευθυντή Αρσακείου Γυμνασίου Πατρών, οι οποίοι συνεπικουρήθηκαν από την Αναπληρώτρια Προωθήτρια κ. Δαββέτα Έλενα και τα μέλη ΟΕΠ ΠΔΕΔΕ κ. Βλασσοπούλου Ευαγγελία και Πέττα Ανδρέα, καθώς και τους κ. Ζώτο ΧρήστοΒρυνιώτη Σπυρούλα και Φαϊλάδη Αμαλία των Αρσακείων Σχολείων Πάτρας.  

Εν Συντομία παρουσιάστηκαν οι ακόλουθες εισηγήσεις - προγράμματα – βιωματικά εργαστήρια:

  • Σαρλή Έλενα, Προωθήτρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ΠΔΕΔΕ – «Ευρωπαϊκός Χώρος Εκπαίδευσης και Ενίσχυση Δεξιοτήτων, Το Erasmus+ απλά και σύντομα»
  • Μιχαήλ Ξένος, καθηγητής τού Τμήματος Μηχανικών H/Y και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών - «Ερευνητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες τού Εργαστηρίου Ποιότητας Λογισμικού και Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου -Υπολογιστή τού Πανεπιστημίου Πατρών και σχετικά έργα Erasmus+"»
  • Δημοσθένης Μηνάς, ΥΠ τού Τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστημίου Πατρών - «Οι δραστηριότητες, τα σενάρια, το περιβάλλον και οι συμμετέχοντες τού έργου RAISERaising environmental knowledge & Awareness through an Innovative virtual Environment»
  • Κατερίνα Νικολακοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70 Αχαΐας, Ερευνήτρια DAISSy Research Group, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Άννα Γεωργακοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ07 Αχαΐας, Ερευνήτρια DAISSy Research Group, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Χρήστος Πιερρακέας, αναπληρωτής καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών - "AGILE2LEARN ERASMUS+ PROJECT: Προωθώντας Καινοτόμες Προσεγγίσεις Ευέλικτης Διδασκαλίας και Μάθησης σε Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης"
  • Παπαδάκης Σπυρίδων, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ86 Αχαΐας, επικεφαλής ερευνητικής ομάδας ΠΔΕΔΕ SpicE, Δαββέτα Έλενα, εκπαιδευτικός ΠΕ70, μέλος ερευνητικής ομάδας ΠΔΕΔΕ SpicE, Σαρλή Έλενα, Project Manager/Υπεύθυνη Έργου - μέλος ερευνητικής ομάδας ΠΔΕΔΕ SpicE - "SpicE-Special Education STEAM Academy, Erasmus Teacher Academies"
  • Γκουρνέλου Αδαμαντία, πρώην ΣΕΕ ΠΕ05, Γαριού Αγγελική, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ04 Αχαΐας - “PASSAGE - Pedagogies of Passing from Reception to Education” ("PASSAGE - Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις για τη Μετάβαση από την Υποδοχή στην Εκπαίδευση"), ΚΑ3
  • Αγγελική Πολυχρονοπούλου και Αφροδίτη Τζανέτου, εκπαιδευτικοί ΠΕ06, ΔΔΕ Ηλείας - “Καινοτο(λ)μώ στη Δ.Δ.Ε Ηλείας”, ΚΑ1
  • Πηνελόπη Μπρουσινού και Άγγελος Παπαγγελόπουλος, εκπαιδευτικοί ΠΕ70 και ΠΕ79.01, αντίστοιχα, και οι μαθητές/-τριες: Χρυσούλα Βασιλακοπούλου Αλίκη Αλυσανδράτου Δέσποινα Κανδηλιώτη, 35ο Δ.Σ. Πάτρας - “A Small Choir for a Great Continent”, ΚΑ229
  • Δημήτριος Βλαχοδημητρόπουλος, Διευθυντής τού Αρσακείου Γυμνασίου Πατρών - "Green Game", KA2
  • Σοφία Δρόντζα, Βασίλειος Μαμασούλας, εκπαιδευτικοί ΠΕ02 και ΠΕ78, αντίστοιχα, Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αιγίου -“Ensuring More Permanent Learning for Students with Special Needs Through GAMIFICATION”, ΚΑ122
  • Καράμπελας Παναγιώτης, ΕΠΑΛ Κάτω Αχαΐας - "TECHVETLAB A solution for postcovid-19 laboral market through a technical of VET students with obstacles", ΚΑ2
  • Γεώργιος Θεοδωρόπουλος και Ηλίας Καραδήμας, εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών - "GameWork: A gamified environment for organizing and doing homework", ΚΑ220
  • Κυριακή Λογκιζίδου, ΠΕ11 και οι μαθητές/-τριές: Μαρία- Λαμπρινή Κωνσταντάρα, Αρακύνθιος Βασίλειος, Μαραγιάννη Αθηνά από το Γυμνάσιο Θέρμου - “Health and Learning environment towards the 21st century in Europe.”, ΚΑ229
  • Μυλωνά ΑσπασίαΜακρυγιώργος Ευάγγελος και οι μαθητές Δημητρόπουλος Διονύσιος, Τηλιγάδας Κωνσταντίνος, Λούσκα Κλεονίκη, ΕΚ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ - "EAT SMART SAVE YOUR LAND", ΚΑ229
  • Γεώργιος Μιχαλόπουλος και Αλεξάνδρου Όλγα, εκπαιδευτκοί ΠΕ86 και ΠΕ02, αντίστοιχα, ΓΕΛ Λουσικών - “Cyberbullying - Internet Safety”, ΚΑ121
  • Κων/να- Ειρήνη Κουφού και Αλεξάνδρα Μητρούσια, εκπαιδευτκοί ΠΕ02 και ΠΕ03, αντίστοιχα, 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου - “CETE+: European Consortium for Educational Transformation”, ΚΑ121
