Τα παιδιά δημιούργησαν ένα ενυδρειοπονικό σύστημα με τη βοήθεια τής Ρομποτικής. Κατασκεύασαν, δηλαδή, ένα ενυδρείο με ψάρια κατάλληλα προς κατανάλωση, μια μορφή ιχθυοκαλλιέργειας. Στο επάνω μέρος τού ενυδρείου υπήρχε θερμοκήπιο με λαχανικά, τα οποία δεν καλλιεργούνταν σε χώμα αλλά είχαν τις ρίζες τους στο νερό, όπως ακριβώς σε ένα ενυδρειοπονικό σύστημα.
Η παρουσία τής ομάδας ήταν εξαιρετική. Το περίπτερό της ήταν πάντα γεμάτο με κόσμο που ρωτούσε τους «μικρούς επιστήμονες», όπως τους χαρακτήρισαν, πώς λειτουργούν οι ρομποτικές κατασκευές. Ιδιαίτερη εντύπωση έκαναν τα χρυσόψαρα και τα φυτά που χρησιμοποίησαν οι μαθητές για να υλοποιήσουν το σύστημά τους.
Προπονήτρια τής ομάδας ήταν η καθηγήτρια Πληροφορικής Ρομποτικής κ. Ελισάβετ Βατουσιανού.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-b/ta-nea-mas/awards/37449-diakrisi-ston-panellinio-diagonismo-rompotikis-2019#sigProId6c7df577df
https://arsakeio.gr/gr/ekali/ekali-elementary-b/ta-nea-mas/awards/37449-diakrisi-ston-panellinio-diagonismo-rompotikis-2019#sigProId6c7df577df