Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2024
Τον προηγούμενο μήνα   Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
week 44 1 2
week 45 3 4 5 6 7 8 9
week 46 10 11 12 13 14 15 16
week 47 17 18 19 20 21 22 23
week 48 24 25 26 27 28 29 30
Οι μαθήτριες και οι μαθητές τής Β΄ τάξης του Β΄Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο Διεθνές Σχολικό Δίκτυο Αειφορίας "Από τη Μυθολογία στο Διάστημα", παρουσίασαν το θεατρικό δρώμενο Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ 80 ΗΜΕΡΕΣ.

Ταξίδεψαν με τον Φιλέα Φογκ και τον Πασπαρτού… σε όλον τον κόσμο, πέταξαν σε άγνωστους τόπους, συνεργάστηκαν όμορφα, βοήθησαν όσους είχαν ανάγκη, βρήκαν λύσεις στις δυσκολίες, δεν φοβήθηκαν να σαλπάρουν και πάλι… κι ας συνάντησαν φουρτούνες, έγιναν πιο χαρούμενοι με τους φίλους που απέκτησαν και κατάφεραν πολλά!

Συνταξιδιώτες τους, στην όμορφη αυτή περιπλάνηση, ήταν τα μεγάλα παιδιά τής Δ΄ τάξης που συνόδεψαν μελωδικά τις περιπλανήσεις τους.

001

001

Για να δείτε το πρόγραμμα της εορταστικής εκδήλωσης πατήστε εδώ.

001

Για να δείτε τους φορείς στους οποίους διατέθηκε το συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε από την κοινωνική δράση του Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού πατήστε εδώ.

001

Για να δείτε το πρόγραμμα της γιορτής πατήστε εδώ.

001

Υποκατηγορίες

Η τέχνη, ως μορφή έκφρασης και δημιουργίας, είναι μέρος τής ανθρώπινης φύσης και προσδιορίζεται από την ανάγκη τού ανθρώπου να αντιληφθεί τον κόσμο γύρω του και να τον αποδώσει μέσα από ένα εικαστικό έργο.
Η παιδευτική αξία της αναδεικνύεται μέσα στη σχολική πραγματικότητα και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο τής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Άλλωστε η καλλιέργεια τής αισθητικής αγωγής των μαθητών συνιστά έναν από τους πρωταρχικούς σκοπούς τής εκπαίδευσης.
Ειδικότερα η ζωγραφική, ως μορφή τέχνης, είναι αυτή που δίνει σχήμα και χρώμα στη ζωή μας. Ζωγραφίζοντας, η «μαγική σκέψη» τού παιδιού καταφέρνει να συνδυάσει με μοναδικό τρόπο το πραγματικό με το φανταστικό.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν αποτυπώνοντας τα συναισθήματά τους, τις αντιλήψεις τους και τις σκέψεις για τον κόσμο γύρω τους, προσπαθώντας είτε απλά να εκφραστούν είτε να επικοινωνήσουν, ενώ παράλληλα αυτή η δημιουργική διαδικασία τα βοηθάει σιγά σιγά να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να αποδεχθούν τις διάφορες πτυχές τής προσωπικότητάς τους. Με εργαλείο τη ζωγραφική μαθαίνουν να παρατηρούν, να ξεχωρίζουν, να ερευνούν, να ανακαλύπτουν, να οραματίζονται και να δημιουργούν.
Στο πλαίσιο τής αξιοποίησης τής παιδευτικής αυτής διαδικασίας και τής ανάδειξης τής καλλιτεχνικής έκφρασης των παιδιών, οι μαθητές όλων των τάξεων τού Β΄ Αρσακείου Δημοτικού Ψυχικού, με την καθοδήγηση τής καθηγήτριας Καλλιτεχνικών κ. Μυρτώς Ψυχάκη, φιλοτέχνησαν ομαδικά έργα και κολλάζ με ποικίλη θεματολογία.