  • Μαρία Ντόλκα και Μαρία Χωριανοπούλου, εκπαιδευτκοί ΠΕ06 και ΠΕ02, αντίστοιχα, και οι μαθητές/-τριές Γιαννούσης Ευάγγελος, Καρατζάς Θεοφάνης, Πουρνάρα Σοφία, Γυμνάσιο Καμαρών - “Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης: Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση”, ΚΑ122
  • Χιωτέλης Ιωάννης, εκπαιδευτικός τού Πειραματικού Λυκείου Πανεπιστημίου Πατρών - "Διαπίστευση", ΚΑ1
    Ηλιοπούλου Νικολία, εκπαιδευτικός τού Αρσακείου Λυκείου Πατρών - "POSITIVE: Prevention Of Stress by exploITing an Innovative Virtual Environment", ΚΑ220
  • Χαλκίδη Άννα και Μεγαλοοικονόμου Αγγελική, εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Γυμνασίου Πάτρας - "SUBSCRIBED", KA220
  • Ανδρωνά Σταματία και Ζώτος Χρήστος εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Γυμνασίου Πατρών και οι μαθητές Μεντζελοπούλου Αλεξάνδρα και Ρούσσος Κωνσταντίνος "HaLL - Healthy and Learning Lifestyle", ΚΑ1
  • Γιολδάση Βασιλική και Δώρα Αικατερίνη, εκπαιδευτικοί τού 6ου Γυμνασίου Πατρών - "IDEAS", KA220
  • Μαριάνθη Αμπατζή και Πιτσή Ελένη, εκπαιδευτικοί ΠΕ06 και ΠΕ01, αντίστοιχα και οι μαθητές/-τριές Σανδραβέλη Ελένη, Μουλτσιά Άννα, Αβραμίδης Παύλος, 1ο ΓΕΛ Πάτρας - “CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION”, ΚΑ229
  • Ανδρέας Δελής και Φώτιος Γιαννόπουλος, εκπαιδευτικοί ΠΕ86 και ΠΕ11, αντίστοιχα, 35 Δ.Σ. Πάτρας - “Upgrading Educational Staff Skills through International Collaboration”, ΚΑ1
  • Γεωργία Αδαμοπούλου, εκπαιδευτικός ΠΕ79.01, Δ.Σ. Σκουροχωρίου - "Το σχολείο μας, ένα μικρό εργαστήρι ειρήνης... μέσα από το πρόγραμμα ERASMUS".Υπότιτλος: "Μια ηλιαχτίδα, για να ξορκίσει τα σύννεφα τού πολέμου"
  • Αγγελοπούλου Διονυσία και Αγγελοπούλου Ανδριάνα, εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Νηπιαγωγείου Πατρών - "ABI Books_Acquisition of Basic skills through Interactive books", ΚΑ220
  • Χρυσούλα-Παρασκευή Λιοκαύτου και Αθηνά Ράπτη, εκπαιδευτικοί ΠΕ06 και ΠΕ70, 1ο Δ.Σ. Θεστιέων - “Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι, όλοι μαζί”, ΚΑ122
  • Γιαννούλη Ηλέκτρα και Μαντά Αγγελική, εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Πατρών - "Maths & Move", ΚΑ1
  • Μπουραζέρη Ευγενία και Λάμπρου Αθηνά εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Πατρών - "STORIAS", ΚΑ1
  • Χαρίκλεια Μαμωνά, εκπαιδευτικός ΠΕ70, 2ο Δ.Σ. Ακράτας - “A EUROPEAN SCHOOL: COMPETENT, CREATIVE , DEMOCRATIC FOR ALL CHILDREN”, ΚΑ1
  • Παρασκευόπουλος Σπυρίδων και Μιχαλίτση Διονυσία και οι μαθητές Αλεξόπουλος Εμμανουήλ-Πέτρος, Ρουμελιώτη Σοφία, Τσαφταροπούλου Μαρία-Ειρήνη, 14o Γυμνάσιο Πατρών - "LIVING IN THE ERA OF CLIMATIC CHANGE - LECLIC", ΚΑ229
  • Χρήστος Τέγας και Μαρία Δαλαμήτρου, εκπαιδευτικοί  ΠΕ86 και ΠΕ06, αντίστοιχα, 1ο Εσπερινό Γυμνάσιο Πάτρας - “RESTART: Εκπαιδευτικοί και μαθητές ως νεοεισερχόμενοι στο χώρο τής μάθησης”, ΚΑ1
  • Παναγιώτα Κατσαβοχρήστου και Ελένη Μασούρα, εκπαιδευτικοί ΠΕ70, 44ο Δ.Σ. Πάτρας - “DIFFERENT PEOPLE - SAME SCHOOL... COEXISTING AND INTERACTING”, ΚΑ1
  • Γεωργίου Αικατερίνη και Ρηγοπούλου Σοφία, εκπαιδευτικοί τού Αρσακείου Γυμνασίου Πατρών "PRIME - PRomoting and IMproving career-related Education in primary education", ΚΑ220
  • Δελημπέης Γιώργος και Τσούλου Γεωργία, εκπαιδευτικοί τού 1ου ΕΠΑΛ ΛΕΧΑΙΝΩΝ - "Connecting with NATURΕ", ΚΑ229
  • Τάσος Μπάρμπας, Συντονιστής Βασικής Δράσης 2, τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης, TCA Officer, ΙΚΥ - «Συμπράξεις Μικρής Κλίμακας (ΚΑ210): Θεωρητικό πλαίσιο και πρακτικά βήματα για τη συγγραφή μιας ποιοτικής πρότασης»
  • Βάγια Δάγγα, στέλεχος Βασικής Δράσης 2, τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΙΚΥ - «Οδηγίες για τη συμπλήρωση τής αίτησης ΚΑ210 - Συμπράξεις Μικρής Κλίμακας»
  • Μαρία Αδαμοπούλου, Συντονίστρια Βασικής Δράσης 1, τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης , ΙΚΥ - "Η Απονομή Διαπίστευσης στους τομείς τής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, τής Σχολικής Εκπαίδευσης και τής Εκπαίδευσης Ενηλίκων»
  • Ευρυδίκη Αθανασοπούλου, Συντονίστρια Βασικής Δράσης 1 και 2, τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων, ΙΚΥ - «Αιτήσεις Απονομής Διαπίστευσης, τι πρέπει να προσέξουμε»

