e-arsakeio


Books' archway


ep en


harvard




Ημερολόγιο Εκδηλώσεων ΦΕ

November 2024
Last month   Next month
S M T W T F S
week 44 1 2
week 45 3 4 5 6 7 8 9
week 46 10 11 12 13 14 15 16
week 47 17 18 19 20 21 22 23
week 48 24 25 26 27 28 29 30

Την Πέμπτη 1η Δεκεμβρίου 2022 η Μύρτιδα επισκέφθηκε την Γ΄τάξη τού Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε συνδιδασκαλία, στην οποία συμμετείχαν και τα δύο τμήματα τής Γ΄τάξης, με τις δασκάλες τους κ. Λένα Πανούση και Αναστασία Δήμα.

Αρχικά προβλήθηκε βίντεο σχετικό με την ανακάλυψη τού κρανίου τού κοριτσιού και την ανάπλασή του.

Στη συνέχεια τα παιδιά κλήθηκαν να ονοματίσουν τη Μύρτιδα, καθώς αυτό δεν ήταν το πραγματικό όνομα τής νεαρής κοπέλας που βρέθηκε θαμμένη στον Κεραμεικό.
Μέσα από καταιγισμό ιδεών έδωσαν αρχαία γυναικεία ονόματα, τα οποία οι μαθητές έχουν γνωρίσει στο μάθημα τής Ιστορίας.

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων αυτή ήταν η αρχή για τη Γ΄1 τάξη μιας σειράς δράσεων με τη Μύρτιδα οδηγό...
Η δασκάλα τους κ. Λένα Πανούση τούς χώρισε σε ομάδες και τους ανέθεσε εργασίες σχετικές με το νερό, πηγή ζωής από την αρχαιότητα ως σήμερα.

Με αφορμή την υδρία που χρησιμοποιούσαν στην αρχαία Ελλάδα για τη μεταφορά νερού, τα παιδιά τής 1ης ομάδας ανέλαβαν να παρουσιάσουν σημερινές χρήσεις τού νερού σε όλες του τις μορφές.

Η 2η ομάδα ξεκίνησε μια μεγάλη ξενάγηση σε ποτάμια, λίμνες και θάλασσες που συναντάμε στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας πρώτα τα ποτάμια τής αρχαίας Αθήνας.

Η αρχαία λέξη «ύδωρ» ήταν η πρώτη λέξη για τα παιδιά της 3ης ομάδας που σχημάτισαν την αλφαβήτα τού νερού.

«Δίνω γη και ύδωρ» θα έλεγε η Μύρτιδα... και τα παιδιά τής 4ης ομάδας πήραν μέρος σε ένα παιχνίδι  με φράσεις και παροιμίες με το νερό, αναζητώντας τις ερμηνείες τους.

Τέλος, τα παιδιά της 5ης ομάδας, μετά από έρευνα, ανακάλυψαν θεότητες που συνδέονταν με το υγρό στοιχείο και διηγήθηκαν αρχαίους μύθους.

Οι μικροί μαθητές ξεδίπλωσαν τα ταλέντα τους, τη δημιουργικότητά τους, τη φαντασία τους, συνεργάστηκαν άψογα και εμπλούτισαν τις γνώσεις τους, μετατρέποντας το μάθημα σε παιχνίδι...