Στο πλαίσιο τού αναβαθμισμένου προγράμματος τού Μουσείου «Επιστήμη, Τέχνη και Μαθηματικά», οι ομάδες των νηπιαγωγών, μέσα από την αλληλεπίδραση με τα εκθέματα, την αναφορά και την ανάλυση ζωγραφικών πινάκων από το έργο τού Vasarely και με τη χρήση πολυμεσικού υλικού αναζήτησαν διδακτικές προσεγγίσεις σχετικές με τις έννοιες τής διάστασης τού χώρου, τού ορισμού γεωμετρικών σχημάτων, τής σχέσης τού τρισδιάστατου και δισδιάστατου χώρου και συνέλλεξαν υλικό προκειμένου να αξιοποιηθεί στην καθημερινή σχολική δράση.
Ειδικότερα ασχολήθηκαν: α) με την επίπεδη παράσταση στερεών αντικειμένων χρησιμοποιώντας το αλληλεπιδραστικό έκθεμα Tridio, β) με την κατασκευή κανονικών πολυέδρων αλληλεπιδρώντας με έκθεμα που διέθετε κόμβους σύνδεσης και άξονες σύνδεσης, γ) με την μελέτη τού ρόλου των σκιών των κανονικών πολυέδρων που κατασκεύασαν ως εισαγωγή στην έννοια τού σχήματος. Τέλος παρακολούθησαν σε βίντεο τον μύθο τού σπηλαίου από την "Πολιτεία" τού Πλάτωνα και συμμετείχαν σε διάλογο για το πώς ο συγκεκριμένος μύθος θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων σχετικά με τον ρόλο τής σκιάς.
Την επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη τής ημερίδας είχε ο μαθηματικός κ. Άρης Μαυρομμάτης, επιστημονικός σύμβουλος τού Μουσείου.
Την ημερίδα οργάνωσε η Εποπτεία των Αρσακείων Σχολείων τής Φ.Ε. με υπεύθυνη την αναπληρώτρια Συντονἰστρια Σύμβουλο κ. Σοφία Σταθοπούλου.
https://arsakeio.gr/en/activities/20132-epimorfwsh-nhpiagwgwn-arsakeiwn-tositseiwn-sxoleiwn#sigProId03945b770a