Εργαστήρια:

Εργαστήριο "RAISE" - Συντονισμός Μιχαήλ Ξένος, καθηγητής τού Τμήματος Μηχανικών H/Y και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών, διάρκεια: 1 ώρα
Μαριάννα Σταμάτη, Ερευνήτρια, Εργαστήριο Ποιότητας Λογισμικού και Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή τού Πανεπιστημίου Πατρών - "Το όραμα και οι στόχοι του έργου RAISE: Raising environmental knowledge & Awareness through an Innovative virtual Environment"
Ανδρέας Μαλλάς, Υπεύθυνος τού Τμήματος Μηχανικών H/Y και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών - "Οι τρισδιάστατοι εικονικοί κόσμοι και η χρήση τους στο έργο RAISE: Raising environmental knowledge & Awareness through an Innovative virtual Environment"

Βιωματικό Εργαστήριο "Mindfulness - Η Ενσυνειδητότητα στην Διδακτική Πρακτική" - Κρητικού Ελένη, Γιολδάση Βασιλική, 6o Γυμνάσιο Πάτρας, διάρκεια: 45 λεπτά

Βιωματικό Εργαστήριο "GEM-IN Game to Embrace Intercultural Education" - Γαριού Αγγελική, Σαρλή Έλενα, Γκουρνέλου Αδαμαντία και Νικολακοπούλου Κατερίνα, 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου, 19ο Γυμνάσιο Πατρών, Γυμνάσιο Τραγανού (εκπαιδευτικοί και μαθητές), διάρκεια: 45 Λεπτά

Βιωματικό Εργαστήριο “Διδασκαλία Μαθηματικών με Outdoor Activities” - Μαραγκού Μαρία, Μπόκαρη Μαρία-Ελένη, εκπαιδευτικοί τού 3ου Δημοτικού Σχολείου Ναυπάκτου από τη συμμετοχή τους στο σχέδιο Erasmus+ KA1 “Συμπεριληπτική Εκπαίδευση με Outdoor Activities”

Θερμές ευχαριστίες σε όλους τους συμμετέχοντες για τη συνδιαμόρφωση μιας ακόμη μοναδικής και ουσιαστικής εμπειρίας!