Χωρίστηκαν σε ομάδες των τριών: ένας ήταν ο «τυφλός», ένας ήταν ο οδηγός και ο τρίτος μαθητής έδινε τις κατευθύνσεις στη γαλλική γλώσσα. Σκοπός αυτής τής θεατρικής τεχνικής ήταν να κατανοήσει ο «τυφλός» τις οδηγίες και να κινηθεί στον χώρο με τη βοήθεια τού οδηγού. Ο γλωσσικός στόχος τού παιχνιδιού ήταν να εμπεδώσουν οι μαθητές τη γνώση τού γραμματικού φαινομένου τής Προστακτικής και τού λεξιλογίου που διδάχθηκαν. Ο παιδαγωγικός στόχος ήταν να δημιουργήσουν τα μέλη τής ομάδας σχέσεις εμπιστοσύνης και να αναπτύξουν το αίσθημα ευθύνης τού ενός για τον άλλο. Τους μαθητές καθοδήγησε η καθηγήτρια Γαλλικών κ. Σ. Καρασάββα.
View the embedded image gallery online at:
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/16427-paixnidi-tou-tyflou-2#sigProId95e6a02b6a
https://arsakeio.gr/en/diakriseis/457-greek/more/foreign-languages/french/students-activities/16427-paixnidi-tou-tyflou-2#sigProId95e6a02b6a