Η αίθουσα διαθέτει διαδραστικό πίνακα και 30 tablets που όλα συνδέονται μεταξύ τους και μπορεί να έχει τον έλεγχο ο διδάσκων. Στόχος τού εγχειρήματος ήταν να έρθουν οι μαθητές πιο κοντά στον προγραμματισμό, να απομυθοποιήσουν την έννοια «κώδικας» και να αντιληφθούν ότι ο καθένας μπορεί να μάθει να διαβάζει, να χρησιμοποιεί και να δημιουργεί κώδικα. Με αυτό τον τρόπο συμμετείχαν στις δράσεις προγραμματισμού που πραγματοποιήθηκαν σε παγκόσμια κλίμακα.
Στο δίωρο που αφιερώθηκε οι μαθητές αρχικά συζήτησαν με τους καθηγητές Πληροφορικής για τον προγραμματισμό και την αξία του στην ανάπτυξη τής δημιουργικότητας και τού συλλογισμού, παρακολούθησαν σχετικό ενημερωτικό βίντεο στον διαδραστικό πίνακα και κάθε μαθητής σε ένα από τα 30 tablets εκπόνησε δραστηριότητα προγραμματισμού αποτελούμενη από 20 επίπεδα κλιμακούμενης δυσκολίας..
Στόχος των μαθητών-προγραμματιστών ήταν να δημιουργήσουν το «σωστό» πρόγραμμα χρησιμοποιώντας έτοιμα blocks εντολών.
Με το πέρας των δραστηριοτήτων μοιράστηκαν πιστοποιητικά συμμετοχής σε όλους τους μαθητές.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγητές Πληροφορικής κ. Δήμητρα Ανδριοπούλου, Κατερίνα Μυτακίδη, Γιάννης Καρυστινάκης και οι δασκάλες των τμημάτων κ. Κατερίνα Βασιλά, Άννα Γιαννάκη, Γιώτα Γιαννοπούλου, Δήμητρα Ιακωβάκη, Έλσα Κατσούλη, Βασιλική Ροδοπούλου.