Θέμα τής εργασίας ήταν «Η Παιχνιδοποίηση στη διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών» και στόχος της η παρουσίαση τού τρόπου με τον οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί το συγκεκριμένο εργαλείο στη διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών. Η εργασία εστίαζε στον τρόπο με τον οποίο η παιχνιδοποίηση εμπλέκει και κινητοποιεί τους μαθητές, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία τού παιχνιδιού σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Συγκεκριμένα, οι μαθήτριες παρουσίασαν την εφαρμογή τού εργαλείου στην εκμάθηση Ξένων Γλωσσών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καταδεικνύοντας τη σημασία του για τη βιωματική μάθηση, η οποία θέλει τους μαθητές όχι μόνο συμμέτοχους στη μαθησιακή διαδικασία αλλά, ακόμη περισσότερο, συνδημιουργούς αυτής.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: κ. Μαρία Φωτιάδη, καθηγήτρια Γερμανικών.