Αρσάκεια - Τοσίτσεια Εκάλης

Την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024 οι καθηγήτριες Γερμανικών των Αρσακείων-Τοσιτσείων Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων Εκάλης κ. Χρ. Ζαχμάνογλου, Φ. Ματθαίου, Μ. Μπούσκου, Α. Ναξάκη, Κ. Σαρλή, Μ. Φωτιάδη παρακολούθησαν την εξ αποστάσεως ημερίδα «Αξιολόγηση και Παρέμβαση στο μάθημα τής Ξένης Γλώσσας», διάρκειας 8 ωρών, που πραγματοποιήθηκε από το Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας τού Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και διοργανώθηκε από την μεταδιδακτορική ερευνήτρια-δρα Σοφία Τσακαλίδου.

Την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024 οι καθηγήτριες Γερμανικών τών Αρσακείων-Τοσιτσείων Γυμνασίων και Λυκείων Εκάλης κ. Φ. Ματθαίου, Μ. Μπούσκου, Κ. Σαρλή, Α. Σιδηροπούλου και Μ. Φωτιάδη παρακολούθησαν διαδικτυακή επιμόρφωση, διάρκειας τριών διδακτικών ωρών (10.50-13.30), από την κ. Ήρα Βαλιάνο, υπεύθυνη επιμορφώσεων τού Αυστριακού Ινστιτούτου Ελλάδας (ÖSD Institut Griechenland).

Συνδιάσκεψη 2024: "H Γερμανική ως ξένη γλώσσα στην Ελλάδα"

Οι καθηγήτριες τού Γερμανικού Τμήματος των Αρσακείων-Τοσιτσείων Γυμνασίων και Λυκείων Ψυχικού και Εκάλης παρακολούθησαν, το Σάββατο 5 και την Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024, τη διήμερη συνδιάσκεψη για τη Γερμανική ως ξένη γλώσσα στην Ελλάδα, με τίτλο «Deutsch bewegt!», η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στον χώρο τού Ινστιτούτου Goethe, υπό την αιγίδα τής Γερμανικής Πρεσβείας στην Αθήνα.

Βράβευση τού καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Δημήτρη Γκόφα

Στις 27 Σεπτεμβρίου 2024 στην Ελευσίνα, στον κινηματογράφο "ΕΛΕΥΣΙΣ", ο διευθύνων σύμβουλος τής εταιρείας HELLENIQ ENERGY κ. Ανδρέας Σιάμισης και ο πρόεδρος τού Δ.Σ. κ. Σπήλιος Λιβανός, παρουσία εκπροσώπων τού ΥΠΑΙΘ, τής τοπικής αυτοδιοίκησης και τής Εκκλησίας τής Ελλάδος, βράβευσαν την Εθνική Ομάδα Καλαθοσφαίρισης Νέων Ανδρών, η οποία κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καλαθοσφαίρισης.

Την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024, και ώρες 9.30-12.30, οι καθηγητές/-τριες Φυσικής Αγωγής των Αρσακείων-Τοσιτσείων Γυμνασίων και Λυκείων Εκάλης παρακολούθησαν ημερίδα επιμόρφωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στις αθλητικές εγκαταστάσεις των Σχολείων.

Ταξιδεύω ή, αλλιώς, μαθαίνω

Ο Ηρόδοτος θεωρούσε το ταξίδι ως ευκαιρία μάθησης. Και πράγματι έτσι είναι. Το αποδεικνύουν και τα ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+, που υλοποιούνται με τη συγχρηματοδότηση τής Ε.Ε. και την επίβλεψη τού ΙΚΥ και δεν περιορίζονται μόνο στους μαθητές, αλλά δίνουν και στους εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να επισκεφθούν σχολεία στο εξωτερικό μέσω τού θεσμού τής επιτόπιας παρακολούθησης εργασίας. Πρόκειται για το λεγόμενο job shadowing.

Την Τρίτη 1η Μαρτίου 2022 οι καθηγήτριες Γερμανικής και Γαλλικής Γλώσσας των Αρσακείων Δημοτικών Σχολείων Ψυχικού και των Αρσακείων-Τοσιτσείων Γυμνασίων και Λυκείων Εκάλης παρακολούθησαν διαδικτυακή επιμόρφωση, διάρκειας μιας ώρας, από την κ. Αγγελική Μεταλληνού, καθηγήτρια Γερμανικής των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού, πιστοποιημένη επιμορφώτρια Β΄επιπέδου ΤΠΕ, με θέμα "Ψηφιακή πλαισίωση τής Ξενόγλωσσης διδασκαλίας".

Η κοινωνιολόγος τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης κ. Σοφία Παναγή συμμετείχε στην παιδαγωγική συνάντηση με αντικείμενο «Σχεδιασμός - Προγραμματισμός μαθημάτων - Νέο Πρόγραμμα Σπουδών και νέο βιβλίο σύγχρονος κόσμος». Η συνάντηση, την οποία διοργάνωσε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Κοινωνικών Επιστημών κ. Χρήστος Πατσός, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Απριλίου 2019 στο 2ο ΓΕΛ Γέρακα.

Ο δρ Δημήτριος Καλογιάννης, φιλόλογος στο Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Λύκειο Εκάλης, με απόφαση τής Γενικής Συνέλευσης τού Παιδαγωγικού Τμήματος τού Πανεπιστημίου Αθηνών στις 20 Μαρτίου 2017, θα διδάξει το μάθημα «Διαχείριση και ανάπτυξη τού ανθρώπινου δυναμικού τής εκπαίδευσης» για το εαρινό εξάμηνο τού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Συγκριτική παιδαγωγική, εκπαιδευτική πολιτική και διοίκηση τής εκπαίδευσης», σε συνεργασία με τον καθηγητή τού Τμήματος κ. Κωνσταντίνο Φασούλη.


Ο δρ Δημήτρης Καλογιάννης εξέδωσε το βιβλίο του με τίτλο «Ο διευθυντής τής σχολικής μονάδας σε τροχιά επαγγελματικοποίησης. Λόγοι και τρόποι θέσμισης ενός νέου επαγγέλματος» από τις εκδόσεις "Γρηγόρη".
H μελέτη αυτή, ευρισκόμενη σε απόλυτη ευθυγράμμιση με το ερευνητικό θέσφατο ότι οι ικανοί διευθυντές σχολικών μονάδων συντελούν αποφασιστικά στην επιτυχία των σχολικών μονάδων των οποίων ηγούνται, επιχειρεί να εντοπίσει, να εξετάσει, να περιγράψει και να ερμηνεύσει τις βασικές έννοιες τού επαγγελματισμού τους, τις σύγχρονες τάσεις αλλά και τις διεθνείς πολιτικές που ακολουθούνται σε σχέση με τους σχολικούς ηγέτες.