Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 44 1 2
week 45 3 4 5 6 7 8 9
week 46 10 11 12 13 14 15 16
week 47 17 18 19 20 21 22 23
week 48 24 25 26 27 28 29 30
1182a
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
1168
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
1160a
1155
1147small

Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
Αγαπητοί Γονείς,

Την Παρασκευή 3 Απριλίου 2015 τα μαθήματα του Σχολείου διακόπτονται και όλοι μαζί, μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, θα γιορτάσουμε τις Άγιες Μέρες που έρχονται.

Η αγαλλίαση και η χαρά του αναστάσιμου φωτός ας πλημμυρίσει την ψυχή μας μεταφέροντας παντού το μήνυμα της αγάπης, της αισιοδοξίας, της ελπίδας.

Ευχόμαστε σε όλους, γονείς και μαθητές: Καλή Ανάσταση! 
1138

Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
Το Διδακτικό Προσωπικό
και
η Διευθύντρια του Σχολείου
Αικατερίνη Κούλη
 
1131a
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
 
25h-bdhm-ps1Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
shot  shot thumb thalassines istories 
Μπορεί στ΄ αλήθεια η μάθηση να γίνει μια ανακαλυπτική διαδικασία που θα στηρίζεται στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών; Η απάντηση είναι απλή και σχετίζεται με τον σχεδιασμό και εκπόνηση Διαθεματικών Προγραμμάτων που αποτελούν τα τελευταία χρόνια για το Σχολείο μας αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής πράξης.
Τα οφέλη από μια τέτοιου είδους προσέγγιση της γνώσης είναι πολλά και σημαντικά. Η διαθεματικότητα μέσα απ’ τη σφαιρική ανάλυση θεμάτων και βασικών εννοιών ενισχύει τη γενική παιδεία. Οι μαθητές κατανοούν ότι οι γνώσεις δεν είναι αποσπασματικές αλλά εντάσσονται σε ένα πλέγμα αλληλεπίδρασης. Συνειδητοποιούν την αξία της διερευνητικής, βιωματικής μάθησης και μαθαίνουν να ερευνούν, να συνεργάζονται, να συσχετίζουν πληροφορίες, να ανακαλύπτουν, να αξιολογούν, να συμπεραίνουν . Εμπνευσμένοι από θέματα που αφορούν το φυσικό και ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον εκπονούν εργασίες, δημιουργούν και χαίρονται τη συμμετοχή τους.
Άλλωστε η μάθηση αυτό πρέπει πρώτα και κύρια να είναι: ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

Κάντε κλικ στις εικόνες για να φυλλομετρήσετε τα έντυπα.
3ierarxesΚάθε χρόνο στις 30 Ιανουαρίου στρέφουμε  τη σκέψη μας στους τρεις Ιεράρχες, τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, οι οποίοι με τη ζωή και το έργο τους τίμησαν και καταξίωσαν την παιδεία και τα Ελληνικά Γράμματα.

Με τον μεστό φιλοσοφικό τους στοχασμό, τη βαθιά χριστιανική πίστη και την ειλικρινή αγάπη για τον συνάνθρωπο, αναδείχθηκαν σπουδαίοι παιδαγωγοί και διδάσκαλοι, επιφανείς ρήτορες και συγγραφείς, πρότυπα φιλανθρωπίας, αρετής και μόρφωσης.

Σήμερα, σε μια εποχή που τα παιδιά μας καλούνται να προσαρμοστούν σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα, οι τρεις Ιεράρχες με τη ζωή, τη δράση τους και τα σοφά τους λόγια τους δείχνουν  τον δρόμο να αντιμετωπίζουν με υπομονή όλες τις δυσκολίες της ζωής. Να σέβονται, να αγαπούν τον συνάνθρωπο και να τον βοηθούν όποτε έχει ανάγκη. Να οπλίζονται με αισιοδοξία και να καλλιεργούν αρετές και αξίες που θα τα οδηγήσουν στην πραγματική ευτυχία και ευημερία. Εφοδιασμένα με μόρφωση, πνευματική ευρύτητα, ψυχική ευγένεια και κοινωνική ευαισθησία και έχοντας πάντα δίπλα τους ανθρώπους που τα αγαπούν και τα συμβουλεύουν, θα μπορέσουν να οραματιστούν και να δημιουργήσουν μια κοινωνία όπου θα βασιλεύει η αγάπη και η δικαιοσύνη.

Η Διευθύντρια
Αικατερίνη Κούλη

Υποκατηγορίες

Η τέχνη, ως μορφή έκφρασης και δημιουργίας, είναι μέρος τής ανθρώπινης φύσης και προσδιορίζεται από την ανάγκη τού ανθρώπου να αντιληφθεί τον κόσμο γύρω του και να τον αποδώσει μέσα από ένα εικαστικό έργο.
Η παιδευτική αξία της αναδεικνύεται μέσα στη σχολική πραγματικότητα και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο τής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Άλλωστε η καλλιέργεια τής αισθητικής αγωγής των μαθητών συνιστά έναν από τους πρωταρχικούς σκοπούς τής εκπαίδευσης.
Ειδικότερα η ζωγραφική, ως μορφή τέχνης, είναι αυτή που δίνει σχήμα και χρώμα στη ζωή μας. Ζωγραφίζοντας, η «μαγική σκέψη» τού παιδιού καταφέρνει να συνδυάσει με μοναδικό τρόπο το πραγματικό με το φανταστικό.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν αποτυπώνοντας τα συναισθήματά τους, τις αντιλήψεις τους και τις σκέψεις για τον κόσμο γύρω τους, προσπαθώντας είτε απλά να εκφραστούν είτε να επικοινωνήσουν, ενώ παράλληλα αυτή η δημιουργική διαδικασία τα βοηθάει σιγά σιγά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να αποδεχθούν τις διάφορες πτυχές τής προσωπικότητάς τους. Με εργαλείο τη ζωγραφική μαθαίνουν να παρατηρούν, να ξεχωρίζουν, να ερευνούν, να ανακαλύπτουν, να οραματίζονται και να δημιουργούν.
Στο πλαίσιο τής αξιοποίησης τής παιδευτικής αυτής διαδικασίας και τής ανάδειξης τής καλλιτεχνικής έκφρασης των παιδιών, οι μαθητές όλων των τάξεων τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριας Καλλιτεχνικών κ. Μυρτώς Ψυχάκη, φιλοτέχνησαν ομαδικά έργα και κολλάζ με ποικίλη θεματολογία.